AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:37 #41 Skrevet lørdag kl 21:37 Blir aldri denne romtypen igjen når det skal være sånn Anonymkode: a11b5...1ca
Hulderen Skrevet lørdag kl 21:40 #42 Skrevet lørdag kl 21:40 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skal gi en dårlig anmeldelse Anonymkode: a11b5...1ca En dårlig anmeldelse fjerner ikke røyklukten. Du må jo handle nå! 5
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:43 #43 Skrevet lørdag kl 21:43 Hulderen skrev (Akkurat nå): En dårlig anmeldelse fjerner ikke røyklukten. Du må jo handle nå! De sa det var lov på balkongen, burde ikke vært lov å reklamere seg som røykfritt når det ikke er det. Og når jeg i tillegg er member så burde de hvertfall ikke lyve Anonymkode: a11b5...1ca
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:44 #44 Skrevet lørdag kl 21:44 Hadde det så fint her også skal de begynne Anonymkode: a11b5...1ca
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:45 #45 Skrevet lørdag kl 21:45 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skal gi en dårlig anmeldelse Anonymkode: a11b5...1ca Ved å gi en dårlig anmeldelse straffer du hotellet for noe de sannsynligvis ikke vet om eller kan noe for, og derfor ikke kan gjøre noe med. Det er bare ufint. Hadde du sagt i fra og de ikke fulgte opp, eller at de ikke bryr seg, da er det ok å gi en dårlig anmeldelse, dersom det stemmer at det ikke er tillatt å røyke på balkongen. Anonymkode: 81bba...a3c 5 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:47 #46 Skrevet lørdag kl 21:47 Hasj/dreads-folk er lavkaste. Anonymkode: e31ca...6fb 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:48 #47 Skrevet lørdag kl 21:48 Vil lukte røyk på disse hotellrommene om få år, røykfritt MY ASS. Er sykt frustrert over dette. Kjempefint opphold til nå også...ÅRH. Burde blitt ulovlig! Anonymkode: a11b5...1ca 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:52 #48 Skrevet lørdag kl 21:52 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hasj/dreads-folk er lavkaste. Anonymkode: e31ca...6fb Æsj! Nedlatende og dømmende folk er mye verre! Anonymkode: 55bc3...d1f 9 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 21:54 #49 Skrevet lørdag kl 21:54 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Æsj! Nedlatende og dømmende folk er mye verre! Anonymkode: 55bc3...d1f Hvor lenge siden vasket du håret? Anonymkode: e31ca...6fb
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:01 #50 Skrevet lørdag kl 22:01 Var nesten på gråten her litt tidligere. Føler det alltid er noe på disse hotellene. Tar meg en sobril og legger meg, får se hvordan jeg tar det i morgen. Kanskje det er noen greiere i resepsjonen i morgen Anonymkode: a11b5...1ca
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:13 #51 Skrevet lørdag kl 22:13 Jeg hadde klaget. Jeg takler ikke lukten av hasj, jeg blir skikkelig uvel av den. Jeg har aldri måtte se hva de røyker, jeg kjenner det så tydelig på lukten at det ikke finnes tvil. Anonymkode: 89bea...f06 2 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:48 #52 Skrevet lørdag kl 22:48 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Var nesten på gråten her litt tidligere. Føler det alltid er noe på disse hotellene. Tar meg en sobril og legger meg, får se hvordan jeg tar det i morgen. Kanskje det er noen greiere i resepsjonen i morgen Anonymkode: a11b5...1ca Så du har vært i resepsjonen og klaget og ikke fått medhold? Det har du glemt å nevne i de andre innleggene dine. Jeg har full forståelse for situasjonen, men du må jo klage til hotellet og ikke til kg. Anonymkode: cef0d...313 4
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 22:56 #53 Skrevet lørdag kl 22:56 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Var nesten på gråten her litt tidligere. Føler det alltid er noe på disse hotellene. Tar meg en sobril og legger meg, får se hvordan jeg tar det i morgen. Kanskje det er noen greiere i resepsjonen i morgen Anonymkode: a11b5...1ca Du kan ikke høre med naboen om å få deg en røyk å roe deg litt på? Anonymkode: a6f6f...acf 9 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:01 #54 Skrevet lørdag kl 23:01 Majer skrev (1 time siden): Han er kriminell. Det kan selvfølgelig hende han er en av få som har fått marihuana på resept, men han bryter uansett reglene. En kriminell er en kriminell. Det er også kriminelt å kjøre 51 km/t i en 50-sone, men å kalle noen «kriminell» av den grunn er litt overdrevent. Når et lovbrudd kun medfører en bot og ikke fengselsstraff, vil jeg personlig ikke betegne vedkommende som kriminell. For meg er begrepet «kriminell» forbundet med personer som har begått alvorligere lovbrudd og eventuelt sonet fengselsstraff. Anonymkode: 4cc9d...c41 5
katties Skrevet lørdag kl 23:34 #55 Skrevet lørdag kl 23:34 (endret) Jeg hadde klagd om det var irriterende for meg. Ville han røyke på ferie så kunne han ha funnet seg et annet hotell. Er bare å ringe til resepsjonen og si ifra. Endret lørdag kl 23:34 av katties 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:42 #56 Skrevet lørdag kl 23:42 Gud for en patetisk Karen du er TS. Anonymkode: 440dc...bf5 7 3
Vera Skrevet lørdag kl 23:53 #57 Skrevet lørdag kl 23:53 Hva om naboen din er en tørrlagt alkoholiker som ble trigget av at du sitter der og vifter med vinglasset ditt..derfor måtte han opp med sigarellosen for å roe nervene..tenkt på det kanskje? 👀 Hadde likt å gå i gatene her i NY med deg 😂 8
AnonymBruker Skrevet søndag kl 04:53 #58 Skrevet søndag kl 04:53 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hasj/dreads-folk er lavkaste. Anonymkode: e31ca...6fb Takk for avsporing. Anonymkode: e2d0a...f63 3
Stor pike Skrevet søndag kl 05:05 #59 Skrevet søndag kl 05:05 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Den er tynn som en sigarett, cigar er vel ganske tykk og lukter ikke sånn rart som det de røyker gjør. Huff er helt fortvilet Anonymkode: a11b5...1ca Cigarillos er tynne. Men samma, røykfritt er røykfritt. Gi beskjed. 1
Majer Skrevet søndag kl 07:48 #60 Skrevet søndag kl 07:48 visp skrev (10 timer siden): Off with his head? Billedlig talt. Kriminell er kriminell. Ved å kjøpe rusmidler er man indirekte med på å ta haugevis av menneskeliv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå