Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #1 Skrevet 23. mars 2006 noen som ser på det? å herregud som jeg ler av de gutta.
Gjest Jalileh Skrevet 23. mars 2006 #4 Skrevet 23. mars 2006 Jeg har null kontroll på lattern min når de to er på TV.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 23. mars 2006 #5 Skrevet 23. mars 2006 Jeg synes de er morsomme, mye mer morsomme enn det Harald Eie, Atle Antonsen osv. var! Men synes det er litt rart at ikke de som blir lurt ikke kan se at "damen" egentlig er en mann....stemmen er jo mørk og jeg synes ikke de likner så veldig akkurat!
Søtpotita Skrevet 23. mars 2006 #6 Skrevet 23. mars 2006 Jeg synes de er morsomme, mye mer morsomme enn det Harald Eie, Atle Antonsen osv. var! ←
MiniMjau Skrevet 24. mars 2006 #8 Skrevet 24. mars 2006 utrooolig artig! men jeg også reagerer på at de som blir lurt ikke ser at de er mennn(når de er utkledt som kvinner), de har jo skjegg...?!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2006 #9 Skrevet 24. mars 2006 utrolig morsomt!så dere da de var opp til eksamen da blir helt flau på deres vegne jeg
Gjest King James Skrevet 24. mars 2006 #10 Skrevet 24. mars 2006 (endret) synnes egentlig det er helt greit jeg....Er jo ikke akkurat Monty Paythons for og si det sån.... Endret 24. mars 2006 av King James
Nilma Skrevet 24. mars 2006 #11 Skrevet 24. mars 2006 utrooolig artig! men jeg også reagerer på at de som blir lurt ikke ser at de er mennn(når de er utkledt som kvinner), de har jo skjegg...?! ← Men er det virkelig folk som blir lurt? Er de ikke med på sketsjen? Nå så jeg dette programmet for første gang denne uka, så jeg har ikke det helt store sammenlikningsgrunnlaget, men f.eks. der de var i banken, så var det jo akkurat samme kontoret, selv om det var to forskjellige bankansatte. Det tyder vel på at de er en del av sketsjen?
gladidag Skrevet 24. mars 2006 #12 Skrevet 24. mars 2006 Veldig bra! Liker de og bedre enn Harald Eia og Bård T.J...er så lei dialekt etterligningene til H og B. Så eg finner ofte avknappen når de er på.. Erlend og SteinJo er jo og topp, hitlista deres er kanonmorsom.
Gjest Bellatrix Skrevet 24. mars 2006 #13 Skrevet 24. mars 2006 Men er det virkelig folk som blir lurt? Er de ikke med på sketsjen? Nå så jeg dette programmet for første gang denne uka, så jeg har ikke det helt store sammenlikningsgrunnlaget, men f.eks. der de var i banken, så var det jo akkurat samme kontoret, selv om det var to forskjellige bankansatte. Det tyder vel på at de er en del av sketsjen? ← Det står i begynnelsen av programmet at sketsjene er laget i samarbeid med de som blir lurt. Men jeg trodde kanskje det betydde at de ble lurt, men at de har godtatt at det skal bli sendt på tv. Hvis ikke så er de også gode til å spille.
gladidag Skrevet 24. mars 2006 #14 Skrevet 24. mars 2006 de blir lurt, men det er godkjent av ders overordnede... og helt sikkert av de som er lurt etterpå.. De får nok se seg selv og godkjenne det før det blir sendt på tv..
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 24. mars 2006 #15 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes faktisk ikke det er så hylende morsomt. Godt tenkt, men de overdriver for mye til at de egentlig blir morsomme. Hadde vært gøy å se om en bankfunksjonær kunne lokkes til å gi noen f.eks seks ganger inntekt i lån. Tretti ganger inntekt ER bare ikke realistisk, og det er ikke så mye i situasjonen som gjør at jeg synes reaksjonene til dem som blir lurt er hysterisk gøye. Første programmet var litt bra, særlig med de to som hadde blind date og der han hadde en sånn helt sinnsyk latter. Noen folk ER jo sånn, så akkurat den var utrolig artig, og damen så jo veldig beklemt ut. Og episoden med politifolkene og han som hadde kjørt utfor... men muntlig eksamen i teoretisk fysikk? Var det virkelig noen av dere som lo? Jeg syntes bare det var pinlig og langtekkelig. Plonk
Gjest Jalileh Skrevet 24. mars 2006 #16 Skrevet 24. mars 2006 Og episoden med politifolkene og han som hadde kjørt utfor... men muntlig eksamen i teoretisk fysikk? Var det virkelig noen av dere som lo? Jeg syntes bare det var pinlig og langtekkelig. Plonk ← Ja, jeg lo sånn av det --->
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2006 #17 Skrevet 24. mars 2006 Jeg synes faktisk ikke det er så hylende morsomt. Godt tenkt, men de overdriver for mye til at de egentlig blir morsomme. Hadde vært gøy å se om en bankfunksjonær kunne lokkes til å gi noen f.eks seks ganger inntekt i lån. Tretti ganger inntekt ER bare ikke realistisk, og det er ikke så mye i situasjonen som gjør at jeg synes reaksjonene til dem som blir lurt er hysterisk gøye. Første programmet var litt bra, særlig med de to som hadde blind date og der han hadde en sånn helt sinnsyk latter. Noen folk ER jo sånn, så akkurat den var utrolig artig, og damen så jo veldig beklemt ut. Og episoden med politifolkene og han som hadde kjørt utfor... men muntlig eksamen i teoretisk fysikk? Var det virkelig noen av dere som lo? Jeg syntes bare det var pinlig og langtekkelig. Plonk ← Helt enig.
Gjest Aloha Skrevet 25. mars 2006 #18 Skrevet 25. mars 2006 Noe av det morsomste jeg ser på TV! Gleder meg til Valen er tilbake på skjermen på mandag kveld også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå