AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Jeg har blitt fratatt barnet mitt i tingretten. Jeg får samvær, men det er eksen som styrer alt. Det har resultert i at ungen min forsvant i ti måneder, og i år har jeg kun sett ungen tre ganger. Det er mannen som har gjort dette. Anonymkode: 1a9c8...0da 9
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Om du ikke får avtalt samvær så må du jo ta det videre. Om du har mistet foreldreansvar og omsorg så er det som regel gode grunner til det, da det skal en del til. Anonymkode: 9f558...a9a 22 2
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Er du proaktiv, viser du interesse og et genuint ønske om å tilbringe tid med barnet? Hva er årsakene til at det er blitt sånn? Anonymkode: 042b0...b1f 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er du proaktiv, viser du interesse og et genuint ønske om å tilbringe tid med barnet? Hva er årsakene til at det er blitt sånn? Anonymkode: 042b0...b1f Ingen åpenbare årsaker. Han er generelt vanskelig med samværet og er voldelig. Siden han var voldelig ønsker jeg kontroll, noe jeg håpte på å få hjelp til. 😊 Så jeg var også vanskelig i starten med samvær, fordi fant på så mye tull. Jeg hadde beviser og alt på meldinger og alt. Har dem fortsatt og de ligger hos politiet. Jeg ønsket at han skulle få samvær på tross av dette, og det slo tilbake på meg. Det det endte med var at han «kopierte» meldinger som jeg skrev tidligere, og han jobbet aktivt for å bevise at jeg var voldelig.. du aner ikke hvor mye styr det har vært .. Han tar bilder av meg som møter opp på eiendommen hans osv. og fremstiller meg som både det ene og det andre og mener han nå viser meg hvordan det har vært å være han. Men han har holdt på med det siden baby var helt fersk, og når jeg ser tilbake på det nå burde jeg pakket sakene og rømt .. Da jeg ytret at jeg ønsket å jobbe en periode i utlandet sporet han meg med gps😂 Jeg har vegret meg for psykopat begrepet, men nå ser jeg hvor sykt oppførselen hans faktisk er. Så nå sitter jeg her og skjønner at det egentlig bare er tull hele opplegget til de som skulle hjulpet meg. De burde jo stoppet han for lenge siden, og jobbet aktivt for å få kontroll på han. Jeg er ikke proaktiv lenger, med barnevernet osv. De har laget mer styr for meg enn hva som er nødvendig. Det er en ren konsekvens av måten de har behandlet meg på som har gjort det slik Anonymkode: 1a9c8...0da 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Om du ikke får avtalt samvær så må du jo ta det videre. Om du har mistet foreldreansvar og omsorg så er det som regel gode grunner til det, da det skal en del til. Anonymkode: 9f558...a9a Du skulle bare visst hvor tåpelig dette er Anonymkode: 1a9c8...0da 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli Jeg hadde ungen i 10 år, ble fratatt ungen i én mnd der BV mente det ikke var forsvarlig at jeg så han. Fikk han tilbake og han var redd far og spesielt far sin bosituasjon. Jeg er helt enig i at jeg var for dårlig og deprimert til å ha omsorg for ungen, men jeg har aldri vært rusa, deppa eller for psykisk dårlig til å se ungen. Jeg var veldig responsiv og fullførte behandling hos psyk. Jeg er fullstendig frisk og oppgående, men ungen tok skade av tvangsplassering hos far. Og det er synd. Anonymkode: bdfb0...79d 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har blitt fratatt barnet mitt i tingretten. Jeg får samvær, men det er eksen som styrer alt. Det har resultert i at ungen min forsvant i ti måneder, og i år har jeg kun sett ungen tre ganger. Det er mannen som har gjort dette. Anonymkode: 1a9c8...0da Hva er grunnen? De kan vel ikke bare «ta» ungen fra moren uten grunn? Anonymkode: 87905...bba 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Syns ikke det du skriver henger helt på greip og syns de malplasserte smile/latter emojier sammen med det du skriver og hvordan du skriver det på kan tolkes som psykisk ubalanse. Om mannen din er voldelig burde jo ikke barnet være hos ham, men da heller i fosterhjem. Når barnet er 12 år og eldre kan det i større grad få bestemme selv. Jeg kjenner til et barn som ble offer for en bitter barnefordelingssak. Mor anmeldte bla far for overgrep. Barnet var riktognok lite, men mente det ikke hadde blitt utsatt for overgrep og de fant heller ingen bevis for det. Far vant saken fordi mor fremstod svært ustabil. Folk var vantro og tenkte kanskje mor hadde blitt ustabil fordi far utsatte henne for stort press og tanken på at far vant hovedomsorgen på tross av at hun så på ham som overgriper. Folk tenkte ‘time will tell’ og at dersom far hadde forgrepet seg på barnet så ville h*n flyttet fra far og tatt avstand da det ble gammelt nok. Vel, etter knapt ett år lot far mor få 50-50 fordeling igjen. Barnet valgte likevel å være mest hos far og etter 10 år er barnet fortsatt omtrent bare hos far etter eget ønske fordi mor fremstår psykisk ustabil. Anonymkode: 5a708...501 20 6
Maggi2 Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Din bruk av emojis er iallfall noe som lett kan misforstås av andre. Man kan si at "det er jo bare en emoji, ingen big deal", men de er en del av språket vårt enten vi vil det eller ei, og man bør tenke litt over bruken av dem. Det er INGENTING hylende morsomt med en far som ikke evner å ivareta sitt barns hygiene, for eksempel. Ut over det så er det leit at du har mistet barnet ditt. Det er mulig dere får kontakt igjen når barnet er voksen. 8 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #10 Skrevet 20. juli Vet du at emojien 😂 betyr heftig latter? Er u egentlig ute etter emojien 😭😢 ved gråt og tristhet? Anonymkode: 2123c...c97 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli #11 Skrevet 20. juli Viser barnet ditt at hn hr det bra der hn bor? Klarer seg fint på skole? Sosial og har venner? Generelt fungerende? Det hjelper å vite at barna har det bra. Har ikke samme erfaring, men har masse avlastning på min eldste i lange episoder når yngste er kronisk syk. Vi har lengre opphold på sykehus og er mye borte fra eldste. Det hjelper å vite at eldste har det godt hos far og bestefar når jeg ikke kan være der. Anonymkode: 2123c...c97 1 1
Anonymeeee Skrevet 20. juli #12 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Om du ikke får avtalt samvær så må du jo ta det videre. Om du har mistet foreldreansvar og omsorg så er det som regel gode grunner til det, da det skal en del til. Anonymkode: 9f558...a9a Det er det delte meninger om. Barnevernet i Norge blir manipulert trill rundt. Hvis du vil høre en av de historiene, gjerne kontakt meg. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #13 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mener du at du tror eksen din BETALER domstolen for å ta avgjørelser i hans favør? Det er helt usannsynlig. Domstolen består av mennesker som ikke kjenner hverandre, og at de alle skulle gå sammen om korrupsjon og hemmelighold virker nesten umulig. I tillegg i en barnefordelingssak hvor man vil fokusere på barnets beste - man vil jo ikke tenke at den forelderen som forsøker å bestikke folk er best egnet! Anonymkode: e0221...72f Ja han betalte 200 000. Om det er bestikkelse vet jeg ikke, men advokaten min krever 40 000, og jeg har ikke inntekt til det, så far vinner hver gang fordi jeg ikke har penger i så måte. Anonymkode: 1a9c8...0da
AnonymBruker Skrevet 20. juli #14 Skrevet 20. juli Anonymeeee skrev (1 minutt siden): Det er det delte meninger om. Barnevernet i Norge blir manipulert trill rundt. Hvis du vil høre en av de historiene, gjerne kontakt meg. Ja takk. 😊 Anonymkode: 1a9c8...0da
AnonymBruker Skrevet 20. juli #15 Skrevet 20. juli Anonymeeee skrev (1 minutt siden): Det er det delte meninger om. Barnevernet i Norge blir manipulert trill rundt. Hvis du vil høre en av de historiene, gjerne kontakt meg. Men du er anonym😝 Anonymkode: 1a9c8...0da
AnonymBruker Skrevet 20. juli #16 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Vi har bare ditt ord for at historien din er sann. Det er temmelig usannsynlig at en mann, hvis han er som du beskriver, hadde klart å få fullt samvær og både Barnevernet og retten på sin side. Historien din henger heller ikke på greip. I tillegg skal det mye mer til før en mor mister foreldreretten enn at en far gjør det (synd, men sant). Sannheten er derfor mest sannsynlig at det er nettopp du som ikke er skikket til å være mor. Anonymkode: 44eed...fc7 Nei😊 Jeg kan bevise det. Anonymkode: 1a9c8...0da
Anonymeeee Skrevet 20. juli #17 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men du er anonym😝 Anonymkode: 1a9c8...0da Heter anonym, men du kan likevel kontakte meg. Jeg har ikke anonymkode.
AnonymBruker Skrevet 20. juli #18 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Mener du at du tror eksen din BETALER domstolen for å ta avgjørelser i hans favør? Det er helt usannsynlig. Domstolen består av mennesker som ikke kjenner hverandre, og at de alle skulle gå sammen om korrupsjon og hemmelighold virker nesten umulig. I tillegg i en barnefordelingssak hvor man vil fokusere på barnets beste - man vil jo ikke tenke at den forelderen som forsøker å bestikke folk er best egnet! Anonymkode: e0221...72f En annen sak er at man ikke får være meddommer i en sak hvis man kjenner tiltalte/offeret. Anonymkode: 1d388...431
Melus Skrevet 20. juli #19 Skrevet 20. juli Veldig leit at du har mistet omsorgen for barnet ditt, det må være veldig vondt, uavhengig av årsak. 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #20 Skrevet 20. juli Men kjenner jeg blir provosert når du bruker latter emoji. Jeg klarer ikke å ta dette seriøst. Ser ut som du bare latterliggjøre alt. Anonymkode: 62c6e...8d9 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå