AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Hvilke hunderaser liker spesielt å svømme og å bade? Skjønner det er mye på individ men noen er sikkert større sjanse på å like vann enn andre. Anonymkode: 3ff42...5e1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Retrievere og spaniels er ganske 100% på vanninteresse. Anonymkode: 4e4db...b96 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli En venninne av meg hadde en dalmatiner som hun ikke tok med til vannet for hun fikk den ikke ut igjen. Men jeg gjorde det når jeg gikk tur med den, gikk helt fint, den koste seg. Hunden trengte bare litt mer frihet stakkar. Anonymkode: 1021f...a56
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli I hvilken gruppe, selskap, jakt, vokt, vakt... Anonymkode: 940f7...f88
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I hvilken gruppe, selskap, jakt, vokt, vakt... Anonymkode: 940f7...f88 Gruppe 8 apporterende hunder. Anonymkode: e8aa6...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli Min stående fuglehund elsker å bade 😅 Anonymkode: 4cd4e...246
AnonymBruker Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli Jeg har en blanding mellom to raser i gruppe 8, og hun hater vann 🙈 Anonymkode: 25d45...ee7
AnonymBruker Skrevet 19. juli #8 Skrevet 19. juli De fleste hunder elsker å bade. Men Labrador er 100% bet. Anonymkode: 2f690...2fe
AnonymBruker Skrevet 19. juli #10 Skrevet 19. juli Labradoren min elsker ikke bare å svømme, hun driver med dykking i tillegg. Anonymkode: 5a541...f91
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Toller=Vannapporterende jakthund🤩 Anonymkode: e00bf...da5
AnonymBruker Skrevet 26. juli #12 Skrevet 26. juli Newfoundlandshund er helt ekstremt glad i å bade. Den har svømmehud mellom tærne, så med de digre labbene som svømmeføtter er den også en skikkelig rask svømmer. Anonymkode: 4f347...995
AnonymBruker Skrevet 26. juli #13 Skrevet 26. juli Jeg hadde en dverg dachs. Han hata vann. Gikk ikke ut når det regnet en gang. Nektet. Hund nr to. Også dverg dachs. Elsker å bade. Han dukker under også. Helt vill når vi er på stranda. Vi bruker line når han bader. Er lettere for oss å passe på han siden han elsker å dukke under for å finne pinner som har sunket. Men veldig artig å følge med. Hver fall når jeg hadde han som hatet vann. Anonymkode: 9dbad...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå