AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #21 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ikke meg du spør, men jeg svarer likevel 😜 Liker absolutt ikke lukten og smaken av meg selv. Men kan gjerne kline med mannen min etter han har slikket ei annen dame. Spennende og tennende 🤤 (Men har likevel ikke lyst å slikke henne selv 😉) Anonymkode: cb510...719 Er det desidert siste jeg hadde gjort å kline med mannen etter at han har hatt seg og slikket ei annen🤮 Anonymkode: ec690...4be 1
Geojak Skrevet 20. juli 2025 #22 Skrevet 20. juli 2025 Jeg elsker å slikke kona (har vel sagt det noen ganger her inne) Men tunga rekker ikke så langt, synes noen ganger det er spennende og ekstra tennende med en finger eller to dypt inne i henne Våte og glatte for så å smake på de. Er vel imhodet mitt at det er en smak jeg ikke «når» på annen måte. Men gjør det kun når jeg er veldig tent og kåt. Det er vel den følelsen som gjør det litt ekstra spennede. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2025 #23 Skrevet 20. juli 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kona har noia mot egne safter. Hvis jeg slikker der nede, får jeg ikke være i nærheten av hennes munn etterpå. Heller ikke fingre. Anonymkode: ec690...4be AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det desidert siste jeg hadde gjort å kline med mannen etter at han har hatt seg og slikket ei annen🤮 Anonymkode: ec690...4be Er du både mannen og kona, eller? Uansett, fint å ha kontroll på egne grenser. Men unødvendig å gi 🤮 på andres tenning 🙄 Anonymkode: cb510...719 1 1 1
Katten.2.0 Skrevet 20. juli 2025 #24 Skrevet 20. juli 2025 Det er to grunner til at jeg pleier å gjøre dette: 1. Jeg liker smaken hennes. 2. Jeg vil at hun skal være trygg på at jeg genuint liker smaken hennes. Hvor komfortabel man er med aspekter av sex, egen smak, lukt etc, kan jo variere med dagsformen. Selv om jeg kan kjenne at smaken hennes er litt (noen ganger mye) forskjellig fra dag til dag, så elsker jeg jo smaken. Ved å vise at jeg nyter smaken hennes for egen del, og slik at hun ikke skal tro at jeg går ned på henne for hennes skyld, smaker jeg på fuktigheten hennes og viser hvor mye jeg setter pris på den. Skulle ønske hun oftere tok på seg selv og fikk meg til å smake henne på fingrene hennes, men sier meg fornøyd med at hun rir ansiktet mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2025 #25 Skrevet 22. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 13.21): Da antar jeg at også sex sammen med en annen kvinne er helt uaktuelt? Anonymkode: ec690...4be Ja, det stemmer. Anonymkode: 7b4cc...227
Erfarenmann Skrevet 22. juli 2025 #26 Skrevet 22. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 8.37): Kona har noia mot egne safter. Hvis jeg slikker der nede, får jeg ikke være i nærheten av hennes munn etterpå. Heller ikke fingre. Anonymkode: ec690...4be Her er det omvendt. Hun tenner på å smake på seg selv, via meg. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #27 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, det stemmer. Anonymkode: 7b4cc...227 En god grunn til at det aldri blir aktuelt med trekant og ekstra dame ja. Anonymkode: ec690...4be
Topper og daler Skrevet 23. juli 2025 #28 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 14.29): Er du både mannen og kona, eller? Uansett, fint å ha kontroll på egne grenser. Men unødvendig å gi 🤮 på andres tenning 🙄 Anonymkode: cb510...719 På kg spys det over en lav sko. Det må være det kvalmeste forumet i Norge.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2025 #29 Skrevet 23. juli 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En god grunn til at det aldri blir aktuelt med trekant og ekstra dame ja. Anonymkode: ec690...4be Nei, det ville aldri vært aktuelt med en tredjepart, verken for meg eller min mann. Anonymkode: 7b4cc...227
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå