kit-kat Skrevet 22. november 2002 #1 Skrevet 22. november 2002 Hei! Jeg bruker veldig ofte høyre musetast+open in new window. Sånn sett blar jeg meg nedover f.eks. VG og åpner interessante linker i nye vindu, som jeg leser ett og ett tilslutt. Hater og klikke meg fram og tilbake... Når jeg skal lese disse åpnede vinduene mine, så er de alle veldig små, så jeg må maksimere for hvert vindu før jeg leser det. Så jeg lurer på om jeg kan stille inn på noe slik at alt som åpnes, blir maksimert automatisk? (jeg har windows 2000)
kit-kat Skrevet 25. november 2002 Forfatter #2 Skrevet 25. november 2002 Jeg får spørre litt annerledes: Er det noen som tror at det ikke går an å stille inn slik at alle nye vindu som åpnes er maksimert? Det er jo så mye som går an, men det var da rart om dette ikke skulle kunne gå...?
Gjest DaDuben Skrevet 25. november 2002 #3 Skrevet 25. november 2002 Størrelsen på vinduet som åpnes(ie 6.0) avhenger av størrelsen av det viduet du allerede er i. Dersom du kjører fra et lit browservindu, vil det åpne seg lite etc.
Gjest dorian Skrevet 25. november 2002 #4 Skrevet 25. november 2002 Japp, DaDuben har rett Det du må gjøre for å få dette effektivt, er å IKKE ha vinduet du åpner fra maksimert, dvs. forsiden på f.eks. VG. Du må da ikke ha dette vinduet i full skjerm, men lage en passende lese-størrelse på det. Alle vinduer som åpnes fra dette får da samme størrelse. dorian
kit-kat Skrevet 25. november 2002 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2002 Dere er kjempesmarte! Tusen veldig takk! Jeg mente det var noe sånt, men det er altså ingen vits å ha "moder"-vinduet 100% maksimert, men 99%!!!... Høres jo litt rart ut, men da er saken biff! Tusen takk dere!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå