AnonymBruker Skrevet 19. juli #21 Skrevet 19. juli TS høres så håpefull ut at det nesten er synd å skuffe ham, Men bare nesten. Anonymkode: e9df6...aee 2
Brutex Skrevet 20. juli #22 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men vi bor ikke i de kulturene. Vi må forholde oss til normene i vårt eget samfunn. Anonymkode: da6d5...5fe Normene, også hos oss, er i stadig forandring. Samtidig som man forholder seg til normene bør man også stille spørsmål ved om de er fornuftige eller om de bør endres. Vi bør være også være åpne for at vi er forskjellige og tillate variasjoner i hva som er greit.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #23 Skrevet 20. juli Jeg har hatt hudkreft. Kle på dere folkens, vær forsiktig med sola! Dessuten,- bedre beskyttet mot klegg og insekter er heller ikke dumt. Anonymkode: ca404...84e 1
Brutex Skrevet 20. juli #24 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har hatt hudkreft. Kle på dere folkens, vær forsiktig med sola! Dessuten,- bedre beskyttet mot klegg og insekter er heller ikke dumt. Anonymkode: ca404...84e Ja, muslimske kvinner med nikab har nok et poeng. Men burde ikke drakten være hvit i stedet for svart?
AnonymBruker Skrevet 20. juli #25 Skrevet 20. juli Går vel fint an med en lang lys sommerkjole også? Anonymkode: ca404...84e
AnonymBruker Skrevet 20. juli #26 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Etterhvert som tempraturen stiger faller også det meste av klærne av,og det er bare de edle deler som skjuler seg bak noen enkle klær. Hadde det ikkje vert like greitt å bare gått naken, så hele skrotten fekk lufte seg ut noe svette. Forstiller meg at mange kvinner bærer på noen klamme bryster under brystholderen. Mange kvinner velger åpenbart å gå m/ lang kjole i sommervarmen, og har ingen truse under kjolen. Mange velger også å gå med stramtsittende klær i varmenn fordi det er blitt en mote, og trend, og det er vel helseskadeleg Anonymkode: 60fb7...7ea Ja, det hadde vært herlig du, å komme på bussen og t-banen og sette seg på et svett sete der et hundretalls gubber har sittet og gnukket rævhårene og danglebæra sine nedi før meg.🤢 Yikes. Takk og lov for at vi lever i den moderne verden der vi går med klær og blir til dels beskyttet fra andre menneskers rumpesprekker og rumpesvette. Anonymkode: 94070...7cc 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #27 Skrevet 20. juli Brutex skrev (6 minutter siden): Ja, muslimske kvinner med nikab har nok et poeng. Men burde ikke drakten være hvit i stedet for svart? Er ikke hvitt sørgefargen der? Motsatt av oss? Vi har svart som sørgefarge, men muslimske enker f.eks bruker hvite klær. Anonymkode: 94070...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #28 Skrevet 20. juli Jeg har ikke behov for å se andre nakne i tide og utide, og har heller ikke behov for at andre skal se meg naken. Anonymkode: a373f...429 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #29 Skrevet 20. juli Hvis jeg skal være lenge ute i sola så bruker jeg klær da solkrem ikke gir nok beskyttelse mot de UV-strålene som gir deg hudkreft. Anonymkode: a34cf...af8 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #30 Skrevet 20. juli Fordi vi ikke vil se tissen din, og ikke vil ha rævsvette på setene på bussen. Anonymkode: 8cbad...9ba
AnonymBruker Skrevet 20. juli #31 Skrevet 20. juli Bare tenk på situasjonen hvor du bøyer deg ned for å knytte skolisser og buksa treffer en mann bak deg. Med klær så tenker man ikke så mye på det, uten klær så blir situasjonen veldig ubehagelig. Så nei, vi trenger klær. Anonymkode: 96e43...5d5
Brutex Skrevet 20. juli #32 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har ikke behov for å se andre nakne i tide og utide, og har heller ikke behov for at andre skal se meg naken. Anonymkode: a373f...429 Men selv om man ikke har behov for å se andre så behøver vi vel ikke nekte de som vil? Jeg har ikke behov for å se homofile menn kysse, men det kunne aldri falle meg inn å nekte de.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #33 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det er ikke sosialt akseptert å gå naken i vårt samfunn. Derfor. Anonymkode: da6d5...5fe At noe ikke er sosialt akseptert betyr ikke at det skal fortsette å være slik. Samboerskap, homofili og alenemødre har også ikke vært sosialt akseptert. Heller ikke at kvinner brukte bukser, hadde lederstillinger, kjørte lastebil, byggkraner eller viste magen på stranda (brukte bikini i stedet for hel badedrakt). Anonymkode: c9608...eab 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #34 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det hadde vært herlig du, å komme på bussen og t-banen og sette seg på et svett sete der et hundretalls gubber har sittet og gnukket rævhårene og danglebæra sine nedi før meg.🤢 Yikes. Takk og lov for at vi lever i den moderne verden der vi går med klær og blir til dels beskyttet fra andre menneskers rumpesprekker og rumpesvette. Anonymkode: 94070...7cc Nå er det forskjell fra sted til sted. Ingen har vel snakket om å sitte naken på bussen. Selv naturistene sitter på håndkler. Selv om enkelte damer nærmest bare har en snor i ræva på badestranda så sitter de ikke slik på bussen. Anonymkode: c9608...eab
AnonymBruker Skrevet 20. juli #35 Skrevet 20. juli Brutex skrev (4 timer siden): Men selv om man ikke har behov for å se andre så behøver vi vel ikke nekte de som vil? Jeg har ikke behov for å se homofile menn kysse, men det kunne aldri falle meg inn å nekte de. Nå er det vel sånn at i Norge så har man klær på når man ferdes ute blant folk. At folk skal gå rundt i ræva på bussen, butikken, kafeer osv synes jeg er unødvendig. Det er også snakk om hygiene. Ikke alle har god hygiene. Jeg har lite lyst til å sitte på stoler eller seter der andres svette eller andre ting er smurt utover. Det er andre steder der det kunne passe bedre å gå rundt naken, men uansett hvordan man argumenterer så er spesielt kvinnekroppen seksualisert. Jeg kan se for meg at det blir mange ubehagelige situasjoner om man som kvinne går rundt naken alle slags steder. Anonymkode: 4ad62...0d0
AnonymBruker Skrevet 20. juli #36 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (19 timer siden): Er det bare kvinner du mener skal gå i nettoen? Du kan jo begynne selv, men en tur ut i nettoen, se hvor langt du kommer og hvilken reaksjon det vil bli. 👀 Anonymkode: 82b68...60a Nakne menn er langt mer tabu enn nakne kvinner Anonymkode: 513f1...acd
AnonymBruker Skrevet 20. juli #37 Skrevet 20. juli Fordi hver gang en kvinne blir voldtatt får hun spørsmål om hvordan hun var påkledd. Jeg orker ikke at folk skal komme med ekle påstander som «hun hadde lyst på han» bare fordi jeg gikk naken mens jeg ble overgrepet. Det er ikke trygt å gå naken (eller lettkledd) for kvinner, dessverre. Anonymkode: ed643...c61
AnonymBruker Skrevet 20. juli #38 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nakne menn er langt mer tabu enn nakne kvinner Anonymkode: 513f1...acd Er du sikker på det? Jeg har sett hundrevis av menn i baris denne sommeren, men ikke en eneste kvinne. Anonymkode: ed643...c61
AnonymBruker Skrevet 20. juli #39 Skrevet 20. juli Her har du bilde av en, og kanskje den eneste som tar ts på ordet. Men han er mann! https://www.tv2.no/sport/na-ma-du-gi-deg-du-ma-begynne-a-leve/17921175/ Anonymkode: 82b68...60a
AnonymBruker Skrevet 20. juli #40 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Er du sikker på det? Jeg har sett hundrevis av menn i baris denne sommeren, men ikke en eneste kvinne. Anonymkode: ed643...c61 Naken betyt naken. Ingen klær i det hele tatt. Anonymkode: 513f1...acd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå