AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli Nei, men jeg har tatt det på min mor og reddet livet hennes Anonymkode: ee6cc...60d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli Nei, men sønnen gjorde det da han var 5-6 år. En kjøttbit. Anonymkode: 80bb2...988
FeraVera Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Ja, men jeg vet ikke om det hadde noe å si da jeg fikk saften fra tyggisen i vranga😅
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli Datteren min satt fast eplebit under en trilletur i vogna på vei hjem fra bhg. Da var hun kanskje 1 1/2, da måtte jeg ta henne opp og henge henne over armen med overkroppen ned og dunke hardt i ryggen, det er vel barneheimlich? Gjorde det i hvertfall i panikk og på instinkt og da kom det opp😅 Min mann satt fast mat under en søndagsmiddag med familien, hvor svogeren min måtte ta Heimlichgrep. Ble litt panikksteminimg kan du si, men gikk bra😅 Anonymkode: 1fcf2...1e2
Lugubru Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli Ja som barn da jeg spiste godteri. Det skremte meg sånn at jeg helst bare spiser godteri sammen med andre. Blir nervøs når folk jeg er glad i spiser godteri alene også, så det satte nok spor 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå