AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Lurer litt på om du som kvinne kunne ha datet/blitt sammen med noen som jobber som ingeniør i forsvarsindustrien? Anonymkode: 59a07...165
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Jeg jobber i forsvarsindustrien selv, så det kunne jeg godt ha gjort. Anonymkode: 6a523...686 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Jeg er gift med en. Møttes før han var ferdig å studere. Anonymkode: 5db09...6e8 1
Akhenaton Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Det er jo en særs viktig industri. Hvorfor skulle man ikke kunne date noen derfra? 2
jegerrinne Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli (endret) Hvorfor ikke. Jobbet selv med der før jeg ble skadder. Mannen har jobbet innen det. Sviger far jobbet innen forsvaret, far min jobbet innen forsvaret En lager jo noe som og går til å sikre Norge. Og beredskap Endret 19. juli av jegerrinne 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #8 Skrevet 19. juli selvfølgelig, men er forsvarsansatt selv Anonymkode: a54d9...690 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #9 Skrevet 19. juli Har vært gift med en, så ja 🤷♀️ Anonymkode: 63d1a...215
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå