Angelfairy Skrevet 23. mars 2006 #1 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) hei sann dere... etter på ha lest litt på linken "hvor mye veier dere" ser jeg at om folk blir hysteriske om de er 170 og veier 60 kg.... jeg er 157 og veier litt over 60 kg.... jeg har sagt lenge at jeg skal slanke meg, men klarer ikke å komme igang... noen som har en effektiv måte og inspirerende måte å gå ned i vekt på...? for da de som ikke har verken jobb eller penger til å spandere på seg et Grete Rhode kurs osv... Nå er jeg desperat etter hjelp!! Endret 23. mars 2006 av Angelfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 23. mars 2006 #2 Del Skrevet 23. mars 2006 https://www.vektklubben.no/ Grete Roedes råd gratis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #3 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg ville IKKE ha lagt for mye vekt på "hva veier dere" tråden. Om det som skrives der inne er sant, så er det mange undervektige folk her. Med vel 60 kg fordelt på 157 cm, så synes iallefall ikke jeg at du høres overvektig ut. Vil du imidlertid i gang med noe, så er det jo masse organiserte idretter og aktiviteter man kan melde seg på. Gjør det fordi du liker det, ikke fordi du vil ned i vekt og ta heller en eventuell vektnedgang som ekstra bonus. Driver du med noe du liker er sjansene større for at du vil fortsette i lengre tid. I tillegg lønner det seg naturligvis å spise sunt og fornuftig - IKKE nødvendigvis for å slanke seg, men fordi det er bedre for helsa og man føler seg som oftest mye bedre i kroppen etter å ha spist en skive grovbrød i stedet for en pose potetgull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2006 #4 Del Skrevet 23. mars 2006 Det som inspirerer meg er å ut å sykle, jogge eller bare gå tur. Og kjenne at kroppen fungerer, at formen blir bedre gang for gang, og at klærne passer Det er min motivasjon, frisk luft, og en god treningsøkt, med noe jeg syns er gøy å drive med. Det er rett å slett bare å komme seg opp av sofaen og ut, etterpå kan meg legge seg på sofene med god samvittighet, istedet for å ligge å tenke at jeg må ut å trene, huff jeg burde ikke ligge her, usj jeg gidder ikke ut i dag, nå er det jo cæsar.. Også kanskje man heller tar en porsjon godteri istedet for en kjapp treningstur. Poenget er ikke å trene så lenge, bare å komme seg ut en tur hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 5. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 5. april 2006 hmm, nå har jeg endelig fått låne meg en mp3 spiller da, så da kan jeg jo gå turer da... jeg går jo frem og tilbake til kiosken nesten hver dag.. ikke så langt, men det går jo fort med musikk... skal prøve å gå litt lenger for hver gang.. eller hver uke... til sommeren skal jeg sykle masse... få igang beina skikkelig... sykle oppover bakker er jo litt gøy.. gjorde det masse i sommer som var... men... jeg har lisom ikke noe mål lenger nå... men men, det går vel... skal i allefall begynne å trene som F nå! hehe... det er så mange ting jeg skal... jeg skal trene, er blitt ordenlig prøver, og jeg skal gifte meg til neste år... hmmm... jaja... wish me luck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #6 Del Skrevet 5. april 2006 Angel... jeg har sett deg. Hvor er det du skal gå ned da? Ellers er mosjon og bevegelse viktig uansett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå