AnonymBruker Skrevet 19. juli #1 Skrevet 19. juli Jeg holder alltid magen inne, har sikkert gjort det i 10 år. Nå det siste året så har jeg veldig mye vondt i magen og veldig ofte oppblåst, kan det være et resultat av nettopp dette med å holde magen inne? Andre som opplever det samme? Anonymkode: 24e21...a08
AnonymBruker Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Nei, det er nok pga endret tarmflora eller hormoner eller noe du har spist. Jeg selv gjør det og har gjort i mange år. Anonymkode: a6119...ac6 3
mommyaka Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Hvorfor holder du magen inne? Nei det er pga mat, hormoner etx
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg holder alltid magen inne, har sikkert gjort det i 10 år. Nå det siste året så har jeg veldig mye vondt i magen og veldig ofte oppblåst, kan det være et resultat av nettopp dette med å holde magen inne? Andre som opplever det samme? Anonymkode: 24e21...a08 Hvordan vondt i magen? Alder, kjønn? Anonymkode: 9c3ed...da7 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Garantert endret tarmflora. Du får fylle på litt gode bakterier. Biodoppilus fra helsekost feks. Spis mer antiflammatorisk kost, mindre ultraposessert. Du kan også plutselig ha blitt allergisk. Jeg var mye opplblåst før, og fikk et nytt liv når jeg kuttet ut laktose Anonymkode: 18ea3...338
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli Om du holder magen inn så kan kroppen din ta det som stress og stress kan jo gi endret tarmflora. Så lær deg å puste ut godt ut med magen og slappe av. Jeg også «holder» pusten og strammer magen ved stress og gjør man det konstant så vil kroppen tolke det som kronisk stress og det setter i gang stressresponsen. Anonymkode: 96a30...e51 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #7 Skrevet 19. juli Nei du hadde fått vondt i korsryggen av å holde inne magen. Jeg gjør det også for å være helt flat på magen. Anonymkode: 015c3...85e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå