Gå til innhold

Tordivelen flyr i skumringen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har et nostalgisk forhold til denne og følger med på tv-serien? Jeg slukte hørespillet på 80-tallet, husker også jeg lånte boka på lesestua. Og må si jeg synes serien innfrir, ligner mye på hørespillet så langt, og karakterene er mye som jeg forestilte meg dem. Dette har de fått til bra. Egner seg for oss godt voksne som vokste opp med den også.

Det eneste som skuffer meg så langt er at de ikke har brukt den samme melodien som i hørespillet, den var så fin og spøkelsesaktig. 👻

Anonymkode: 93204...3cf

Skrevet

Jeg har begynt på første episoden og husker den som vidunderlig fengslende å høre på. Stemmene da var som de skulle være, inkludert fortellerstemme og musikk. Jeg må gi det tid og se og høre alt det nye, før jeg gir min tilbakemelding. For meg pleier det å være bøker som gir de rikeste bildene i mitt hode. Mange detaljer og stemninger som de ikke kan få med på film, men...jeg lytter videre her. ;) 

Skrevet

Emilie (spilt av norsk skuespiller) er litt annerledes enn jeg så for meg. Men ikke sett så mye til henne foreløpig. Presten (Hebbelille) er også annerledes, han hadde veldig skummel stemme i det norske hørespillet 😄 Men elsker David, Annika og Jonas.

Anonymkode: 93204...3cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...