AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Nå i denne varmen? Er det for varmt ute eller er det best å holde hunden hjemme? Selvfølgelig i skygge og tilgang på vann og bading. Anonymkode: 3150b...8c9
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Supert for hunden å få bade hei is den liker det. Anonymkode: 6a866...d52
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Tenker du for hundens del: JA! Supert! Men veldig mange strender med hund forbudt skilt, så gjelder jo å respektere det også. Anonymkode: 1c1ba...422 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli Det er supert å ta med hunden å bade når det er varmt, se denne videoen også for et godt tips når det gjelder hunder og bading! https://www.facebook.com/reel/676992998634962 Og generelt til alle hundeeiere, pass på at når man GÅR i varmen må hunden kjøles ned innimellom med fokus på kroppen og magen til hunden og poter dersom asfalten er varm. Synes utrolig synd på de hundene jeg har sett gå og gå og gå uten at de har fått tilgang til skygge eller nedkjøling. Her jeg bor har det vært oppmot 30++ grader i 3 uker og jeg har tatt meg i å gått forbi hunder flere ganger der jeg har sett at de er helt sløve. Anonymkode: c16f9...a08
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå i denne varmen? Er det for varmt ute eller er det best å holde hunden hjemme? Selvfølgelig i skygge og tilgang på vann og bading. Anonymkode: 3150b...8c9 Så lenge hunden ikke er til sjenanse for andre badende så må hund på badetur være ok. Men på populære badeplasser med mye folk har hunder ingenting å gjøre. Hunden vil og trenge skygge og drikkevann. Anonymkode: 14dab...14a 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli "Mamma sier at du ikke har lov til å bade hunden din her hvor det er mange barn." "Åå hvorfor ikke? "Fordi hunder tisser i vannet og det er farlig for barn." "Nei, nei her skal du høre, det er sånne små frekke barn som deg som tisser i vannet skjønner du." "Hils mamma din og fortell det du..""" Anonymkode: a3c00...adc 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå