Gå til innhold

Hvilket er beste treningssenter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilket treningssenter går du på i Oslo og er det bra? Hvis du har prøvd flere, hvilket er best?

Hva slags timer har de som du liker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ingen her som trener i Oslo? Kan jo omformulere spørsmålet da, hvilket senter trener du på - hva trener du der og hvilket terningkast gir du stedet?

Skrevet

Trente på Elixia på Lambertseter før vi flytta fra Oslo.

Veldig OK timer og sted :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trener på sentrene til Studentsamskipnaden i Oslo og er kjempefornøyd. Veldig bra instruktører og timetilbud :)

Skrevet

Jeg trente på SATS da jeg bodde i Oslo.

SATS Storo og SATS Sjølyst var favorittene!

Skrevet (endret)

Eg trener på Nautilus. Dette er veldig billeg i forhald til ein del andre senter; under 300 kr/mnd. I tillegg så er symjehall inkludert i prisen. Men det er kun 3 Nautilus-senter i Oslo (trur eg), og på Tøyen har dei ikkje plass til salar til gruppetrening. Nautilus på Furuset er ganske stort, og der har dei både spinning og trening i sal. Det andre som er litt negativt er at det er ganske begrensa opningstider i forhald til andre senter. Dei opnar tidleg kun tre dagar i veka, og stenger kl. 20 på vanlege kvardagar, 14 i helgene. Det er Tøyen sine opningstider; mogleg det er litt betre på Furuset/Holmlia, men ikkje så mykje trur eg.

Instruksjon og apparat er bra.

Endret av apple
Skrevet

Turnhallen. Billig for meg som er student, betaler 160 kr i mnd, fikk de to første mnd gratis. :) Der har de et lite svømmebasseng, treningsstudio, aerobic, pilates, yoga, step osv osv. Har et godt tilbud til en veldig billig penge. Er kjempefornøyd! Ligger ikke så langt unna Nationalteateret.

Mvh Yvonne :heiajente:

• 2 år senere...
Gjest Gjest_kathrine_*
Skrevet
Turnhallen. Billig for meg som er student, betaler 160 kr i mnd, fikk de to første mnd gratis. :) Der har de et lite svømmebasseng, treningsstudio, aerobic, pilates, yoga, step osv osv. Har et godt tilbud til en veldig billig penge. Er kjempefornøyd! Ligger ikke så langt unna Nationalteateret.

Mvh Yvonne :heiajente:

hei, hvor og hva er dette? har de noen nettsider?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...