Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Plukk ut fem tin som en må ha til sminke om sommeren? Fortell om farger og pris.

Og en sommerparmfyme som er fint å bruke nå om sommer😃

Anonymkode: 4cf15...92c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lurt å bruke parfyme i solskinn. Det kan gi stygge pigmentflekker på huden som aldri går bort. Så parfymebruken ville jeg spart til kveldstid, når solen er svak eller ikke skinner. Massevis av artikler om det, som denne f.eks.

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker sminke altså. Men jeg bruker ikke så mye no når det er så varmt som det er. Men jeg bruker https://www.kicks.no/hudpleie/ansiktspleie/dagkrem/estee-lauder-daywear-sheer-tint-spf15-50-ml noen ganger når jeg vil ha litt farge når jeg skal på jobb. https://www.kicks.no/hudpleie/ansiktspleie/ansiktskram/dagkrem/origins-ginzing-glow-boosting-moisturizer-bronze-glow
Denne bruker jeg også. Alltid solkrem i tillegg. Også maskara. Alltid leppestift. Jeg elsker det. Bruker det hele tiden. 

Anonymkode: 5db08...2dd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du bruker noe som inneholder AHA (alpha-hydroxy acids) eller BHA (beta-hydroxy acids) må du sørge for å bruke SPF etterpå. Syrene gjør huden fotosensitiv, som betyr at du lettere får solskader.

Anonymkode: cf0ce...c92

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Synest minst mulig er penest nå om sommeren. Lett og naturlig. Bruker egentlig bare maskara når jeg skal stelle meg litt🙈 men jeg er sikkert kjempe kjip på det området og har ikke så veldig interesse for sminke og skjønnhetsprodukter 😅

Anonymkode: f2f65...380

Skrevet

En lett og vannfast mascara, bryngele, en pleiende leppepomade med SPF, noe bronzing/solpudder.
Eventuell lett concealer til mørke skygger under øynene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Plukk ut fem tin som en må ha til sminke om sommeren? Fortell om farger og pris.

Og en sommerparmfyme som er fint å bruke nå om sommer😃

Anonymkode: 4cf15...92c

Svaret er 0 sminke, og litt deodorant og parfyme. 

Anonymkode: e821c...616

AnonymBruker
Skrevet

Solkrem, leppepomade med spf, mer solkrem.

Anonymkode: cd8ac...0c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Spf 50.

Bryn og vipper er fikset på salong. Bruker ingen sminke i varmen.

Anonymkode: cfa5d...898

• Liker 1
Skrevet

Øyebrynspen, mørk da brynene mine er mørke. En bb cream som jeg kun plasserer der det er nødvendig. En brun øyneskygge jeg bruker som eyeliner og som jeg duser ut, og en bronzer som jeg bruker både som øyenskygge med den brune pluss under/på kinnbena. Vippetang så ferdig 😊 

Er her ute i sola eller sånt så har jeg kun solkrem på, på jobb eller andre sammenheng som krever litt mer stell så er det sånn jeg sminker meg til hverdags, sommer og vinter som regel 🤪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brynspenn/gele med farge. Mascara. Rough. Lipgloss/leppepomade. Litt øyenskygge noen kvelder om jeg skal noe spesielt. 

Anonymkode: 575e5...2ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Westman ateliers superloaded tinted highlighter er det eneste jeg bruker om dagen.

Anonymkode: b2239...5e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vannfast mascara og solkrem faktor 50+. 

Anonymkode: 2c6e7...1c1

AnonymBruker
Skrevet

1.Maskara som ikke sverter av svette

2.Deodorant

3.Vanlig ansiktskrem

4.Solkrem

5. Leppepomade med solfaktor

Parfyme i solen er om å gjøre å unngå, med mindre du vil bli flekkete, da. Så alt ovenfor også parfymefritt. 

Anonymkode: 178ee...8b7

Skrevet

Du skriver sminke og ikke hudpleieprodukter ser jeg. Da blir det følgende: Mascara, øyenbrynsfarge, eyeliner, øyenskygge og leppestift. 

Nå om sommeren dropper jeg gjerne øyenskyggen til daglig, men bruker det hvis jeg pynter meg. Mascara, eyeliner under øynene og brynfarge bruker jeg hver dag hele året. Vanligvis også en eller annen form for leppefarge. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare 5 sminkeprodukter til vanlig, jeg. Nå har jeg midlertidig redusert dem til 2. Litt pudder i pannen og på haken, der jeg svetter mest, og maskara. 

Anonymkode: 1af25...8a6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke styre med noe annet enn solkrem og maskara... alt renner av igjen likevel 😒

Anonymkode: ff783...77a

AnonymBruker
Skrevet

Solkrem, solkrem og solkrem.

Mascara og litt blush.

Anonymkode: f6e25...ef1

AnonymBruker
Skrevet

Ikke sminkeprodukt, men en ting jeg liker å gjøre hver sommer, er å fikse og farge bryn og vipper, tar sånn permanent vippebøy.

Noe annet som kanskje ikke går som sminke, er self tan. Jeg liker ikke å slikke sol hele dagen, men jeg liker heller ikke å ha kritthvite legger når jeg skal ha på kjole. Foretrekker Glöd express foam. 

Så da er det stort sett kun ett produkt jeg bruker, solkrem med farge i. ELSKER denne, den gjør bare at huden ser perfekt ut: Colorescience Sunforgettable Total Protection Face Shield Flex SPF 50 |  Free UK Delivery | Dermacare

I tillegg gjerne en leppepomade med solfaktor.

Skal jeg sminke meg litt, så gjerne litt solpudder, YSL Touche eclat, og Charlotte Tilbury Flawless Filter. 

En eyeliner om jeg drar på, gjerne grønn eller blå.

Anonymkode: 9e956...daa

AnonymBruker
Skrevet

Kun sminke; tinted solkrem, en contourstick (kinn+panne+nese+øyelokk), Brynspenn, mascara og en lipgloss med faktor.

prarfyme; tom Ford neroli posetanio

Anonymkode: 97d0e...885

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...