AnonymBruker Skrevet 7. august #61 Skrevet 7. august Jeg har sluttet å handle på finn. For mye lureri. Handler heller på brukt butikker. En stol jeg kjøpte via finn til 1300, fant jeg en identisk hos fretex for 800. En fyr skulle ha 3000 for en seng med masse flekker og hundehår, ivtillegg ville han ha mer penger dor gavel. Solgte selv en mye penere seng en stund siden for 800 fordi ingen ville kjøpe til høyere pris, senga var omtrent ny. Ville ha noen store lekeklosser, og fant en annonse der bildene var tatt slik at det så ut som masse og store klosser. Når jeg kjørte til stedet var det kun en liten pose med små klosser, så ikke ut som bildet mht.farger. Overpriset. Syns det er mye overprising, folk vurderer det de selger til mye høyere pris/vil ha mer. Nesten slltid skuffet med det jeg kjøper på finn. Enten på grunn av kvalitet eller pris. Anonymkode: 9f340...34e 1
AnonymBruker Skrevet 7. august #62 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tilbudet gjelder også Posten, men er kun den lille pakken det er tilbud på ikke andre Anonymkode: de60c...d7e Det står "Gjelder liten pakke med Helthjem og PostNord ut 17. august". Liten pakke med Posten kommer fortsatt opp med fullpris, dessverre 😔 Anonymkode: 141eb...399
AnonymBruker Skrevet 7. august #63 Skrevet 7. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det står "Gjelder liten pakke med Helthjem og PostNord ut 17. august". Liten pakke med Posten kommer fortsatt opp med fullpris, dessverre 😔 Anonymkode: 141eb...399 ☹️☹️ Anonymkode: de60c...d7e
AnonymBruker Skrevet 8. august #64 Skrevet 8. august Jeg handler ofte brukt. Men kun dersom jeg synes det er verdt det. Kjøper som regel dyrere ting/kvalitetsting som jeg får kjøpe til minst halv pris, er i god/som ny stand og som har kvittering. Selger også ting på finn i blant. Anonymkode: 386af...1e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå