911 Skrevet 17. oktober #41 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 9.38): Hva er det med dere som alltid skal sørge for millimeterrettferdighet? Denne fetisjen er veldig vanlig, det kalles cuckquean og poenget er at den ikke er rettferdig Rettferdighet er ofte ikke så sexy… Anonymkode: 2a7cd...348 Jeg tror også dette er nokså vanlig, men enda mer vanlig andre veien, dvs. at hun får ha sex med andre (og bedre) menn mens han bare får høre om dette i etterkant eller være tilstede. Dette kalles cuckquean/cuckold eller stag/vixen alt etter om det er ydmykelse eller ikke involvert. For at man skal lykkes er det veldig viktig å prate om f.eks. hvilke regler som skal gjelde. Dette er også ensidig, dvs. at bare den ene parten får være "utro".
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #42 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 2.55): Jeg har verdens beste samboer som jeg har levd i over 10 år sammen med. Vi har to barn sammen. Vi samarbeider godt om alt og har et fantastisk sexliv sammen. Vi er ikke redde for å prøve ut nye kinky ting, samtidig som vi kan ha enkel og god hverdagssex. En bonus er at han er over gjennomsnittet vakker mann. Høy mørk med klassisk svært pene trekk. Han kunne sikkert fått hvem han ville. Likevel har han valgt meg og han gjør meg daglig trygg på at han elsker meg og det bare er meg han vil ha. Stoler 100% på ham og tror aldri han ville vært utro. Jeg har dessuten aldri hatt lett for å bli sjalu av meg. Kanskje nettopp fordi jeg stoler sånn på ham. Og her er det vel fetishen min kommer inn i bildet. Jeg tenner rett og slett veldig på tanken om at han har sex med andre damer. At han drar ut for å jakte på og sjekker opp andre damer og får napp. Fordi han er så pen og sjarmerende. Det er kun at han har sex med andre jeg tenner på. Ikke åpent forhold generelt. Selv har jeg ikke behov for å ha sex med andre enn ham. Luftet ferishen for ham og han liker fantasien, men han er usikker på om ham hadde fikset å teste det ut i virkeligheten. Han tror ikke han har guts til å hive seg på ‘kjøttmarkedet’ igjen sånn uten videre og tror det fort kan bli kleint. Jeg har også lagt noen regler for hvordan det evt burde foregå. På samme måte som folk i åpne forhold gjør. Sexen skal være et ONS og det bør ikke være noen han kjenner fra før. Han skal selvfølgelig bruke kondom. Han må også være helt åpen og tydelig på at han kun er ute etter sex og spør dama om sivilstatus skal han være ærlig og han kan få si at han er i et åpent forhold. Men spør hun ikke trenger han ikke si noe. Det beste hadde vært om det skjedde utenbys eller i utlandet på guttetur. Alle damers store skrekk med andre ord😆 Men jeg tenner altså på det. Faktisk så mye at jeg tenker på det daglig og har veldig lyst å få erfare det. Samtidig vet jeg jo innerst inne at det er et farlig begjær. For hva om han treffer på ei dame som er så rå og fantastisk at han faktisk blir betatt og vil ha mer? Det er en realistisk risiko en må kunne leve med ved denne fetishen. Har forsøkt å Google meg litt frem til hvor uvanlig det er med slikt tenningsmønster og kommer vel fram til at det ikke er så vanlig🙈 Leser om Zielofili og det er veldig likt, men tror ikke jeg kjenner meg sånn i den sjalusi biten. Tror ikke det er sjalusi følelsen jeg tenner på. For jeg er jo ikke sjalu (tror jeg). Er det noengang med erfaring eller har noen tanker om det jeg har beskrevet her? Ville dere turt å gå for det om det med den risikoen det innebærer om dere hadde tent svært mye på det? Både menn og kvinner kan svare🙂 Anonymkode: 91f8e...a2b Dette har et navn. Men man bør jobbe seg gjennom disse tankene når man ikke er kåt. Man må ta høyde for at han finner noen han vil møte mer enn en gang. Man må ta høyde for at det føles så feil for en av dere at vedkommende bryter. Man må ta høyde for at man resten av samlivet må leve med dette. Jeg lever selv i åpne forhold, men det krever ekstremt mye og god kommunikasjon. De som kun har en fantasi rundt dette, kommer alltid til kort til🙈 Anonymkode: 987ed...ab7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #43 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 4.23): Det er ikke det visuelle jeg tenner på. Mer tanken og bildene i hodet. Når vi har sex sammen kan jeg dele disse fantasiene og fortelle hvordan jeg ser for meg det skal foregå. Han tenner på det samme og vi deler sånn sett fantasien. Vi har også forsøkt å praktisere det én gang. Det fungerte ikke fordi det ville ført til regelbrudd på den måten at han egentlig kjente dama litt fra før og hun var åpen om at hun allerede hadde vært betatt av ham i mange år. Så da dropper han det. Han var åpen med meg om alt dette og det fikk meg bare til å stole på ham enda mer. Nå skal han snart på ‘guttetur’ utenbys der han ikke kjenner noen. Og tenker det vil bli en perfekt anledning. Han vil såfall holde meg oppdatert underveis og gi meg rapport etterpå. Tror rett og slett dette vil kunne sprite opp et allerede godt sexliv for oss. Jeg er åpen for trekant med ei annen dame også der jeg er mest tilskuer, men det er nok mimdre realistisk å få til fordi det er så vanskelig å finne ei dame som vil være med på noe sånn. Har lest litt mer om Zielofili nå og tror det må være en variant av dette hos meg også. Det ligger nok litt ubevisst sjalusi og ulmer baki der. Men så lenge det er nettopp den sjalusien jeg tenner på, så får det bare stå til🙃 Jeg vil ihvertfall prøve det. Og en fremmed dame andre siden av landet, vil være en god start tenker jeg. Anonymkode: 91f8e...a2b Veldig fint å gjøre dette rundt andre! Da vil sladderen fare og du vil måtte enten sitte og motta falsk sympati og han sett ned på, ellers må dere røpe sannheten og begge vil bli sett ned på.. Anonymkode: 987ed...ab7
Vegar Beideren Skrevet 17. oktober #44 Skrevet 17. oktober Eksen min tok det enda litt lenger. Hun jaktet damer for meg. På nett og på byen. Og så overrasket hun meg med å ta de med hjem. Noen ganger fant jeg henne i senga med en annen jente når jeg kom hjem. Da var det jo bare å bli med på leken. Tror det ble 12-15 forskjellige overraskelser på de årene vi var sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå