Gjest King James Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Vet ikke om dette er blitt spurt om... Men hvor mange dyr og hva slaks dyr har dere hat igjennom livet vel sån ca... Nå skal jeg skrive hva slaks dyr jeg har hat 2 Hunder. rundt 7 katter ( Ikke på en gang men til sammen ) 12 Undulater 5 Papegøyer ------------------------------------------------------------------------------- Det meste vi hadde på en gang var 2 Katter 1 Hund 4 Undulater og 1 Papegøye ---------------------------------------------------------------------------- så jeg har nesten alltid hat et eller aent dyr i min oppvekest. vi hadde også et svert akvarie hvor det var flere hundre fisker men hvor mange det var av de vet jeg ikke. Mellom 100 og 1000 et sted Endret 23. mars 2006 av King James
Gjest 2324 Skrevet 23. mars 2006 #2 Skrevet 23. mars 2006 Har hatt to undulater, og to hunder, en menge gullfisk og et marsvin. Nå har jeg kun et marsvin og en hund. Det er veldig koselig med dyr, og kommer nok alltid til å ha det. På det meste hadde jeg en hund, et marsvin og en undulat.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. mars 2006 #3 Skrevet 23. mars 2006 Har hatt tilsammen 4 katter, 1 hvit og tre svarte. Hadde først kun den hvite. Så fikk vi den første svarte katten som vi hadde samtidig med den hvite. Så ble den første svarte katten påkjørt og drept, men vi hadde stadig den hvite. Siden den hvite virket ensom og alene, fikk vi en ny katt (også svart). Så døde den hvite av kreft i en alder av 14. Året etter døde den svarte på grunn av en gensykdom som gjorde at overhuden løsnet fra underhuden. Et halvt år etter fikk vi en ny svart katt (eller min mor fikk - siden jeg ikke bor hjemme). Den lever i beste velgående.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2006 #4 Skrevet 23. mars 2006 2 hunder, begge kom da jeg gikk på barneskolen og begge har vi ennå. Også et akvarium, det hadde jeg et par år
Trampe Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Ojj... dette kommer til å ta sin tid... Fra jeg var bittelita har jeg mast på mamma og pappa om å få ha dyr. Da jeg var ti fikk venninna mi sin hamster unger, mamma ga etter og da var sirkuset i gang.. To hamstre En dverghamster To ørkenrotter En piggmus En sort og hvit dansemus To svarte rotter To albino hetterotter En undulat En tarantell Fire kaniner Seks marsvin To hester Fire geiter To sauer To høns Sju katter (hvorav noen var kattunger som vi ga bort) Akvarium med ørten fisker i En ilder Akkurat nå har jeg to kaniner, den ene bor hos meg og den andre hos mamma, og to akvarium. Mange av disse dyrene er dyr som venner ikke ville ha lenger, og da måtte jo jeg ta meg av de i stedet for at de ble avlivet.. Noen ga jeg bort, men på det meste hadde jeg veldig mange bur i stua ja! Men er man dyrevenn så er man dyrevenn.. Jeg kan vel si at på det meste hadde jeg hestene, sauene, geitene og hønsene i stallen, og en hamster, en kanin og to marsvin hjemme. Det var skøy, det! Endret 23. mars 2006 av Ithaca
Angelheart Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 * Et utall katter (sikkert over 75 til sammen). Det meste på en gang var 17 (hvorav 10 var kattunger som vi ga bort.) * 3 hunder * 4 undulater Datteren min har nå et hamster, så da har jeg vel litt det også..... Elsker dyr, katter spesielt, men dessverre er min mann allergisk, så nå kan vi ikke ha noen........
Arkana Skrevet 23. mars 2006 #7 Skrevet 23. mars 2006 Vi har bare hatt katter. Jerry var den første, han ble hele 17 år før han måtte avvlives pga sykdom. Da var jeg vel 10 år. Så gikk det noen år uten at vi hadde dyr, og så en dag hadde en katt fulgt etter broren min hjem fra skolen. Vi la ut annonser og satte opp lapper på butikkene, men ingen eiere meldte seg så da ble han vår. Vi kalte ham bare Pusi. Han måtte også avlives pga sykdom for ca 6 år siden. Rett etterpå kjøpte foreldrene mine en ny katt, en liten hunnkattunge som heter Maxi. Hun er 5 år nå. Jeg og samboeren min har også en hunnkatt som er 5 år (vi fikk henne da hun var 2, eierne ville avlive henne), hun heter Truly Scrumptious.
Gjest StoreSky Skrevet 23. mars 2006 #8 Skrevet 23. mars 2006 - endel katter, to voksne samtidig, og den ene fikk kattunger to ganger,som vi ga bort. -to hunder, ikke samtidig -kanin -undulat -akvarium to ganger -to rotter Noen hadde vi da jeg var barn, no da jeg var voksen. Idag har jeg ingen dyr fordi min datter er allergisk :-(
Gjest Shadowlyn Skrevet 23. mars 2006 #9 Skrevet 23. mars 2006 Ikke så mange. 3 katter og snart to ildere.
Gjest camillo Skrevet 23. mars 2006 #10 Skrevet 23. mars 2006 Massevis av katter Massevis av okser og slikt Tre-fire hester Mange kaniner Hund
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #11 Skrevet 23. mars 2006 tre undulater en hund (og en som foreldrene mine hadde fra før jeg ble født) tre marsvin og et utall marsvinunger en due og en grønnfink en periode to kaniner 1/2 hamster, skulle bare passe den, men eier ville ikke ha den tilbake. Jeg ga den bort til noen andre akvariefisker pinnedyr; tre store og x antall barn katt
Gjest gjest1 Skrevet 23. mars 2006 #12 Skrevet 23. mars 2006 Har hatt 4 katter 11 kaniner (9 av dem var unger) 7 marsvin (3 av dem var unger) 1 hest og mange hunder.. + en del hunder midlertidig pga omplasseringen
Theka Skrevet 23. mars 2006 #13 Skrevet 23. mars 2006 Har hatt 5 hamster, 2 katter, 3 mus, 2 ørkenrotter og en drøssemd fisker i 3 akvarier og en bolle.
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #14 Skrevet 24. mars 2006 -3 hunder: en dachs, en malteser og en alaska husky -ca. 11-12 katter -masse hamstere (drev oppdrett) -endel fisker -2 dvergkaniner -2 nymfeparakitter -6 sebrafinker -1 trost (som ble skadet av en slem gutt i klassen, og som jeg tok med hjem for å stelle. Den ble tam og ville ikke forlate oss da den var blitt frisk) -masse frosker i en periode (tok med hjem masse rompetroll som jeg slapp fri igjen da de var ferdig utviklede frosker) -2 rotter I tillegg hadde vi alltid hunder eller katter hos oss (i barndomshjemmet) som bare bodde der midlertidig mens det ble funnet permanente hjem til dem (i regi av Dyrebeskyttelsen)
agbre Skrevet 24. mars 2006 #15 Skrevet 24. mars 2006 Et marsvin 3 undulater 18 hvite mus 3 katter en hamster En skilpadde en hund
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #16 Skrevet 24. mars 2006 Vi har vel sikkert hatt 150 katter til sammen, uten å overdrive, men hvor mange på en gang, det husker jeg ikke. 10 kanskje, med stort og smått? :klø: (Alle har forresten hatt navn og vært elsket! ) På et tidspunkt hadde vi 9 hunder (mor med 8 valper) 3 kaniner har vi også hatt. I dag har jeg en katt.
Missbumblebee Skrevet 24. mars 2006 #17 Skrevet 24. mars 2006 Oj,oj,oj... Jeg tror aldri jeg har talt opp jeg, får vel prøve nå: Ca 100 dansemus (begynte med to "jenter"..... ) en hel masse rumpetroll... ca 15 marsvin, 13 kaniner, 11 hester/ponnyer, 4 hunder, rundt 25 katter, 10 ender, ca 40-50 høns, ca 20 sauer, 3 griser, 12 gjess, Jeg tror det var alle...
Abr@xas Skrevet 24. mars 2006 #18 Skrevet 24. mars 2006 Nå har det vært mange dyr innom der jeg vokste opp, men antallet som jeg personlig har eid: 3 kaniner + et kull på 10 kaninunger 2 hester 4 katter Plusser man på alle de som jeg ikke eide personlig, men som ble eid av mine søsken eller av familien sammen: En hel haug.
Gjest Jalileh Skrevet 24. mars 2006 #19 Skrevet 24. mars 2006 Tre undulater som het; Stein, Anton og Arvid. Og to katter som het Sussi og Tamara.
Gjest Gitte Skrevet 24. mars 2006 #20 Skrevet 24. mars 2006 (endret) Jeg har ikke hatt noen i forhold til gårdsbrukene her ser jeg.. 2 undulater, Pia og Polly 1 katt, Kessi 1 hund, Rita 1 hamster, Tellus Vi mistet rita for litt over 1 mnd siden, så det er veldig tomt her.. Men jeg har også fisker 5 sør amerikansk kulefisk 20 corydoras 10 rødmunntetra 10 neontetra 10 kileflekksrasbora 6 platy 1 guppybaby 6 kuhlii-ål 2 gibbiceps 1 enorm flying fox 4 SAE 1 adoptert sverddrager 100 snegler så hvis vi legger sammen antallet, ble det jo en del allikevel Endret 24. mars 2006 av Gitte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå