Gå til innhold

Har en rar fetish jeg gjerne vil diskutere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (27 minutter siden):

Det er din subjektive mening.

Absolutt ikke, dette er det gjengse synet på ekteskapet gjennom ulike kulturer og over mange hundre år. At det dukker opp noen opprørske nordmenn på starten av 2000-tallet og vil late som dette ikke er sant, får stå på egen regning.

Uansett, dette med eierskap er relevant når man diskuterer en slik fetisj. Tviler på trådstarter ville blitt like tent av at en hvilken som helst mann knuller andre kvinner. Det må være hennes egen mann. 

Anonymkode: 2a7cd...348

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det kan føles som en rar fetish, men jeg tror ikke den er blant de uvanligste fetishene. Du virker jo veldig stolt av, og glad i partneren din, så snarere enn Zielofili som du nevner et par ganger, så kan det hende det du opplever er noe som kalles "compersion". Uttrykket dukket opp da min sexpartner ymtet frempå noen av de samme tankene som deg ovenfor meg. Altså at du unner partneren din gleden ved å være sammen med en annen. Det kan også være kombinasjonen av det, og at det at han ligger med en annen, bekrefter ditt syn på han som en attraktiv person.

Ser det er mange som advarer og jeg skal ikke legge meg opp i avgjørelsen som dere vil gjennomføre dette en gang eller ikke, men tanken på at han skulle bli forelsket og gå fra deg fordi han ligger med en annen, ville jo uansett vært der selv om han har lov eller ikke. Han virker jo ganske tydelig på at det er deg han vil være sammen med.

Anonymkode: 49b83...f0a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ser det er mange som advarer og jeg skal ikke legge meg opp i avgjørelsen som dere vil gjennomføre dette en gang eller ikke, men tanken på at han skulle bli forelsket og gå fra deg fordi han ligger med en annen, ville jo uansett vært der selv om han har lov eller ikke. Han virker jo ganske tydelig på at det er deg han vil være sammen med.

Han gjør det nå, ja. Men følelsen av at kjæresten gir blaffen i hvem man ligger med eller til og med følelsen av å være en bruksgjenstand, kan utarme følelsene hos selv de mest hengivne.

Jeg har ikke advart før, men kan gjøre det nå. Ville absolutt ha holdt dette til et fantasinivå, og ville også vurdert om det var noe jeg kunne gjøre som gjengjeld. 

AnonymBruker
Skrevet

For noe tull. 

Anonymkode: f7f4d...3ac

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du sendte med dama brennevin som takk for lånet? Konseptet TS beskriver er ikke umulig å se for seg, men å "betale" for dama og si takk for lånet fikk jo det hele til å høres både stakkarslig og turn off ut. Dama har valgt det selv regner jeg med? Ikke utlånt av mannen.

Anonymkode: 38968...021

Neida neida.. det er stakkarslige utakknemlige gjærrigknarker som ikke takker for "lånet.. og det er fullstendig turn off å ikke vise menneskelighet, uansett hvem man har sex med. 
Det var de som valgte meg, etter ganske mye chatting, det gjøres for trygghet og for å bli bedre kjent før vi har sex. 
Cognac flaska var bare ment som en gest til mannen, og mannen viste takknemlighet tilbake. De ble enige om at dette gikk så fint, at jeg får nok "låne" henne flere ganger.. Takknemlighet vinner alltid, for det gir gjensynsglede🪄
Forresten var hun ei hærlig grasjur, så det blir nok nye møter når de er ferdige med ferien❣️

Ikke vanskelig å se for seg hva TS tenker, men hun har mange måter å utføre dette på.. Så det blir hennes, mannen og dama sin diskusjon.. de vil nok finne på ei løsning i felleskap🫡

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (22 minutter siden):

grasjur

Hva er det?

Kåt dame?

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hva er det?

Kåt dame?

Ja.. hun er mye kåtere enn normalt🥰

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det samme, men litt likheter.

Og nå blir jeg hugget ihjel, men shit au!

Jeg er i et slags forhold med en mann. Han har samboer, men han tenner sinnsykt på meg og tanken på at jeg blir knullet av en annen mann. Nesten dyrisk kåthet, og vi har både møttes og knullet, men snakker også sammen hver eneste dag.

Han blir ikke tent av andre veien, ved fortelle meg om tidligere sexpartnere eller nåværende dame, men vil høre om meg og mine tidligere sexpartnere, og om jeg har noen andre nå. Han kan tenke på det hver dag og det er en skikkelig rå fetisj han har der og absolutt null sjalusi. Helst hadde han sett på som en cuckold 😆

Anonymkode: 3d652...eb4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min og jeg er i et åpent forhold hvor vi kan treffe andre for sex innen gitte rammer. Vi kommuniserer fritt og åpent mellom oss og det brukes kondom ved samleie. I ferien traff min mann en dame for sex. Nå planlegger vi at jeg skal treffe en mann for en het natt. Vi tenner begge på dette og det har ikke skapt noen problemer for vårt forhold. 

Anonymkode: 31e17...286

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Snublefot62 skrev (15 timer siden):

Du har en fantasi/fetish du har luftet for samboeren din. Samboeren din har ikke lyst til å være med på fetishen. Og begge deler er lov og greit.

Ut over det vil du få høre historier om folk som har hørt om noen som hadde en kjip opplevelse og andre som opplevde noe fantastisk.

Realiteten er at om eller når dere drar inn andre så øker risikoen seg. Og dere har en tredje person å ta hensyn til.

Dette 

Anonymkode: a8907...94a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Luftet ferishen for ham og han liker fantasien, men han er usikker på om ham hadde fikset å teste det ut i virkeligheten. Han tror ikke han har guts til å hive seg på ‘kjøttmarkedet’ igjen sånn uten videre og tror det fort kan bli kleint.

(....)

Ville dere turt å gå for det om det med den risikoen det innebærer om dere hadde tent svært mye på det?

Anonymkode: 91f8e...a2b

Jeg syns du har feil fokus. Du har allerede spurt mannen og det virker ikke som han er med på dette. 

Om du da ville turt å gå for dette er da irrelevant, så sant du ikke finner deg en anne mann som vil være med på dette. 

Husk også at hvis du presser noen til å være med på noe de egentlig ikke ønsker kan det være skadelig for både dem selv og forholdet. 

Fokus bør ligge på hva DERE ønsker og er komfortable med begge to, ikke bare dine ønsker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Ikke helt det samme, men litt likheter.

Og nå blir jeg hugget ihjel, men shit au!

Jeg er i et slags forhold med en mann. Han har samboer, men han tenner sinnsykt på meg og tanken på at jeg blir knullet av en annen mann. Nesten dyrisk kåthet, og vi har både møttes og knullet, men snakker også sammen hver eneste dag.

Han blir ikke tent av andre veien, ved fortelle meg om tidligere sexpartnere eller nåværende dame, men vil høre om meg og mine tidligere sexpartnere, og om jeg har noen andre nå. Han kan tenke på det hver dag og det er en skikkelig rå fetisj han har der og absolutt null sjalusi. Helst hadde han sett på som en cuckold 😆

Anonymkode: 3d652...eb4

Jeg ser også mange likheter her. For på samme måte som elskeren din, tenner jeg på at mannen min forteller om seksuelle opplevelser han har hatt før meg. Noe de fleste sikkert hadde hatet å høre om😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg syns du har feil fokus. Du har allerede spurt mannen og det virker ikke som han er med på dette. 

Om du da ville turt å gå for dette er da irrelevant, så sant du ikke finner deg en anne mann som vil være med på dette. 

Husk også at hvis du presser noen til å være med på noe de egentlig ikke ønsker kan det være skadelig for både dem selv og forholdet. 

Fokus bør ligge på hva DERE ønsker og er komfortable med begge to, ikke bare dine ønsker. 

Ser denne kunne misforstås ja. Han tenner utrolig på det selv! Vi deler fantasien. Han er bare ikke sikker på om han tørr. Fordi han kan være litt sjenert. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skjønner at det kan føles som en rar fetish, men jeg tror ikke den er blant de uvanligste fetishene. Du virker jo veldig stolt av, og glad i partneren din, så snarere enn Zielofili som du nevner et par ganger, så kan det hende det du opplever er noe som kalles "compersion". Uttrykket dukket opp da min sexpartner ymtet frempå noen av de samme tankene som deg ovenfor meg. Altså at du unner partneren din gleden ved å være sammen med en annen. Det kan også være kombinasjonen av det, og at det at han ligger med en annen, bekrefter ditt syn på han som en attraktiv person.

Takk for fint svar. Nå har jeg lest litt om comperion og jeg tror du kan ha rett. Jeg er stolt av og veldig glad i mannen min. Jeg tenner på å unne ham denne gleden. Og ser på det som en vinn-vinn situasjon for han og meg fordi han også vil prøve det. Oppi alt er det en skrekkblandede fryd jeg opplever ved å tenke på at dette er noe vi planlegger å se om vi får til nå. Kanskje er det en slags type snev av sjalusi også der. Som jeg tenner på. Så kanskje det rett og slett er en liten miks av zielofili og compersion?🤔🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva tenker du om at de han drar på tur med får vite om denne ordningen deres? I deres øyne er han jo utro mot deg dersom han finner ei på byen. Hvis de er skikkelige menn vil de jo reagere på det på en eller annen måte. Hva sier du hvis en av dem eller damene deres tar kontakt med deg for å fortelle at mannen din var utro på tur? 

Jeg tror jeg ville prøvd å søke etter ei å ha trekant med i stedet. Da får du se hvordan det føles. Du må jo også forberede deg på at han kan bli hektet på å pule andre damer, mens du angrer på at du dro dette i gang. Synet ditt på han kan endre seg. 

Hva sier han hvis du foreslår en firkant med et annet par? Ser at du sier du ikke nødvendigvis tenner på å ha sex med en annen mann, men vil din mann gå med på det? 

Anonymkode: 2e5ab...e82

Har tenkt på det og blitt enige om å si det som det er. At jeg tenner på at han har sex med andre. Evt bare si at vi har et åpent forhold. Så trenger de ikke å tenke han er en utro jævel ihvertfall (om de tror på ham). Faren for litt sladder vil nok uansett være der. På samme måte som jeg selv har fått greie på hvilke par i den vide omgangskretsen har (hatt) åpne forhold eller drar på swingersklubber. Men det får vi bare leve med. En fordel er at disse gutta han reiser med ikke er noen han omgås så ofte og de bor langt borte fra oss.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Takk for fint svar. Nå har jeg lest litt om compersion og jeg tror du kan ha rett. Jeg er stolt av og veldig glad i mannen min. Jeg tenner på å unne ham denne gleden. Og ser på det som en vinn-vinn situasjon for han og meg fordi han også vil prøve det. Oppi alt er det en skrekkblandede fryd jeg opplever ved å tenke på at dette er noe vi planlegger å se om vi får til nå. Kanskje er det en slags type snev av sjalusi også der. Som jeg tenner på. Så kanskje det rett og slett er en liten miks av zielofili og compersion?🤔🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for fint svar. Nå har jeg lest litt om compersion og jeg tror du kan ha rett. Jeg er stolt av og veldig glad i mannen min. Jeg tenner på å unne ham denne gleden. Og ser på det som en vinn-vinn situasjon for han og meg fordi han også vil prøve det. Oppi alt er det en skrekkblandede fryd jeg opplever ved å tenke på at dette er noe vi planlegger å se om vi får til nå. Kanskje er det en slags type snev av sjalusi også der. Som jeg tenner på. Så kanskje det rett og slett er en liten miks av zielofili og compersion?🤔🙂

Så bra at svaret mitt var til hjelp. Jeg har tenkt mye på dette, og lest mye om sjalusi og compersion, så beklager at jeg nerder litt i tråden, men en ting som dukket opp, var at det er veldig få språk i verden som har et direkte oversatt uttrykk for at jeg "unner deg" noe. På engelsk vil det bli oversatt med "I wish" eller "You deserve", men da blir det jo mer at noen har gjort seg fortjent til noe. Mens det å unne noen noe handler jo mer om å betingelsesløst og uten nødvendigvis en foranledning, ønske noe for noen, bare fordi du er glad i dem. Når det gjelder sjalusi, så er det også en følelse jeg har tenkt mye på, og jeg tror ikke det nødvendigvis er sånn at sjalusi er en dårlig ting. I ett forhold så vil jo sjalusi minne deg på at noen betyr noe for deg. Det er jo ikke sånn at tanken på at mannen din er med en annen gjør deg sjalu på han (slik man kan forestille seg at noen som lever i åpne forhold kan oppleve hvis den ene partneren har suksess med andre, men ikke selv). Sjalusien du føler, vil jo være rettet mot den som partneren din har sex med, og hvis man har tryggheten for at partneren uansett i alle aspekt av livet vil velge deg, så tror jeg bare den type sjalusi kan være inspirerende og åpne nye sider ved sex- og samlivet. 

Men det er klart. Det er ikke for alle. Mennesker er forskjellige. Og det er naturligvis en sjanse å ta. Folk kan bli forelsket og sex er veldig forbundet med andre følelser for mange. Men det virker jo som dere har tenkt godt igjennom det, og kommuniserer fint om det. Tvi, tvi med forsøket, og krysser fingrene for at hvis det blir gjennomført, så vil det bidra til gode følelser i samlivet deres.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er bedre å starte med feks å dra ut på byen sammen og at du kan se på at han flørter og danser med andre damer? Og så kan du/dere fantasere om at han skulle ligget med en. Jeg synes det virker veldig ekstremt å gjøre dette når han er borte? Hva om du synes det er fælt og gjerne skulle hatt han hjem til trøst og å snakke om det? 

Anonymkode: bae72...126

Skrevet

Vil skyte inn at dette er nok ikke så sjeldent som man skulle tro. Overraskende mange av mine partnere har hatt samme tenningen, men det skal være sagt at mine partnere gjerne har vært mer kinky enn folk flest.

Uansett er det viktig å smøre seg med tålmodighet. Han vet om din tenning, så kan han bli vant med tanken og kanskje det skjer av seg selv til slutt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...