Gjest Rådløs Skrevet 22. november 2002 #1 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg synes jeg har brukt opp alle julegaveideer allerede, og er helt rådvill omkring hva jeg skal kjøpe til samboeren min i år. Jeg har satt et tak på 3-4000 kroner. Har dere noen gode gode ideer? Hva skal dere gi til deres kjære? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. november 2002 #2 Del Skrevet 22. november 2002 No idea!! Sliter med det samme. (3-4.000 kr?? :o herreguud) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mailin Skrevet 22. november 2002 #3 Del Skrevet 22. november 2002 Trur det er ein del tråder om dette (gåve til kjærast/sambuar/ektefelle/partner) i dette forumet allereie, prøv å leit litt, både blant debattane og her: http://www.kvinneguiden.no/jul/2002/kjeres...estegaver.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rådløs Skrevet 22. november 2002 #4 Del Skrevet 22. november 2002 3-4.000 kr?? :o herreguud Det var en absolutt maksimumssum, altså! Antakelig kommer jeg ikke til å kjøpe for halvparten av det engang, men dersom jeg finner noe som han/vi kan få nytte/glede av så ser jeg ikke bort fra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rådløs Skrevet 22. november 2002 #5 Del Skrevet 22. november 2002 Trur det er ein del tråder om dette (gåve til kjærast/sambuar/ektefelle/partner) i dette forumet allereie, prøv å leit litt, både blant debattane og her: http://www.kvinneguiden.no/jul/2002/kjeres...estegaver.shtml Takk for det, Malin! Jeg var ikke klar over at det fantes et "juleforum". Jeg skal sjekke det ut med det samme! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 22. november 2002 #6 Del Skrevet 22. november 2002 Hmm... Hva med abnm. på autofil? Bilbladet som han der Jan Erik fra NRK (autofil programmene) har. Ooog.. LOTR samle dvdene? Den inneholder 4dvd-er med 30min ekstra sener fra filmen + bokstøtte (400-550kr) Hmm.. Vi skal kjøpe benk-oppvaskmaskin samme i år. Den koster jo en del, så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå