AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Veldig flaut innlegg for å si det slikt...men dette er en vane jeg har hatt i flere år. Jeg biter neglene og huden rundt neglene i tillegg. Jeg vil stoppe men jeg merker det ikke før det har blitt gjort, og dette skjer vanligvis under stress. Anonymkode: 3c647...630
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Klar neglelakk dersom du ikke liker farge. Neglelakk smaker kjemisk og du biter bare av vane. Smaken får deg til å ta degselv i det? Har sikkert prøvd det da Men få korte negler på salong. Ikke lange nok til å egentlig bite og de får du ikke bitt. Dyre er de også så det er motivasjon til å la dem være Hjelper ikke på huden da, men en ting om gangen. Jeg synes tyggis hjelper, fordi jeg biter på neglebånd osv av nervøsitet også liker jeg å fikle. Tyggis tar bort litt det behovet for meg. Ha en liten håndkrem i veska. Sunn hud er ikke like lett å bite, og den gode lukten stimulerer deg litt også. Anonymkode: 839f0...4f0 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli Jeg klarte slutte bite etter 35 (!!!!) år som iherdig negle- og neglebåndsbiter til det omtrent blødde. Har prøvd alle remedier som finnes og det eneste som hjalp var å gjøre det komplett umulig å bite aka falske negler. Jeg valgte billigste løsning (press-on). Biter fremdeles litt på tommel-neglene om jeg er stressa, men nå gjemmer jeg ikke hendene mine i sosiale settinger mer. Anonymkode: 6dd0c...ea5
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 18.18): Veldig flaut innlegg for å si det slikt...men dette er en vane jeg har hatt i flere år. Jeg biter neglene og huden rundt neglene i tillegg. Jeg vil stoppe men jeg merker det ikke før det har blitt gjort, og dette skjer vanligvis under stress. Anonymkode: 3c647...630 Kunstige negler Anonymkode: 58222...356
AnonymBruker Skrevet 2. august #5 Skrevet 2. august Bruk Go’negl, det smaker ikke godt! Brukte det for mange år siden. Vet ikke om det eksisterer lenger da… Anonymkode: 84be1...983
AnonymBruker Skrevet 4. august #6 Skrevet 4. august For meg fungerte ikke go'negl, brydde meg ikke om smaken som barn, ungdom eller voksen🙈. Jeg måtte legge falske negler. Bruker fremdeles gel eller pulver negler 3 år og 6 mnd etter siste nedbiting🤪. Hjelper også å være bevist på i hvilken situasjoner jeg beit/ vil bite negler. Anonymkode: 484e4...323 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå