AnonymBruker Skrevet 24. juli #41 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min venninne ble lurt på Finn. Kjøpte to varer i et sett for 500, noe selger sa var billig for de kostet 1100 nye. I går gikk vi i en butikk og fikk øye på det settet. Det kostet bare 539 som nye.... Det var riktignok tilbud og butikken hadde en før-pris på skiltet som sa fullpris var 900. Uansett, venninnen min liker å shoppe på Finn for å spare penger. Men det ender ofte med at det ikke er så mye å spare likevel, og at man i blant blir lurt. Folk som selger vil ha så mye som mulig for det de selger, og lyver om de må for å få det til. Jeg shopper sjeldent på Finn. Sist gang var for 9 år siden, da kjøpte jeg stuebordet mitt der. Anonymkode: d5cd6...d67 Kjøper er jo selv ansvarlig for å sjekke priser, sjekkes raskt på nett. Sommerklær er ofte på salg på denne årstiden. Samme vare kan godt ligge på 900kr i en butikk og 1100kr i annen, uten at det er lureri. Anonymkode: c5517...fa1 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli #42 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (17 timer siden): Min venninne ble lurt på Finn. Kjøpte to varer i et sett for 500, noe selger sa var billig for de kostet 1100 nye. I går gikk vi i en butikk og fikk øye på det settet. Det kostet bare 539 som nye.... Det var riktignok tilbud og butikken hadde en før-pris på skiltet som sa fullpris var 900. Uansett, venninnen min liker å shoppe på Finn for å spare penger. Men det ender ofte med at det ikke er så mye å spare likevel, og at man i blant blir lurt. Folk som selger vil ha så mye som mulig for det de selger, og lyver om de må for å få det til. Jeg shopper sjeldent på Finn. Sist gang var for 9 år siden, da kjøpte jeg stuebordet mitt der. Anonymkode: d5cd6...d67 Hun ble jo ikke lurt Anonymkode: de60c...d7e 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli #43 Skrevet 24. juli Folk er latterlige på prisene på Finn! Jeg var stor fan av Finn, men når folk tror de driver en vanlig butikk å skal ha foreksempel 500 kr for et klesplagg som ikke er verdt mer enn 250-300 så går jeg heller i butikkene å ser. Vet mange sliter og at prisene har økt på alt men blir så tragiskt når alle skal skru opp prisene istedefor å ‘’støtte hverandre’’ å holde prisene nede. Bare se Fretex foreksempel !? Like tragiskt. Anonymkode: 264d2...6e9 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli #44 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 19.42): det er jo mange som sier at finn.no har blitt veldig overpriset og det er jeg helt enig i det er også nesten alderi noe interessant og kjøpe det er stort sett gammelt ræl folk heller burde kaste Anonymkode: f321c...0fc Ja, det er veldig mye som er overpriset der nå. Jeg ser mest etter barneklær/utstyr, og det jeg er ute etter er ofte rimeligere å kjøpe i butikk når det er tilbud. Så jeg har gitt opp Finn nå, handler heller på salg i butikkene. Anonymkode: 95252...672
AnonymBruker Skrevet 24. juli #45 Skrevet 24. juli Fikk solgt en kjole forleden dag. Det var deilig. Første salg i sommer. Håper på litt mer. Jeg har lagt ut mye til salgs. Har hatt en periode hvor jeg har shoppet uhemmet og mye, uten å ta hensyn til eget økonomisk ståsted. Nå har jeg en gjeld på over 110.000kr på Mastercard som må betales ned. Prøver å kvitte meg med ting og lært meg en dyr lærepenge - ikke bruk mer enn det du har råd til og ty til finn først. Jeg har alltid vært en av de som «aldri» skulle kjøpe klær på Finn, men man finner jo bedre og finere klær på Finn til en langt bedre pris (selv om jeg leser mye motsatt). Jeg har kjøpt noen ganske fine kjoler for en veldig god pris på Finn. Anonymkode: 6dbd7...a24 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #46 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Folk er latterlige på prisene på Finn! Jeg var stor fan av Finn, men når folk tror de driver en vanlig butikk å skal ha foreksempel 500 kr for et klesplagg som ikke er verdt mer enn 250-300 så går jeg heller i butikkene å ser. Vet mange sliter og at prisene har økt på alt men blir så tragiskt når alle skal skru opp prisene istedefor å ‘’støtte hverandre’’ å holde prisene nede. Bare se Fretex foreksempel !? Like tragiskt. Anonymkode: 264d2...6e9 Finn er da ikke et solidarisk marked? Selger ønsker mest mulig å kjøper ønsker å betale minst mulig som i alle markeder. Og det er ikke noe galt i det. Prisen blir uansett aldri høyere enn noen er villig til å betale Anonymkode: de60c...d7e 5
bryllup 2025 Skrevet 25. juli #47 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 24.7.2025 den 7.43): Min venninne ble lurt på Finn. Kjøpte to varer i et sett for 500, noe selger sa var billig for de kostet 1100 nye. I går gikk vi i en butikk og fikk øye på det settet. Det kostet bare 539 som nye.... Det var riktignok tilbud og butikken hadde en før-pris på skiltet som sa fullpris var 900. Uansett, venninnen min liker å shoppe på Finn for å spare penger. Men det ender ofte med at det ikke er så mye å spare likevel, og at man i blant blir lurt. Folk som selger vil ha så mye som mulig for det de selger, og lyver om de må for å få det til. Jeg shopper sjeldent på Finn. Sist gang var for 9 år siden, da kjøpte jeg stuebordet mitt der. Anonymkode: d5cd6...d67 er detsverre menge som har blitt frekke og setter opp prisen
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:06 #48 Skrevet onsdag kl 17:06 Jeg får ikke solgt noe! Føler ikke jeg overpriser. F.eks. splitter ny ullkåpe selges til halv pris. Anonymkode: af541...724
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:54 #49 Skrevet onsdag kl 17:54 Føler det har gått tregt i ferien sikkert pga ferie, folk er bortreist og bruker en del penger på selve ferien så da velger de å kjøpe mindre brukt. Selger som regel bra nå mot vinterhalvåret. Anonymkode: 5016d...075
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:15 #50 Skrevet onsdag kl 19:15 Sarahd skrev (11 timer siden): jeg prøve å selge masse på tise sar88 heter jeg på tise. men lite folk som kjøper på tise også finn.no fortiden Var inne på tiden profilen din nå, du selger veldig mye fast fashion og kjede klær, det er det ikke noe marked for å selge brukt Anonymkode: de60c...d7e 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:16 #51 Skrevet onsdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får ikke solgt noe! Føler ikke jeg overpriser. F.eks. splitter ny ullkåpe selges til halv pris. Anonymkode: af541...724 Er det merkeklær du selger? Eller er det kjede/fast fashion? Anonymkode: de60c...d7e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 01:30 #52 Skrevet torsdag kl 01:30 Skal ha meg nye Dubarry Galway støvler. Koster 4200 med fri forsendelse til Norge fra Dubarry. Sjekket for sikkerhets skyld på finn, der de minst brukte er 3800 pluss 300 i frakt og trygg betaling. Er det noe rart da at folk ikke handler på finn? Tror folk der at kjøpere er dumme eller? Anonymkode: 43257...34e 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:22 #53 Skrevet torsdag kl 02:22 Det virker som om alle dere misfornøyde selger/kjøper klær? Jeg kjøper ytterst sjelden noe på finn, men har solgt og gitt bort en del - men klær gir jeg til Fretex. Man må bare prøve seg fram med priser, og sette ned prisen om det har ligget ute lenge uten å bli solgt. Jeg har stort sett gode erfaringer, selv om noen få viser interesse for så å bli tause. «Kan jeg hente onsdag?» «Ja, om du kommer etter 18.» Og så taust…. Anonymkode: 77a8d...dab 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:23 #54 Skrevet torsdag kl 02:23 Og angående Fiks ferdig så er det irriterende dyrt. Anonymkode: 77a8d...dab
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 02:34 #55 Skrevet torsdag kl 02:34 Gjelder å være taktisk. Sesongbaserte varer f.eks. opplever jeg som enkelt å selge. Solgt 3-4 utedresser og 3 par støvler i tillegg til annet utstyr som passer for barnehageoppstart. I midten av september er det vinterdress og annet tilbehør som skal selges. Anonymkode: c2a33...31e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:28 #56 Skrevet torsdag kl 03:28 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og angående Fiks ferdig så er det irriterende dyrt. Anonymkode: 77a8d...dab Det er det, men jeg handler kun med Fiks ferdig hvis noe skal sendes. Anonymkode: 43257...34e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 03:40 #57 Skrevet torsdag kl 03:40 Det har tatt seg opp nå synes jeg. Har fått solgt masse de siste dagene. Anonymkode: af3d9...f50 1
Sicktrip Skrevet torsdag kl 03:47 #58 Skrevet torsdag kl 03:47 (endret) Vært forholdsvis stille på Finn siden i fjor høst. Endret torsdag kl 04:18 av Sicktrip
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:37 #59 Skrevet torsdag kl 10:37 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og angående Fiks ferdig så er det irriterende dyrt. Anonymkode: 77a8d...dab Ja, lurer på om prisene har steget enda mer? Er noen måneder siden sist jeg la ut noe. Tenkte jeg skulle legge ut litt nå som det er tilbud på frakt, men viser seg å ikke gjelde Posten.. Og det er kun Posten som støttes her jeg bor 🙈 Anonymkode: 141eb...399
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 11:10 #60 Skrevet torsdag kl 11:10 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Ja, lurer på om prisene har steget enda mer? Er noen måneder siden sist jeg la ut noe. Tenkte jeg skulle legge ut litt nå som det er tilbud på frakt, men viser seg å ikke gjelde Posten.. Og det er kun Posten som støttes her jeg bor 🙈 Anonymkode: 141eb...399 Tilbudet gjelder også Posten, men er kun den lille pakken det er tilbud på ikke andre Anonymkode: de60c...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå