Gå til innhold

Elixia

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei alle treningsjenter!

Jeg lurer på om det er noen av dere som trener på Elixia og hvilke erfaringer dere har derfra? Har de bra timer osv?

Hvis det er noen som har trent på både Elixia og Sats vil jeg gjerne høre erfaringer om hva dere har likt best og hvorfor!

Tuuusen takk :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jalileh

Jeg har trent på begge stedene, og må ærlig si at jeg liker SATS best.

Syns Elixia prøver å virke så innmari "hippe", også ringer de innimellom og spør om hvordan treningen går. Noe jeg fant irriterende.

Når det kommer til timeutvalget så syns jeg de stiller ganske likt.

Elixia har Fysioterapeuter der som setter opp en treningsplan for deg (gjorde det for meg i allefall), så sånn sett var det bra.

Usikker på om SATS har fysioterapeuter. Mye mulig de har fulgt opp med det de også. Ellers så har vel kanskje de fleste treningsentre Fysioterapeuter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Jalileh, synes Elixia blir for "glatt", trives bedre på SATS hvor man finner alle slags mennesker. Men det er forskjell på sentrene også. Elixia har jeg bare vært på i Asker og på Skøyen, og beliggenheten har nok litt å si for stemningen. SATS virker dog likere og mer avslappet uansett hvor det ligger, har vært på ganske mange sentre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trivdes på Elixia, jeg. Trena på Colosseum og på Sjølyst og jeg synes det var mer "avslappende" på Sjølyst.

Men veldig bra og jeg hadde fortsatt der om jeg ikke hadde flytta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en prøvetime på Elixia for noen år tilbake, og jeg fikk et godt inntrykk da. God instruktør og bra atmosfære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jalileh - kan du si noen eksempel på hvordan de prøver å virke hippe?

For meg er bra instruktører viktig, gjerne litt up to date på alle fronter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beliggenheten er sikkert veldig viktig for snobbefaktoren. Jeg bor i en liten by, og her trener alle på elixia. Alle typer mennesker og kropper. Jeg har fått kjempegod hjelp til å komme i gang med treningen, og er også veldig fornøyd med barnepassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beliggenheten for snobbefaktoren? :klø:

Var det så vanskelig å forstå? :) Et treningssenter som ligger på frogner har sikkert et mer snobbete klientell enn det som ligger i groruddalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente før på sats, så begynte jeg på elixia i asker, og nå har jeg flyttet og trener på sats igjen.

Jeg liker definitivt elixia mye bedre enn sats! Savner veldig det senteret. De er flinke på service, og kan veldig mye! De var forøvrig "best-i-test" på tv2 hjelper deg for noen uker tilbake.

Timeplanen var stappfull av varierende aktiviteter, samt at lokalene var svært delikate :)

Savner Elixia :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også fornøyd med Elixia. Mye varierte tilbud der, og instruktører som også er veldig forskjellige og kjører ting på "sin" måte(mer eller mindre).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har trent begge steder, og liker definitivt Elixia best. Er ikke helt begeistra for kleskoden på sats (ikke lov med singlet). Men er muligens litt snobbete på Colosseum Park hvor jeg trener i forholdt til Elixia Sandvika eller Lambertseter som jeg besøker sånn innimellom. Det jeg likte minst med Sats var sykkeltimene, de var for like og for kjedelige. Har jo en del med instruktørene å gjøre så klart, men fikk inntrykk av at de ikke sto like fritt til å kjøre som de ville på Sats.

Både Sats og Elixia er dyrt, godt over 500 spenn i mnd. Men sjekk om du har bedriftsavtale et av stedene. Det er mye å spare på det. Og sånn egentlig så er det ikke den helt store forskjellen. Og som du ser, smak og behag. Noen liker det ene mye bedre enn det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Godjenta79

Jeg trener på ELixia, og stortrives! Flinke instruktører og all slags folk som trener der. Synes ikke det er "glatt" som noen tidligere her har beskjrevet det, men det er vel forskjell fra senter til senter sikkert. Er ikke fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...