Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med brasiliansk voksing over tid?

jeg har gjort det noen ganger på salong, liker glattheten etterpå, men er så sykt vondt😮‍💨

jeg fjerner da alt både fremme og bak, typen liker det godt😏

blir det virkelig mindre vondt om man tar det jevnlig?

Anonymkode: bc6aa...d58

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

jeg har gjort det noen ganger på salong, liker glattheten etterpå, men er så sykt vondt😮‍💨

Ja det vil bli noe bedre om det gjør det jevnlig, men smertefritt vil jo aldri bli Men om du synes smerten er på grensen til det uutholdelige anbefaler jeg deg å se etter et studio hvor de bruker love wax. Ja det er fortsatt ikke smertefritt, men det gjør mindre vondt. 

Anonymkode: a32fc...e81

• Nyttig 1
Skrevet

Gjør det jevnlig, fremdeles nesten like vondt, men verdt det. Litt avhengig av dagsform også faktisk, noen dager tåler jeg mer enn andre dager. Gjør det aller mest for egen del, mannen min synes alt der nede er fristende uansett😊

• Hjerte 1
Skrevet

Gjort det noen ganger, men blir så skuffa hver gang da jeg har hår som brekker lett. Smertefullt og ikke med ønsket resultat. 

Anonymkode: 9e5c1...018

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vokser meg og det blir mindre vondt men ikke mye. Men det er forskjellig fra clinik til clinik. Hun jeg nå bruker tar på noe føre og det hjelper. Så merker jeg at det blir mindre hår etter hvert. Tar både forran og bak.

Skrevet

Jeg føler at det har veldig mye å si hvor jeg er i syklusen. Rett etter mensen er det best. Ved eggløsning og rett før menstruasjon er det værst. Hormoner påvirker smertefølsomheten.  

Syns også det har mye å si hvilken lengde håret er i. Minst smerte om jeg gjør det ca hver fjerde uke. Da er det dessverre noen hår som ikke kommer med pga ulik vekst.

Resultatet blir best når det har gått 7-8 uker, men da er det ganske vondt pga lengden på håret. MEN da har inngrodde hår etc kommet seg ut og alle hår blir med voksen. Glatt og pent. 

Anonymkode: 536a0...ef2

• Hjerte 1
Skrevet

Takk for svar alle❤️

jeg skal prøve m Emla krem før neste voks, krysser finge (og bein🤭) for at d lindrer litt!

veldig fornøyd m resultatet nå, så vil ta igjen om 4 uker, uken etter mens🙏🏻

Skrevet

Hvor du er i syklusen kan også påvirke hvor vondt det gjør. Mer vondt nært menstruasjon. 

Hårene og hårsekkene blir svakere og over tid, og da gjør det stort sett mindre vondt. Er du gravid i mellomtiden, så kan hårene komme tilbake med full styrke 

• Liker 1
Skrevet

Har vokset i ca.20 år. Første gang gjorde jeg det på en salong i Oslo, og det var da en av de første som gjorde det.

Etter å ha gjort det på salong en håndfull ganger, begynte jeg å gjøre det på meg selv.

Bruker Veet warm wax. Øv litt på leggene/låret først om du ikke er vant til å vokse, og dra stripsen raskt og hardt langs huden.

Først vokset jeg i ganske små områder, men nå er jeg komfortabel med å ta større områder.

Det gjør mindre vondt når man gjør det regelmessig og ikke lar hårene bli for lange, da lugger det mer.

Anonymkode: ac4ce...18d

Skrevet

Jeg har vokset i 15 år. Har ikke lengre hårvekst oppe på Venus begeret 🤭

elsker å vokse og gjør det hver femte uke. Syntes ikke det er så vondt :) om vokseren er flink så skal det ikke være veldig ille 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...