Gå til innhold

Sogn Studentby - Umøblert 1 roms med hems for single erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei er det noen som har noe erfaring med hyblene med hems på Sogn studentby? Lurer litt på 2 ting:

1. Hvor valgte dere å sove? Ser for meg at det passer en madrass på hemsen og hadde spart litt plass med det, men er ikke sikker på om dette er realistisk.

2. Hvordan er det med gardiner/ persienner? På bildet som er lagt til av «standarden» ser det ut til at leiligheten har vindu i taket også? Hvordan får dere skygga for lyset?

Setter pris på alle svar

Anonymkode: 58a7f...01a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja altsåx hemsen ER jo for madrassen, det er den tiltenkte soveplassen, så en madrass passer selvsagt. 

On det er realistisk for deg, kan egentlig bare du vite, hvorvidt du kommer til å ikke ønske å klatre opp hver kveld og ned hver morgen? Du kan jo isåfall heller velge en god sovesofa som er lett å dra inn og ut. Da kan du bruke hemsen til oppbevaring.

Anonymkode: 24372...866

AnonymBruker
Skrevet

Nå bodde ikke jeg på Sogn i akkurat den typen bolig du beskriver, men jeg sov i hems hele forrige semester. Gikk helt ok. Er tilbake til stort rom med vanlig seng nå å savner ikke hemsen. Men den fungerte ypperlig som et plassparende tiltak. Fikk gjort alt man ønsker å gjøre i en seng i hemsen, men foretrekker helt klart seng på gulvplan.

Anonymkode: 3d514...41f

Skrevet

Har du fått tilbud om studentbolig?

AnonymBruker
Skrevet

For single erfaringer?

Hva menes med det?
Du kan sikkert få med deg en du kan ha sex med på hemsen ja, om det er det du lurer på.

Anonymkode: a6668...560

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

For single erfaringer?

Hva menes med det?
Du kan sikkert få med deg en du kan ha sex med på hemsen ja, om det er det du lurer på.

Anonymkode: a6668...560

1 roms er beregnet for single, 2 roms er beregnet for par. 

Anonymkode: ee0ee...bef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...