Gå til innhold

Liker menn oralsex bedre enn kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mitt inntrykk er motsatt, slikking og fingring er veldig viktig for at kvinner skal få skikkelig nytelse ut av sexen. Alt av undersøkelser og statistikk viser jo at 90 % av kvinner ikke kan få orgasme av penetrering alene. Så man ryker fort over på pliktsex x 2 pr måned straks forelskelsen gir seg, om man ikke gidder å gi dama nytelsen man selv krever å motta under sex.

Anonymkode: 7560c...797

Den undersøkelsen er blitt til et media skapt virvar.. noen skriver 70, 75, 80, 85 og nå 90%, selv om det kun er tatt 1 forsøk på denne undersøkelsen. Hvem var disse forsøks kaninene? Brukte de kondom? Følte de på press og ble stresset i forsøket? Hadde de "orgasme-forståelse"? I hvilken sexstilling? Var de mentalt positivt innstillt? +++.

Orgasmen kommer ikke bare av direkte stimuli, den er like påvirket av mental stimuli og behageligheter. Hjernen må være nullstillt av tanker som forvirrer orgasmen. De kvinnene som får PIV-orgasme, ligger i dette området.
Og sterke bekkenbunnsmuskler gjør det mye enklere for orgasmen, så kniping i PIV er fullt mulig å oppnå orgasme. CAT-position ansees for å være den beste stillingen å oppnå PIV-orgasme. Så hvorfor ikke prøve nye ideer, for å oppnå bedre nytelser?🫡

Erfaringen min er når "Orgasmeloven" blir fulgt opp, da kommer orgasmene på rekke og rad.
Jeg er ikke frekk.. men jeg tror ikke de % kvinner og menn i forsøket har kunnskap nok om orgasmen.. Men også med tanke på mennene, som står for det meste med å forvirre kvinnens orgasme🤔

Forresten pliktsex.. er vel det som "skremmer" orgasmen vekk.. for det ansees som negativt👏

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har aldri vært det minste "ukomfortabel" med å motta oralsex. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle det. Jeg har et fint og friskt underliv som lukter som det skal og er rent og pent. 

Hvordan mine kunster er mht måten jeg utfører oralsex på mannen, vet jeg ikke. Det er ingen som har klaget, mange har stønnet av vellyst, men jeg tror neppe en mann ville finne på å si "dette var du bare sånn middels god til, vi dropper det".

Etter hva jeg har lest her på KG, skrevet av menn, liker de bedre å ha selve sexen enn selve sugingen. Den regnes som et forspill, men om de fikk velge, ville de fleste valgt bort sugejobben og valgt selve samleiet. Vet ikke om det betyr at kvinner flest bruker feil teknikk når de suger, men det er rart med det... ingen har noensinne en gang forsøkt å gi meg instruksjoner, tips og hint om hvordan gjøre sugejobben bedre. Hvorfor sier ikke menn noe (på en pen måte) om de ikke er helt tilfredse med kvaliteten?

- kvinne 40-50

Anonymkode: 441d8...28a

Samme her.. Jeg er alltid "klar" fordi jeg holder en automatisk god hygiene. Når jeg aner suging på gang, må jeg skylle av den. Men det kommer også av at jeg slapper bedre av og har bedre samvittighet. 

Stønn av vellyst ja.. den ærlige lyden gir igrunn mere sannhet enn tusen ord.. Jeg "leter" etter vellyst lyder, det er en genuin måte å tilfredstille en kvinne på. Det var det andre jeg lærte som 22 åring.. det første var å lære meg å kysse.
Hun sa: "Hvis du ikke kan å kysse, kan du heller ikke kysse meg på musa"❣️Og av "lytting" fant jeg klitten, i første forsøk🤭

Jeg mener også at oralen ligger i forspillet.. tålmodighet gjør oss spinnvill kåt, så sexen blir mye bedre og utholdende. For min del som mann, vil jeg ikke komme for fort. Jeg liker at sexen skal vare en stund, så jeg må stoppe henne i riktig tidspunkt. Så litt samspill må til.. Kvinner har jo nesten ingen begrensninger når det gjelder antall orgasmer, så jeg har det utrolig bra med oralen. 
Slik som du beskriver deg selv: Smaken er hærlig.. jeg klarer nesten ikke å slutte, og ikke kjenner jeg på å bli sliten. Jeg skal ha det temmelig ondt før jeg gir meg, så lenge jeg hører lyder av vellyst👏 

Min mening er at teknikker ikke er nødvendig, for teknikker er en snarvei til orgasme.. Det skal forbausende lite til, før jeg stønner av det kvinner gjør med meg. Det eneste jeg vil påpeke, er at jeg liker variasjoner av ronking og suging.. og litt kyssing og klining underveis😚

Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Den undersøkelsen er blitt til et media skapt virvar.. noen skriver 70, 75, 80, 85 og nå 90%, selv om det kun er tatt 1 forsøk på denne undersøkelsen. Hvem var disse forsøks kaninene? Brukte de kondom? Følte de på press og ble stresset i forsøket? Hadde de "orgasme-forståelse"? I hvilken sexstilling? Var de mentalt positivt innstillt? +++.

Orgasmen kommer ikke bare av direkte stimuli, den er like påvirket av mental stimuli og behageligheter. Hjernen må være nullstillt av tanker som forvirrer orgasmen. De kvinnene som får PIV-orgasme, ligger i dette området.
Og sterke bekkenbunnsmuskler gjør det mye enklere for orgasmen, så kniping i PIV er fullt mulig å oppnå orgasme. CAT-position ansees for å være den beste stillingen å oppnå PIV-orgasme. Så hvorfor ikke prøve nye ideer, for å oppnå bedre nytelser?🫡

Erfaringen min er når "Orgasmeloven" blir fulgt opp, da kommer orgasmene på rekke og rad.
Jeg er ikke frekk.. men jeg tror ikke de % kvinner og menn i forsøket har kunnskap nok om orgasmen.. Men også med tanke på mennene, som står for det meste med å forvirre kvinnens orgasme🤔

Forresten pliktsex.. er vel det som "skremmer" orgasmen vekk.. for det ansees som negativt👏

Hva er CAT- position?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Fordi de færrest vet hvordan de skal suge. Det finnes noen få enhjørninger som kan suge, og de er sagnomsust. De fleste kvinner vet ikke hvordan de skal suge. Og nei, det spiller ingen rolle at noen har sagt at dere er flinke. Ingen mann kommer til å si at dere ikke er flinke.

Anonymkode: 48d01...39e

Hmmm… så når mannen min bruker knapt et minutt før han spruter i munnen min, så er jeg likevel ikke god på å suge? Når han skjelver og stønner og ikke kan kontrollere seg? Når han sier jeg må stoppe så han ikke kommer? Da er jeg fremdeles ikke flink til å suge? 

poenget er at ingen menn er like. Jeg har Lært meg hvordan _han_ liker det. 

Anonymkode: 5a878...181

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Mitt inntrykk er egentlig motsatt.

At de fleste menn synes sex er langt deiligere enn suging. Mens en langt større andel av kvinner synes slikking er høydepunktet under akten.

Jeg er mann, oralsex er mer et forspill for min del. Det er jo greit nok, men uten penetrering hadde det knapt nok gitt meg noe.

Anonymkode: c85f8...3d5

Snakker du om det med andre menn? Mitt inntrykk, som kvinne, er at alle menn vil bli sugd, at det er en big deal, og det de helst vil. 

Skrevet

Kona elsker å motta oralsex, og jeg nyter å slikke henne fordi hun responderer så veldig på det.

Hun er ikke så glad i å gi oral, og det er greit for jeg liker bedre å komme inn i henne enn å bli sugd.

Skrevet

Jeg sliter med å slappe av når jeg bare mottar. Er en skikkelig irriterende refleks som ligger i meg, og jeg må være ordentlig trygg på partner for at jeg genuint skal nyte å motta oralsex. Tror jeg var et stykke ut i tyveårene før jeg klarte å komme av å bli sugd.

Så jeg foretrekker definitivt å gi oralsex kontra å motta.

Skrevet

Jeg liker faktisk bare oralsex når det er 'penetrasjon' involvert, altså facefucking. Det trenger ikke å være røft, kan jo gjøres rolig og sensuelt. Men litt rart egentlig, likte blowjobs da jeg var yngre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 9.43):

Snakker du om det med andre menn? Mitt inntrykk, som kvinne, er at alle menn vil bli sugd, at det er en big deal, og det de helst vil. 

Å bli sugd gir meg ingen verden ting. Bryter helt med mitt tenningsmøsnter. Kona derimot elsker å bli utført oralsex på.

Anonymkode: 95df5...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...