Gå til innhold

Hvorfor gå inn i forhold når du vet du er prippen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette forundrer meg stadig; damer som blir kjærester/samboere/gift og som er langt over gjennomsnittet pripne, som kanskje ikke engang liker sex. Hvorfor går dere inn i forhold når dere er sånn? Dere vet jo at det er en selvfølge for de aller fleste par å ha sex og at det er du som er unormal. Hvorfor tenker dere at partneren skal leve med lite og/eller kjip sex? Hva er greit med det? Tenker på dere som nesten aldri vil ha sex, stort sett bare vil ligge på rygg og dere som ikke engang takler at kjæresten deres tar på dere når dere sover (for da hyler dere om voldtekt). Jeg forstår ikke behovet deres for å innlede forhold med noen dere helst vil oppføre dere som venner med.

Anonymkode: 78fb0...cfd

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hæ?

Anonymkode: 9170a...7c8

• Liker 21
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ei ærlig sak å ha lavt libido, og likevel søke kjærlighet. 

Det er ditt ansvar å finne ut hvem du dater. 

Anonymkode: 40265...def

• Liker 35
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes andre grunner til å være i forhold enn sex.

Anonymkode: 8de88...b60

• Liker 22
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Om du tror menn er ærlige om sin libido tar du feil. Jeg har to ekser som påsto seg kåte hele tiden. Godt mulig de tenkte på sex noen ganger daglig, men de orket ikke å faktisk ha sex mer enn en gang i uka eller en gang annenhver uke, og da ville de bare få, ikke gi. 

Aseksuelle og lavaeksuelle burde være ærlige om det ja, og finne hverandre. La oss som liker sex finne hverandre. 

Anonymkode: e362c...d90

• Liker 9
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette forundrer meg stadig; damer som blir kjærester/samboere/gift og som er langt over gjennomsnittet pripne, som kanskje ikke engang liker sex. Hvorfor går dere inn i forhold når dere er sånn? Dere vet jo at det er en selvfølge for de aller fleste par å ha sex og at det er du som er unormal. Hvorfor tenker dere at partneren skal leve med lite og/eller kjip sex? Hva er greit med det? Tenker på dere som nesten aldri vil ha sex, stort sett bare vil ligge på rygg og dere som ikke engang takler at kjæresten deres tar på dere når dere sover (for da hyler dere om voldtekt). Jeg forstår ikke behovet deres for å innlede forhold med noen dere helst vil oppføre dere som venner med.

Har du brent deg på mange pripne damer? Eller er det kanskje ingen damer som vil bli kjæreste/samboer/gift med deg?
Kanskje du burde roe litt ned på aggressiviteten og finne deg noe annet å tenke på, for dette høre virkelig traumatisk ut for deg. Kan jeg foreslå å slå av nettbrett/PC og sette mobilen i flymodus, for så å gå ut i solen og ta deg noe kaldt å drikke? Når du har fått deg en god pause, kan du slå av flymodus på mobilen og google diverse kurs og fritidstilbud i nærheten av deg. Det må da finnes noe bedre å bruke tiden på enn å skrive aggressive innlegg på KG. Forhåpentligvis noe som gjør deg glad. Du høres ut som at du startet dagen med å tråkke deg selv på ballene og ramle med hodet først ut av senga, så du trenger virkelig å få opp humøret.

Lykke til og god bedring! Du skal se det blir både dame og sex på deg også etterhvert ;) 

Anonymkode: 17679...dff

• Liker 12
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Vis den (og dine framtidige) du dater dette innlegget, så kan de ta en ekte vurdering om du er verdt å date videre... 

Anonymkode: f5209...8e0

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Wow, bare wow!!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Idiot. Man kan fortelle at man er aseksuell og en mann tror dama endrer mening når han har bearbeidet henne en stund. Når menn roter seg opp i damer som ikke er så glad i sex så pleier de å forteller mannen dette og alt er i orden helt til det ikke er det lenger. Du har deg selv å takke for partneren du velger.

Anonymkode: 4443d...46b

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, du hørtes lite sjarmerende ut. Du vet at et forhold er mer enn bare sex, sant? At mennesker velger å leve sammen og bygge opp et partnerskap, bestevennskap og kjæresteforhold, alt i ett? Noen å dele hverdager med, måltider med, noen å ha gode, nære samtaler med, noen å klemme på og ligge inntil (både med og uten sex), noen å dra på ferie med, kino med, badestranda med, noen å kjøpe bolig sammen med, og planlegge fremtiden med. Så må man finne ut om man er kompatibel da, at man ønsker de samme tingene, både i forhold til intimitet og alt det andre. Men slutt å kall damer pripne fordi de ikke vil ha like mye sex som du vil, og vis litt mer respekt for andre, det kommer du langt med. Ingen gidder å ha sex med en surmagra, respektløs mann.

Anonymkode: 35546...3ee

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Et av de mest absurde innleggene jeg har lest her inne. Og det sier ikke rent lite.

Anonymkode: 11992...ae8

• Liker 8
Skrevet

God bedring

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo litt likedan som å skrive på KG når du vet du er dum. Hvorfor liksom?

Men likedan som med pripne damer tenker dere vel at det skal bli annerledes denne gangen. Denne gangen skal det virke og gå bra… 

Anonymkode: 42339...b28

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det finnes andre grunner til å være i forhold enn sex.

Anonymkode: 8de88...b60

Nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De fleste er vel forelsket når de går inn i et forhold. Senere kommer hverdagen, og med barn kommer slitet. Da endrer forholdet seg, inkludert den seksuelle delen. Tror det er svært få, om noen, som velger å dele livet sitt med noen de i utgangspunktet ikke ønsker å ha sex med. 

Anonymkode: a1abc...66d

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva du mener. Jeg har kun vært naken, fri og seksuelt krevende med mannen jeg er med nå. De andre før føltes påtatt.

Den store fordkjellrn er jo at jeg visste det var kortvarig med de andre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lav libido og likte ikke sex første delen av mitt seksuelt aktive liv (16-24 år). Etter dette levde jeg i sølibat i ca 10 år nettopp fordi jeg tenkte det var egoistisk å gå inn i ett forhold uten å like sex noe særlig. Så ble jeg tryggere og kåtere i 30-årene og fikk mann og barn likevel. Sex 2-3 ganger i uka i 5 år ca. Så dabbet det av. Men ikke bare pga meg. Begge fikk lavere lyst etter 7-8 år sammen. Nå har vi sex ca 3-4 ganger i mnd og begge er fornøyde med det. Noen ganger har vi også,flere uker og opptil 1-2 måneder uten sex uten stress. Hadde ikke forundret meg om vi ble et sånt par som hadde sjeldent sex med årene men har det like godt sammen likevel. Føler meg heldig som har en type med samme libido som meg selv☺️

Anonymkode: 17939...886

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Prippen fordi man ikke liker å bli tatt på når man sover, faktisk. 

Jaja. 

Anonymkode: 9defa...062

• Liker 10
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvem er det som har gjort deg så vondt at du er nødt til å rakke ned på folk? Er det ingen som vil ta på snurrebassen din kanskje? 

Anonymkode: 99f65...0fa

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvem er det som har gjort deg så vondt at du er nødt til å rakke ned på folk? Er det ingen som vil ta på snurrebassen din kanskje? 

Anonymkode: 99f65...0fa

"Prippen" for at ikke vil være et viljeløst kjøttstykke, en hans eiendel. Høres ganske narsissistisk ut å kalle noen prippen for å ikke ville bli tatt på mens sover. Vekket opp for å pule uansett når mannen vil. Ts er nok en dårlig mann, som bare ikke skjønner så mye. 

Anonymkode: 546d7...740

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...