AnonymBruker Skrevet 24. juli #21 Skrevet 24. juli Nå må du gjøre det du ville gjøre for din sønn - både for deg selv og jentene dine. Profesjonell hjelp. Du kan bare endre deg selv. Ikke fortiden, ikke andre. Selv om du føler deg stabil, og at du har kontroll, så er det en situasjon du må ta grep om tidlig. Anonymkode: 400d5...bf2
AnonymBruker Skrevet 24. juli #22 Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå må du gjøre det du ville gjøre for din sønn - både for deg selv og jentene dine. Profesjonell hjelp. Du kan bare endre deg selv. Ikke fortiden, ikke andre. Selv om du føler deg stabil, og at du har kontroll, så er det en situasjon du må ta grep om tidlig. Anonymkode: 400d5...bf2 Profesjonell hjelp:,Vi har ett fantastisk system og helsevesen når slike tragedier skjer. Tilbudene om hjelp er der, i fleng. Jeg vil nærmest stå si de står i kø. Nesten plagsomt mange.. «Helt rått» er det apparatet rundt. Profesjonelt. Bortsett fra hun koordinatoren hos politiet, hun falt for den gale eksens smiger. Jeg meldte jo ifra om tingenes tilstand da hun er forstermor. Kan med sikkerhet si at politiet ikke gjorde noe med min bekymringsmelding der, hun snudde 180 grader. Greit nok, jeg har gjort det alt det jeg kan. Der og. Anonymkode: b4848...b75
AnonymBruker Skrevet 25. juli #23 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 0.57): Jeg synes det er bra at du har sagt fra om at hun ikke er skikket til å være fostermor, om det er reelt. Velg livet fremover, ikke bitterheten. Velg å være den beste faren du kan for jentene dine, og velg å leve et godt liv videre. Om jentene dine har en annen mor, lev som om din sønns mor ikke eksisterer. La henne være ingenting i ditt liv. Jeg ser med andre som har mistet sine nærmeste på brutale måter, at selv om de har med seg store arr videre i livet, så kan de få gode liv igjen, tross de store tapene de har lidd, selv de som har mistet barn. Lev et så godt liv som du kan, let etter glede og godhet, gjør godt mot andre. Aksepter tapet, og sørg, men ikke la sorgen bli overstyrende for resten av livet ditt. Ta med deg de gode stundene og minnene med sønnen din og fokuser på dem. ❤️ Anonymkode: 8c67a...b79 Så ufattelig godt skrevet. Dette er et veldig omtenksomt og godt råd ❤️ Anonymkode: 95256...947
AnonymBruker Skrevet 25. juli #24 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 8.34): Du fantaserer om å drepe et annet menneske og du lurer på hvorfor barnet ditt ikke fikk være hos deg. Jaja...... Anonymkode: 1f4c8...47c Sier mer om deg at dette var det du hang deg opp i, utifra HI.. Anonymkode: 95256...947 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli #25 Skrevet 25. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 9.00): Med tanke på alle partnerdrap og drap på ekser, og drap på egne barn, som har vært de siste årene kan iallfall jeg si at jeg hadde ALDRI sendt barnet mitt til en som fantaserte om å drepe Anonymkode: 1f4c8...47c Men herlighet. Det er STOR avstand fra å tenkte tanken til å faktisk gjøre det. Jeg tror faktisk mange kan ha sånne tanker om folk de ikke liker, men det er jo ikke noe man sier høyt. Kjære TS - dette var hjerteskjærende lesning. Føler med deg.💔💔💔 Anonymkode: 224cd...b7e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå