Gå til innhold

Hva synes dere om denne vesken og merke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært noe fan av Michael Kors vesker. Eier ingenting fra det merke menn glemte å pakke med meg en håndveske i ferien og har nå lånt en veske fra dette merke i en ukes tid. Akkurat denne modellen synes jeg nå er veldig praktisk til mitt bruk og begynner å vurdere en selv men jeg er litt betenkt da jeg ikke er noe fan av dette merke og egentlig liker sølv, palladium eller rose hardware bedre enn gull. 

Hva tenker dere om merket og denne modellen? Viss noen har et tips om nesten lik modell i skinn og størrelse men uten gull hardware så tar jeg gjerne imot tips. Vesken er B 21 cm x H 14 cm x D 5,7 cm

Screenshot_20250719_115214_Firefox.jpg

Anonymkode: 20ef1...eae

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den er pen, allsidig og tidløs 😊 Eier ikke noe av merket selv.

Anonymkode: a083c...95f

• Liker 4
Skrevet

Den dusken som henger på høyresiden i bildet minner meg om Maria Montazami fra Svenske Hollywoodfruer på tv.... hun var totalt opphengt i dusker, og hadde dusker overalt. Jeg ble litt småkvalm. Av duskestilen altså, ikke nødvendigvis Maria. Men smaken er altså ikke min. Dusker, nei takk.

Her er Maria i dyp beundring over en av sine mange "tassels" eller dusker på norsk.

tklm133wvpz3fjycvu6qvdr9c1kaejm.jpg?org_

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har aldri vært noe fan av Michael Kors vesker. Eier ingenting fra det merke menn glemte å pakke med meg en håndveske i ferien og har nå lånt en veske fra dette merke i en ukes tid. Akkurat denne modellen synes jeg nå er veldig praktisk til mitt bruk og begynner å vurdere en selv men jeg er litt betenkt da jeg ikke er noe fan av dette merke og egentlig liker sølv, palladium eller rose hardware bedre enn gull. 

Hva tenker dere om merket og denne modellen? Viss noen har et tips om nesten lik modell i skinn og størrelse men uten gull hardware så tar jeg gjerne imot tips. Vesken er B 21 cm x H 14 cm x D 5,7 cm

Screenshot_20250719_115214_Firefox.jpg

Tidligere i år, var der en annen tråd om nettopp denne vesken, der ts hadde vært uheldig med sitt kjøp. 
om vesken heter Michael kors, eller noe annet så er der mengder av vesker i den størrelsen og fasongen. Det ene er verken bedre eller verre enn det andre. 

Anonymkode: 561e8...8a0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (3 minutter siden):

Den dusken som henger på høyresiden i bildet minner meg om Maria Montazami fra Svenske Hollywoodfruer på tv.... hun var totalt opphengt i dusker, og hadde dusker overalt. Jeg ble litt småkvalm. Av duskestilen altså, ikke nødvendigvis Maria. Men smaken er altså ikke min. Dusker, nei takk.

Her er Maria i dyp beundring over en av sine mange "tassels" eller dusker på norsk.

tklm133wvpz3fjycvu6qvdr9c1kaejm.jpg?org_

Dusken, eller «malerkosten» som de kalles her i huset, er da bare å ta av. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkel grei og praktisk. Helst uten dusken.

Anonymkode: c9fe1...9c1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen få fra det merket. Dem er veldig holdbar. Fint skinn. Ikke sånn kjempe mjukt så den holder seg i fasong. No har jeg fryktelig mange vesker da. Fra mange merker og ukjente. Kjøper skinn vesker når jeg er i utlandet. Elsker å kjøpe fra lokale der. Som jeg ikke møter så mange med samme veska som meg. 

Anonymkode: c91ab...4a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dusken, eller «malerkosten» som de kalles her i huset, er da bare å ta av. 

Tenkte akkurat det samme.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Tidligere i år, var der en annen tråd om nettopp denne vesken, der ts hadde vært uheldig med sitt kjøp. 
om vesken heter Michael kors, eller noe annet så er der mengder av vesker i den størrelsen og fasongen. Det ene er verken bedre eller verre enn det andre. 

Jeg fant kun en tråd som handlet mer om merke var ekte eller ikke etter brukt kjøp, mer enn at det handlet om selve vesken. Viss det er den tråden du refererer til så ser jeg ikke helt referansen til mitt spørsmål?

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste MK vesken jeg vil bruke. Enkel, tidløs og rommer masse. Hos meg gikk dessverre glidelåsen i stykker etter få år. Siden jeg kjøpte den i utlandet nekter MK i Norge å hjelpe meg selv om jeg ville betale byttet selv. Så sa ga jeg opp hele merket, finnes så mange andre finere vesker.

Anonymkode: f5697...dcc

AnonymBruker
Skrevet

Liker vesken, men ikke merket. Hadde nok kjøpt et annet merke, er mange fine crossover og clutcher i samme prisklasse. Cala Jade har tilbud nå

Anonymkode: 6ac11...c9f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke akkurat det du spør om, men etter å ha brukt en liten ryggsekk som veske, så vil jeg ikke gå tilbake på noe annet.

Utrolig praktisk å ha hendene fri. Mange fine modeller i ulike størrelser.

Anonymkode: ced0c...605

• Liker 2
Skrevet

MK er kjempe harry! Hadde gått på H&M eller noe slikt å kjøpt ca. samme stil til en billigere penge :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke min stil. Det blir for anonymt og kjedelig synes jeg. 

Anonymkode: f5904...000

AnonymBruker
Skrevet
TheLegendBellaGoth skrev (2 timer siden):

MK er kjempe harry! Hadde gått på H&M eller noe slikt å kjøpt ca. samme stil til en billigere penge :) 

Forstår ikke hvorfor du lar deg lure...

MK var veldig populært da det var dyrt, men straks det ble litt mindre dyrt (det er fortsatt dyrt) begynte snobbene å gremme seg over at underklassen hadde samme veske som dem.

Men bare kjøp Chanel til 60 000 du....

Etter min mening så er MK fortsatt like stilrent og tidløst, jeg liker designene hans, både klær og vesker.

Det eneste jeg ikke liker er de med store logoer på, men det liker jeg ikke på andre merker helle.

Stilren og oppnåelig mote som MK og RL synes jeg er veldig pent.

Anonymkode: eab00...0d4

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Forstår ikke hvorfor du lar deg lure...

MK var veldig populært da det var dyrt, men straks det ble litt mindre dyrt (det er fortsatt dyrt) begynte snobbene å gremme seg over at underklassen hadde samme veske som dem.

Men bare kjøp Chanel til 60 000 du....

Etter min mening så er MK fortsatt like stilrent og tidløst, jeg liker designene hans, både klær og vesker.

Det eneste jeg ikke liker er de med store logoer på, men det liker jeg ikke på andre merker helle.

Stilren og oppnåelig mote som MK og RL synes jeg er veldig pent.

Hvorfor drar du inn Chanel? Hun skriver HM...

Helt enig i RL de har fine klær og ting av god kvalitet.

MK har blitt et merke man ikke vil sees med, det har jo blitt sellout merke nr 1 og er vel selve fasiten på hvordan man gjør et merke Harry

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvorfor drar du inn Chanel? Hun skriver HM...

Helt enig i RL de har fine klær og ting av god kvalitet.

MK har blitt et merke man ikke vil sees med, det har jo blitt sellout merke nr 1 og er vel selve fasiten på hvordan man gjør et merke Harry

Med andre ord så biter du på det samme agnet. Hva er det som gjør det harry? At feil folk går med det? Vanlige folk? Eller skrekk og gru, folk fra feil del av byen? 

Det er de samme veskene... De har bare blitt tilgjengelig for flere.

Personlig synes jeg det er mer harry å febrilsk kle seg i klær man egentlig ikke har råd til for å forsøke å virke rikere enn man er.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med andre ord så biter du på det samme agnet. Hva er det som gjør det harry? At feil folk går med det? Vanlige folk? Eller skrekk og gru, folk fra feil del av byen? 

Det er de samme veskene... De har bare blitt tilgjengelig for flere.

Personlig synes jeg det er mer harry å febrilsk kle seg i klær man egentlig ikke har råd til for å forsøke å virke rikere enn man er.

Det er kun du som snakker om dyrere klær og merker her ingen andre.

Og ja det at MK har priset seg slik at "alle" kjøper det har gjort at det har blitt et harry merke. Det er så mange andre merker i den prisklassen som ikke prøver på samme måte. De har gått i samme felle som mange merker før dem, og tror ikke at de klarer å komme seg "opp" igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...