Gå til innhold

Passer denne type bikini til en dame på 50?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker den er fin fordi den er litt dekkende, dekker mage og rumpe. Men ble litt usikker pga de snorene, er det passende for en dame på 50?

Screenshot_2025-07-19-17-38-30-170.jpg

Anonymkode: 77fff...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, hva i alle dager skulle være upassende med de snorene? Du er 50, ikke dau. 

• Liker 18
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja det vil jeg tro. Vil du dele hvor du fant den. Likte at buksa dekket litt.

Anonymkode: 512ed...cb5

Skrevet

Ja absolutt!

AnonymBruker
Skrevet
BobbySocks skrev (2 minutter siden):

Ehh, hva i alle dager skulle være upassende med de snorene? Du er 50, ikke dau. 

Tenkte kanskje noen ville tenke at jeg prøvde for hardt å se ung ut...

For det blir liksom galt uansett, enten er man "kjerring", ellers så kler man seg upassende for kropp og alder. 

Jeg bruker bikini til å bade i, ikke for å vise meg fram.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det vil jeg tro. Vil du dele hvor du fant den. Likte at buksa dekket litt.

Anonymkode: 512ed...cb5

Vet ikke om jeg burde si det her inne, men fant bildene på Temu, topp og bukse selges hver for seg, men burde vel være mulig å finne noe lignende andre steder også.

Skrevet

For det blir liksom galt uansett, enten er man "kjerring", ellers så kler man seg upassende for kropp og alder. 

Nei, det går ikke ann å vinne uansett, det er sikkert og vist 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det så mer ut som en shorts fremfor en bikinitruse, men fin var den uansett om man er 20 eller 50.

Anonymkode: 0e930...420

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fin😀 Kjør på! 

Anonymkode: 6b6f2...f38

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det så mer ut som en shorts fremfor en bikinitruse, men fin var den uansett om man er 20 eller 50.

Anonymkode: 0e930...420

Ja, er mer badeshorts.

TS

Skrevet

Jeg skal ikke blande meg inn i Temu, men ser at du nevner at kanskje det kan selges lignende andre steder. Cubus har to lengder på badeshorts i år: https://cubus.com/no/dame/kolleksjon/badetoy/badeshorts-dame/ Legger ved link så du og andre kan se. Jeg synes den fra Temu var finere da 😅🤫

De har noen andre mer dekkende truser også, samt mye variasjon på overdeler. Jeg føler i år var det mye lettere å finne variert badetøy enn en del andre år. 

• Nyttig 2
Skrevet

Hva har alder med dette å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Denne var vel helt grei? Sort er jo et ganske safe valg. De snorene har ikke noe å si verken den ene eller andre veien. Den passer fint for voksne mennesker, synes jeg. Er over 40 selv.

Anonymkode: 430fa...e6c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke huske at jeg noen sinne har analysert badetøyet til andre mennesker, med unntak av en gang for 30 år siden da vi var et sted der alle andre menn hadde badeshorts, men en gjeng på tre italienske menn hadde noen minimale badebukser. Selv da hadde jeg neppe lagt merke til dem om de ikke hadde ligget halve dagen akkurat der bølgene skylte inn over dem på stranden slik at man fikk dem i glaningen hver gang man skulle opp av havet.

De snorene på badetøyet ditt ville jeg neppe tenkt over og analysert om jeg så deg, ts.

Anonymkode: 1c4d8...b76

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Fin den😊

Anonymkode: c5730...66f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 56 år og bruker samme bikini som når jeg var 25 år, og visste ikke at det er aldersgrense for bikini?

Bruk akkurat hva du vil

Anonymkode: 46280...494

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes de var nøytrale i alder, og litt sporty med de snorene. Likte veldig godt underdelen. Synes absolutt det er noe du kan bruke.  Jeg liker også bikini best, men jeg er sikkert for gammel i noens øyne 😄 Veldig flott, gå for det 😊

Anonymkode: 22079...c2c

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...