Supernaut Skrevet 20. juli #21 Skrevet 20. juli Fountaine skrev (2 timer siden): Lurer på hvilket land de er fra de som skjøt. Et MENA-land? 3 1
Majer Skrevet mandag kl 08:50 #22 Skrevet mandag kl 08:50 Høyresiden reduserte antallet studenter på politihøgskolen med nesten 50%. Blir ikke orden på kriminaliteten når de får styre så mye som de gjør 1
Peanut Skrevet mandag kl 09:06 #23 Skrevet mandag kl 09:06 Vendetta skrev (På 19.7.2025 den 17.25): Nå må politikerne ta grep og bure inne disse kriminelle som lager kvalm og skaper frykt!! Hvis politikerne virkelig hadde ønsket det– så hadde det blitt tatt grep for lenge siden 4 1
Perine Skrevet mandag kl 20:32 #24 Skrevet mandag kl 20:32 Fountaine skrev (23 timer siden): Lurer på hvilket land de er fra de som skjøt. De sa på nyhetene at 2 var arrestert, en fra Russland og den andre fra Spania 2 2
Majer Skrevet tirsdag kl 15:09 #25 Skrevet tirsdag kl 15:09 Tidligere tatt for narkotikakriminalitet. Samme med han som tente på bussen. Hvorfor høyresiden vil ha kriminalitet forstår jeg ikke- bortsett fra at de vinner lettlurte velgere på det
Sciurus Skrevet tirsdag kl 19:39 #26 Skrevet tirsdag kl 19:39 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sciurus, mod
Tiuren Skrevet tirsdag kl 21:12 #27 Skrevet tirsdag kl 21:12 Perine skrev (På 21.7.2025 den 22.32): De sa på nyhetene at 2 var arrestert, en fra Russland og den andre fra Spania "spansk statsborger" 6
Madame Butterfly Skrevet onsdag kl 04:24 #28 Skrevet onsdag kl 04:24 Vendetta skrev (På 20.7.2025 den 11.22): Deportere nordmenn hvor? Hvem var det som kjøpte fengselstjeneste i et av de baltiske landene? Hørte jeg ikke noe om det? Var det ikke noe om Albania også, som selger fengselstjenester? Er jo litt det samme Trump holder på med. Sende utenlandske fanger til Haiti eller hvor det nå var for å sone. Jeg tviler ikke på at vi kommer til å se mer av sånt fremover. Hjelper verken å øke straffenivået eller senke den kriminelle lavalder, om man ikke har nok celleplasser. I USA har de jo geriatriske fengsler. Det som bør jobbes for er å ha et samfunn uten for mange kriminelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå