Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
visp skrev (5 minutter siden):

Sikker på at de takler det. 

De får forringet sitt hotellopphold pga av noen som ikke følger reglene på stedet. 

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette kan du klage på. I verste fall kan du få skylden selv, hvis det siver inn på ditt rom. 

Anonymkode: cef0d...313

Dette er jeg redd for

Anonymkode: a11b5...1ca

AnonymBruker
Skrevet

Cannabis (hasj) begynner å bli avkriminalisert i en del europeiske land, så det behøver ikke å være straffbart det han gjør. Hvis hotellet imidlertid reklamerer om å være røykfritt, så bør de ansatte utvise han, uavhengig om det er cannabis eller tobakk.

Anonymkode: 4cc9d...c41

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klaget. Står det spesifikt at røykfritt også gjelder balkonger? Sikker på det ikke menes inne? Enkelte steder røykes det jo inne fortsatt…og det med røykfritt eller ikke er et vanlig filter på sider hvor man bestiller hotell. Selv om det i prinsippet pleier å være røykfritt inne på de aller fleste hotell. 
Er også mulig å informere personen som røyker om at det kommer vel mye røykelukt. Kanskje personen stopper uten at man trenger å strekke det lengre og gå til resepsjonen.

Anonymkode: f757f...9f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Den er tynn som en sigarett, cigar er vel ganske tykk og lukter ikke sånn rart som det de røyker gjør. Huff er helt fortvilet 

Helt fortvilet er vel å ta litt hardt i?

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Cannabis (hasj) begynner å bli avkriminalisert i en del europeiske land, så det behøver ikke å være straffbart det han gjør. Hvis hotellet imidlertid reklamerer om å være røykfritt, så bør de ansatte utvise han, uavhengig om det er cannabis eller tobakk.

Anonymkode: 4cc9d...c41

De prater norsk, men litt gebrokkent

AnonymBruker
Skrevet

Om det er i Hellas så kan man kjøpe CBD ferdigrullet på supermarked der, så det er lovlig. Vet ikke hvordan reglene er i andre EU-land.

En annen sak er om hotellet er annonsert  røykfritt, da kan du klage til resepsjonen. 

Anonymkode: cb43b...429

AnonymBruker
Skrevet
yamask skrev (2 minutter siden):

Om du skjemmes så mye av det, samt at hotellet reklamerer for å være røyfritt kan du jo gå ned til resepsjonen. I verste fall driter de l det, i bestefall får dere oppgradert rommet. Men mest sannynlig kontakter de rommet som røyker og ber de la være. Men fordrer jo at balkongene også skal være røykfrie. 

Feil, den som røyker blir da bøtelagt for røyking på rommet. Hotellet tar slikt på alvor, for lukten setter seg i rommet lenge. 

Sånt lukt er ganske kraftig også. Om det siver inn i ts sitt rom, kan ts få skylden for det.

Jeg hadde klaget om jeg var ts. 

Anonymkode: 0bc46...8c5

• Liker 4
Skrevet

Selvsagt kan du klage. Dere har betalt for dt røykfritt hotell, så da skal det være røykfritt. Det er ikke noe å lure på. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Om det er i Hellas så kan man kjøpe CBD ferdigrullet på supermarked der, så det er lovlig. Vet ikke hvordan reglene er i andre EU-land.

En annen sak er om hotellet er annonsert  røykfritt, da kan du klage til resepsjonen. 

Anonymkode: cb43b...429

Det er i Oslo :kjempesinna: 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er i Oslo :kjempesinna: 

Hva så da? Er Oslo unntatt røykeloven?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva så da? Er Oslo unntatt røykeloven?

"Ja, vi er et røykfritt hotell" står det på nettsiden 

• Liker 1
Skrevet

Han er kriminell. Det kan selvfølgelig hende han er en av få som har fått marihuana på resept, men han bryter uansett reglene. En kriminell er en kriminell. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på røykfritt hotell i forrige uke, men de hadde askebeger på balkongene 🤪

Det er ikke sikkert hotellet bryr seg så mye. 

Anonymkode: 272ff...8e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er et røykfritt hotell kan du naturligvis klage på at det røykes på naboverandaen. Men ut fra det du beskriver er det ikke hasj. 

Anonymkode: 70a8c...f03

• Liker 2
Skrevet
Majer skrev (3 minutter siden):

Han er kriminell. Det kan selvfølgelig hende han er en av få som har fått marihuana på resept, men han bryter uansett reglene. En kriminell er en kriminell. 

Off with his head?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som tenker jeg er hysterisk. Hva om det var dere som nøt et glass rødt på Lørdagskvelden på deres egne private terasse på hotellet for så å blir kvelt av en fæl sterk røyklukt? Tenkte å gi full pott til hotellet, men dette blir en dårlig anmeldelse og jeg er member i tillegg! >:( 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg var på røykfritt hotell i forrige uke, men de hadde askebeger på balkongene 🤪

Det er ikke sikkert hotellet bryr seg så mye. 

Anonymkode: 272ff...8e8

De tømmer det i et glass som kommer fra rommet

Skrevet

Jeg ville spurt i resepsjonen om det er lov å røyke på balkongen. Svarer de nei, ville jeg opplyst om røyk på nabobalkongen. Svarer de at det er lov, alle jeg bare sagt ok

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis det er et røykfritt hotell kan du naturligvis klage på at det røykes på naboverandaen. Men ut fra det du beskriver er det ikke hasj. 

Anonymkode: 70a8c...f03

Skal gi en dårlig anmeldelse >:( 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...