Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor på hotell hvor det nå er en terrasse på rommet. Satt ute å nøt kvelden med et glass rødt så viser deg seg at den nye naboen på naborommet røyker. Og det lukter ikke sigaretter, men mer som marijuana. Jeg så sigaretten han holdt og den var brun, det er vel typisk cannabis? Det står at hotellet er røykfritt og vi kan ikke sitte ute på terassen fordi den lukten stinker og er redd den kommer inn i rommet om vi har døren oppe. Kan jeg gå ned i resepsjonen om dette eller vil jeg høres helt bak mål? Det står at det er et røykfritt hotell i tillegg.

Anonymkode: a11b5...1ca

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan du klage til resepsjonen om

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Om det er brunt så er det sikkert cigar. Han er på ferie. La han være i fred :) Det går ikke an å bli så utrolig hysterisk? Hvorfor haster det?

• Liker 20
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Om det er brunt så er det sikkert cigar. Han er på ferie. La han være i fred :) Det går ikke an å bli så utrolig hysterisk? Hvorfor haster det?

Den er tynn som en sigarett, cigar er vel ganske tykk og lukter ikke sånn rart som det de røyker gjør. Huff er helt fortvilet 

Skrevet

Det er helt bak mål ja. Å dra på ferie og bli hysterisk av litt hasj er bare patetisk. Og nei, jeg har aldri prøvd hasj.

Ta av deg BHen og slapp av 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Den er tynn som en sigarett, cigar er vel ganske tykk og lukter ikke sånn rart som det de røyker gjør. Huff er helt fortvilet 

Men hasj ruller man inn i vanlig sigarettpapir så er ganske sikker på at det er sigarillo eller hva det heter (sånn tynn cigarstinkende greie). 

Du er fortvilet?? :røyker:

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Men hasj ruller man inn i vanlig sigarettpapir så er ganske sikker på at det er sigarillo eller hva det heter (sånn tynn cigarstinkende greie). 

Du er fortvilet?? :røyker:

Her skulle jeg nyte en ferie med terrasse, står at hotellet er røykfritt også røyker de noe så illeluktende at vi må trekke inn og lukke døren. Ja jeg er fortvilet, vet ikke om det er okei å si i fra om sånt og at det lukter grønt :stjerneslått: 

• Liker 4
Skrevet

Går du til psykolog eller noe? Det er ikke normalt å bli vippa så av pinnen av noe så normalt.

• Liker 16
Skrevet
visp skrev (5 minutter siden):

De er jo på ferie de som blir påtvunget dette også..

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Venninnen min var på tur i Spania, og ble liggende dårlig pga hasjrøyking utenfor og inne på hotellet. Klag. 

Anonymkode: 2f907...f16

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Går du til psykolog eller noe? Det er ikke normalt å bli vippa så av pinnen av noe så normalt.

Nei omg

• Liker 2
Skrevet

Her skulle jeg nyte en ferie med terrasse, står at hotellet er røykfritt også røyker de noe så illeluktende at vi må trekke inn og lukke døren. Ja jeg er fortvilet, vet ikke om det er okei å si i fra om sånt og at det lukter grønt :stjerneslått: 

Det er ikke ok å si ifra om sånt. Pass på ellers stenger vi deg inne i åttitallet til du kommer til fornuft :) 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
BareMay skrev (3 minutter siden):

De er jo på ferie de som blir påtvunget dette også..

Sikker på at de takler det. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da klager du på at han røyker, og ikke hva han røyker. Høres ut som det er cigarillos.

• Liker 8
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Kunne de ikke bare reist til Amsterdam hvis de er ute etter Red Light District lukta huff >:(

• Liker 4
Skrevet

Du har Cigarillos 

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville klaget ja.
Er hotellet røykfritt så skal man ikke trenge å holde dørene lukket for å slippe lukt på rommet.
Trenger ikke si at du tror det er hasj. bare ring å klag på at det røykes på rerrassen på naborommet.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du får gi deg, legg deg å sov istedet 🫣 er det mulig

Anonymkode: 4bd9c...f27

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan du klage på. I verste fall kan du få skylden selv, hvis det siver inn på ditt rom. 

Anonymkode: cef0d...313

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Om du skjemmes så mye av det, samt at hotellet reklamerer for å være røyfritt kan du jo gå ned til resepsjonen. I verste fall driter de l det, i bestefall får dere oppgradert rommet. Men mest sannynlig kontakter de rommet som røyker og ber de la være. Men fordrer jo at balkongene også skal være røykfrie. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...