Gå til innhold

Slank med Frank - noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er akkurat i målgruppen for dette opplegget med Frank Løke som coach, og vurderer å melde meg på. 

Noen som har prøvd? 

Anonymkode: bbb73...f00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har han nylig tatt utdannelse innen ernæring, eller er det kun enda et forsøk på lettjente penger? 

Anonymkode: 7464d...f6c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe som helst med ham, selv om han betalte meg for det. 

Anonymkode: 9b649...df0

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har han nylig tatt utdannelse innen ernæring, eller er det kun enda et forsøk på lettjente penger? 

Det vet jeg faktisk ikke. Men som tidligere toppidrettsutøver og med andre meritter regner jeg jo med han kan ett og annet om både trening og kosthold, i tillegg til erfaringen? 

ts

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg er akkurat i målgruppen for dette opplegget med Frank Løke som coach, og vurderer å melde meg på. 

Noen som har prøvd? 

Men hva stopper deg å melde deg på alle de andre oppleggene? Er Frank Løke en så stor kjendis at alt av fornuft kastes ut av vinduet? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde ikke gjort noe som helst med ham, selv om han betalte meg for det. 

Hvorfor ikke? 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det vet jeg faktisk ikke. Men som tidligere toppidrettsutøver og med andre meritter regner jeg jo med han kan ett og annet om både trening og kosthold, i tillegg til erfaringen? 

ts

Sorry, Frank, men dette virker useriøst. Gå heller tilbake til reality.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
000VF000 skrev (Akkurat nå):

Men hva stopper deg å melde deg på alle de andre oppleggene? Er Frank Løke en så stor kjendis at alt av fornuft kastes ut av vinduet? 

Det virker som et mer troverdig opplegg enn det influensere og andre kjendiser tilbyr, og det er direkte rettet mot sofagriser som meg ;) .

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det virker som et mer troverdig opplegg enn det influensere og andre kjendiser tilbyr, og det er direkte rettet mot sofagriser som meg ;) .

ts

Skal jeg få hjelp til slanking, så vil jeg hverken velge influensere eller kjendiser. Da velger jeg selvsagt noen med utdannelse.

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Frank Løke er en mann med en vanvittig ståpåvilje som har trent hele sitt voksne liv. Hvordan skal han vite hva som skal til for å motivere meg og hvilket opplegg den daffe kroppen min tåler? Jeg ser for meg et stort potensiale for skader.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Treningsutøvere på høyt nivå har oftere problemer med å få i seg nok mat/ kalorier enn behov for å slanke seg. Det ser man på en del tidligere utøvere, som etter de legger opp også legger seg. Så generelt seg jeg ingen grunn til å tenke at de har bedre forutsetninger enn andre til å hjelpe til med slanking. 

Sett bort fra det, ville jeg aldri stolt på noe Frank Løke står bak. 

Anonymkode: 87b99...f8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

ts

Hvorfor ikke en ernæringsfysiolog? Er alternativet andre kjendiser? 

Anonymkode: 0bd3e...ada

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hvorfor ikke? 

ts

Vi kan vel bare si det sånn at vi garantert ikke hadde vært en god match. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Frank Løke må være en av Norges tøffeste menn! 

Anonymkode: 88b58...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hørt om dette , så måtte google. Prinsippet er bevege seg mer og kutte ut sukker og hvetemel? Ikke telle kalorier ,men spise sunt. Ha det gøy når man trener. 
alle kunne jo ha anbefalt dette, men hvis du betaler han, hvilke hemmelige triks får du? Setter han opp en matplan og treningsplan for deg? 

Anonymkode: 0bd3e...ada

Skrevet

Hvorfor ikke? Og at han er kjendis kan jo være en ekstra drive i slankinga? Søren meg kjedelig opplegg, jeg kunne fått en boost av at Frank dro meg i ørene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.7.2025 den 14.20):

Frank Løke må være en av Norges tøffeste menn! 

Anonymkode: 88b58...0cb

Det stemmer nok. Så da er det bedre at han trener andre tøffe menn, enn sofagriser. Han kunne trent Olaf Tufte, Karsten Warholm eller brødrene Ingebrigtsen. Eller vent, de har jo alt gode trenere/trener seg selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...