Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg irriterer meg noe grønnjævli over en kompis som er limt til facebooken sin døgnet rundt og behandler alle disse gruppene sine der han er admin som en heldagsjobb. 

nå fikk jeg en melding for noen timer siden «du må begynn å svar folk». Dette utspringer i at jeg er ikke en sånn du får svar hos etter 5sec, det kan gå 5 timer eller 5 dager. Jeg er ganske chill sånn. 

så hva ville dere svart her? 

Anonymkode: 08fbc...e83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer når det passer?

Anonymkode: 1dd51...57c

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hm. Men glemmer du noen ganger å svare i det hele tatt eller svarer du alltid om så det tar en uke? Jeg synes ikke de kan vente umiddelbart svar, fem dager er kanskje litt lenge. Leser du meldingen uten å svare slik at de kan se at du har lest eller passer du på at meldinga står som ulest for begge parter frem til du har svarer? 

Anonymkode: aa0ed...79a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

5 dager? Da er det deg det er noe galt med.

Anonymkode: af5d2...8eb

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hm. Men glemmer du noen ganger å svare i det hele tatt eller svarer du alltid om så det tar en uke? Jeg synes ikke de kan vente umiddelbart svar, fem dager er kanskje litt lenge. Leser du meldingen uten å svare slik at de kan se at du har lest eller passer du på at meldinga står som ulest for begge parter frem til du har svarer? 

Anonymkode: aa0ed...79a

Ulest. 
slik som epostboksen min - ulest til behandlet

så er det sånn at jeg er ikke typen som er limt til telefonen min dagen lang. Den kan fint ligge hjemme mens jeg handler. 
jeg ser ikke alltid notifications heller forsi jeg har så jævla mange av dem😂

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare må svare, det er jo frekt å la vær, og om du ikke liker personen så kan du jo bare svare med det, så slipper du mas, frekk og jævlig synd de du er uansett så hvorfor lyve til seg selv?

Anonymkode: 29384...b6b

• Nyttig 3
Skrevet

det er vel ikke noe å svare?

dersom dine replies kan variere fra 1 time til 5 dager ville jeg bare sluttet å sende deg meldinger. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjelder det, da? Hobby-prat som ikke egentlig krever svar? Planlegging av hyttetur, som trenger påmelding innen en bestemt dato? Hvor viktig er det egentlig med raskt svar? Og kan den som ønsker svar være tydeligere på frist for svar? 

Anonymkode: 81c6f...8e3

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hvis du har oversett en melding i fem dager, er det korrekte svaret å beklage. Hans forhold til fb-gruppene sine er irrelevant her, det er du som er uhøflig. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
Chlypa skrev (20 minutter siden):

Ulest. 
slik som epostboksen min - ulest til behandlet

så er det sånn at jeg er ikke typen som er limt til telefonen min dagen lang. Den kan fint ligge hjemme mens jeg handler. 
jeg ser ikke alltid notifications heller forsi jeg har så jævla mange av dem😂

Skryter du av manglende sosiale antenner?

Anonymkode: 366a9...b09

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ganske lik. Det meste av varsler er skrudd av på telefonen min og jeg svarer stort sett innen kort tid når jeg har åpnet og lest meldingene. Min filosofi er at hvis det er noe veldig viktig som krever et raskt svar, så ringer man. Dette vet mine nærmeste og de må bare akseptere det at jeg ikke er skrudd sammen slik at jeg sjekker telefonen hele tiden.

• Liker 3
Skrevet

Viktige ting kan man ta via sms, ringe eller...komme på døren,- slik vi gjorde i "gamle dager". 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg irriterer meg noe grønnjævli over en kompis som er limt til facebooken sin døgnet rundt og behandler alle disse gruppene sine der han er admin som en heldagsjobb. 

nå fikk jeg en melding for noen timer siden «du må begynn å svar folk». Dette utspringer i at jeg er ikke en sånn du får svar hos etter 5sec, det kan gå 5 timer eller 5 dager. Jeg er ganske chill sånn. 

"Jeg leser så sjelden meldinger og sånt, får ikke med meg at jeg har fått dem. Hvis noen trenger raskt svar fra meg, er det best å ringe meg. Har du nummeret mitt?"

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det trengs mer informasjon her. Hva slags spørsmål er det snakk om? Jeg svarer jo ikke på alt som spørres om i facebookgrupper, så det kommer an på om det er rettet direkte til meg og om det er noe som trenger besvares.

Anonymkode: 984b6...0d2

• Liker 2
Skrevet

Hvis du selv har skrevet noe, som du får tilbakemeldinger på - så bør du jo svare før det har gått fem dager 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...