AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Lett og ventet i årevis, de har kopper med alle typer skapninger på de koppene, men jeg har aldri sett heksa eller Alissa/Alyssa. Anonymkode: 8ffe8...eda 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #3 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 10.56): Lett og ventet i årevis, de har kopper med alle typer skapninger på de koppene, men jeg har aldri sett heksa eller Alissa/Alyssa. Anonymkode: 8ffe8...eda Har du spurt Google? Eller sendt meld til Arabia? (Produsenten av koppene). Anonymkode: 76a17...59e 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #4 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har du spurt Google? Eller sendt meld til Arabia? (Produsenten av koppene). Anonymkode: 76a17...59e Google finner ikke noe, og jeg finner ikke noe ste der jeg kan kontakte arabia? Takk for hjelpen 😊 Anonymkode: 8ffe8...eda
AnonymBruker Skrevet 21. juli #5 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Google finner ikke noe, og jeg finner ikke noe ste der jeg kan kontakte arabia? Takk for hjelpen 😊 Anonymkode: 8ffe8...eda https://www.moominarabia.com/no-no/kontakt-oss Anonymkode: b313a...869 1
Gjest jegerrinne Skrevet 21. juli #6 Skrevet 21. juli Er vel ikke noe heks i mummi universet? Koppene er jo i fra det
AnonymBruker Skrevet 21. juli #7 Skrevet 21. juli jegerrinne skrev (Akkurat nå): Er vel ikke noe heks i mummi universet? Koppene er jo i fra det mener vel denne Heksa | Mummitrollet Wiki | Fandom Anonymkode: d216f...b7c 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #8 Skrevet 21. juli Mener du Hufsa? Finnes det https://www.norli.no/gaver-interior-og-reise/hjem-og-interior/kopp/mummikopp/krus-moomin-by-arabia-hufsa-bla-0-3l?gad_source=1&gad_campaignid=17417677438&gbraid=0AAAAADsxdPBBapiA6HjdU7s_uRs7CgsXp&gclid=Cj0KCQjwyvfDBhDYARIsAItzbZG-e33hQKUXlp2aG5TDxr_Fx2X4JrON7f2kRC6tw5TpPa4fkEQsZxsaAsapEALw_wcB Anonymkode: 7ff45...eb8
Gjest jegerrinne Skrevet 21. juli #9 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): mener vel denne Heksa | Mummitrollet Wiki | Fandom Anonymkode: d216f...b7c Det kan tenkes.
AnonymBruker Skrevet 21. juli #10 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (14 minutter siden): mener vel denne Heksa | Mummitrollet Wiki | Fandom Anonymkode: d216f...b7c Ja! Hun er med i flere episoder også. Ep.62 hvertfall. Anonymkode: 8ffe8...eda 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #11 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja! Hun er med i flere episoder også. Ep.62 hvertfall. Anonymkode: 8ffe8...eda "Heksegangen" heter episoden 🥰 Anonymkode: 8ffe8...eda 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #12 Skrevet 21. juli Dere kan jo ingenting. Hun bor inni et tre i skogen sammen med Alissa. Mummitrollet, Sniff og de andre er der nokså ofte. Anonymkode: 57002...c9a 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli #13 Skrevet 21. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere kan jo ingenting. Hun bor inni et tre i skogen sammen med Alissa. Mummitrollet, Sniff og de andre er der nokså ofte. Anonymkode: 57002...c9a Ja det er rart at det ikke finnes nen kopper med dem. Anonymkode: 8ffe8...eda 1
Gjest jegerrinne Skrevet 21. juli #14 Skrevet 21. juli Har du hørt inne på en av mummi kopp gruppene. Er jo og en del kopper som kun har kommet ut i få stykk, eller kun som premier osv
AnonymBruker Skrevet 21. juli #15 Skrevet 21. juli Men heksa og Alissa er vel bare med i den serien, de er ikke originale Mummi-karakterer og derfor neppe å finne på koppene. Anonymkode: bdeaf...a12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå