AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli I begynnelsen "ville" jeg bare være sammen med han, uansett. Forstod ikke hvorfor, men det var som en rus. Jeg "likte" han. Nå etter 4 år vet jeg ikke lenger. Han har vist noen sider og holdninger som har ødelagt min beundring av ham. Kjenner at jeg ikke vil at det skal være over og prøver å tvinge fram godheten og kjærligheten for han igjen. Engasjere meg i hva han styrer med, vise at jeg fortsatt interresert. Men føler jeg lurer meg selv, for jeg liker ikke disse nye sidene hans: F.eks når jeg kommer hjem, hilser han så vidt på meg. Han snakker ikke med meg. Tar ikke på meg. Svarer kun enten ja eller nei på ALLE spørsmål! Han spør aldri hvordan jeg har det og om vi skal finne på noe. Han sier NEI til alt jeg foreslår. Så da sitter vi bare her, ser på hver sin mobil og er ganske så usosiale med hverandre. Får han en tlf eller en kompis kommer på besøk, da er det ikke måte på hvor mye oppmerksomhet den tlf.samtalen eller kompisen får. Han snakker mer med dem i løpet av en time enn han gjør med meg i løpet av en uke. Om jeg ymter om å gå ut eller gjøre noe, uten han, blir han stresset og klager på at jeg forlater han og hva skal han finne på da? Altså snakk om å bare besøke en venninne et par timer, liksom. Hvorfor skal jeg bare sitte her, når han virker så uinteressert i meg og mitt? Så nå lurer jeg på hvorfor han er sammen med meg og hvorfor jeg er sammen med ham. Er det noe vits ? Han sier at han er bare sånn og om jeg ikke takler det, så vet jeg hvor døren er. Han vil liksom ikke ta ting til seg Anonymkode: 344ca...a6f 5
Ymse meninger Skrevet 19. juli #2 Skrevet 19. juli Han har jo gitt deg et ultimatum slik menn ofte liker å gjøre på akkurat den måten der. "Sånn er jeg, take it or leave it". Oversatt betyr dette " jeg har ingen planer om verken selvutvikling, kommunikasjon eller å møte dine behov. Jeg liker ting akkurat slik de er, og noe annet kommer jeg ikke til å tilby". Så da er det opp til deg å spørre deg selv " slik han er akkurat nå, er det nok for meg i et forhold?". Er svaret nei så har han vist deg døra og da skal du gledelig og dansende bevege deg ut den og mot nye mer interessante relasjoner. Og ja. Han er intenst kjedelig selskap for deg. 4 5
AnonymBruker Skrevet 19. juli #3 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om jeg ymter om å gå ut eller gjøre noe, uten han, blir han stresset og klager på at jeg forlater han og hva skal han finne på da? Altså snakk om å bare besøke en venninne et par timer, liksom. Hvorfor skal jeg bare sitte her, når han virker så uinteressert i meg og mitt? Så dra til de venninnene da! Ikke sitt og vent på hans velsignelse. Dere gjør jo ikke noe uansett. Ja, hvorfor skal du bare sitte der når han er så sinnsykt uinteressert. Han virker mer som en kontrollerende mann enn noe annet. Forholdet gjør deg ikke noe godt, så hvorfor tviholder du så sinnsykt på det?? Som Ymse meninger over sier: Han har sagt til deg at han ikke kommer til å endre seg (for deg). Hvorfor skal du sitte der med han og råtne bort? Kom deg videre. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han sier at han er bare sånn og om jeg ikke takler det, så vet jeg hvor døren er. Ta han på ordet. Vær snill med deg selv, til tross for at han ikke er det mot deg. Gi deg den friheten det innebærer ved å faktisk gå fra han. Anonymkode: 3c8b3...cf6 3 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #5 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 0.37): I begynnelsen "ville" jeg bare være sammen med han, uansett. Forstod ikke hvorfor, men det var som en rus. Jeg "likte" han. Nå etter 4 år vet jeg ikke lenger. Han har vist noen sider og holdninger som har ødelagt min beundring av ham. Kjenner at jeg ikke vil at det skal være over og prøver å tvinge fram godheten og kjærligheten for han igjen. Engasjere meg i hva han styrer med, vise at jeg fortsatt interresert. Men føler jeg lurer meg selv, for jeg liker ikke disse nye sidene hans: F.eks når jeg kommer hjem, hilser han så vidt på meg. Han snakker ikke med meg. Tar ikke på meg. Svarer kun enten ja eller nei på ALLE spørsmål! Han spør aldri hvordan jeg har det og om vi skal finne på noe. Han sier NEI til alt jeg foreslår. Så da sitter vi bare her, ser på hver sin mobil og er ganske så usosiale med hverandre. Får han en tlf eller en kompis kommer på besøk, da er det ikke måte på hvor mye oppmerksomhet den tlf.samtalen eller kompisen får. Han snakker mer med dem i løpet av en time enn han gjør med meg i løpet av en uke. Om jeg ymter om å gå ut eller gjøre noe, uten han, blir han stresset og klager på at jeg forlater han og hva skal han finne på da? Altså snakk om å bare besøke en venninne et par timer, liksom. Hvorfor skal jeg bare sitte her, når han virker så uinteressert i meg og mitt? Så nå lurer jeg på hvorfor han er sammen med meg og hvorfor jeg er sammen med ham. Er det noe vits ? Han sier at han er bare sånn og om jeg ikke takler det, så vet jeg hvor døren er. Han vil liksom ikke ta ting til seg Anonymkode: 344ca...a6f Jeg lurer også på hvorfor han er sammen med deg? Virker ikke som han liker deg? Tør han ikke gjøre det slutt, og er så stygg med deg at du gjør det slutt heller? Livet er for kort til å sløse mer tid på noen som ikke liker deg og ikke vil ha deg i livet sitt Anonymkode: 70f2d...f9a 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli #6 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 0.37): I begynnelsen "ville" jeg bare være sammen med han, uansett. Forstod ikke hvorfor, men det var som en rus. Jeg "likte" han. Nå etter 4 år vet jeg ikke lenger. Han har vist noen sider og holdninger som har ødelagt min beundring av ham. Kjenner at jeg ikke vil at det skal være over og prøver å tvinge fram godheten og kjærligheten for han igjen. Engasjere meg i hva han styrer med, vise at jeg fortsatt interresert. Men føler jeg lurer meg selv, for jeg liker ikke disse nye sidene hans: F.eks når jeg kommer hjem, hilser han så vidt på meg. Han snakker ikke med meg. Tar ikke på meg. Svarer kun enten ja eller nei på ALLE spørsmål! Han spør aldri hvordan jeg har det og om vi skal finne på noe. Han sier NEI til alt jeg foreslår. Så da sitter vi bare her, ser på hver sin mobil og er ganske så usosiale med hverandre. Får han en tlf eller en kompis kommer på besøk, da er det ikke måte på hvor mye oppmerksomhet den tlf.samtalen eller kompisen får. Han snakker mer med dem i løpet av en time enn han gjør med meg i løpet av en uke. Om jeg ymter om å gå ut eller gjøre noe, uten han, blir han stresset og klager på at jeg forlater han og hva skal han finne på da? Altså snakk om å bare besøke en venninne et par timer, liksom. Hvorfor skal jeg bare sitte her, når han virker så uinteressert i meg og mitt? Så nå lurer jeg på hvorfor han er sammen med meg og hvorfor jeg er sammen med ham. Er det noe vits ? Han sier at han er bare sånn og om jeg ikke takler det, så vet jeg hvor døren er. Han vil liksom ikke ta ting til seg Anonymkode: 344ca...a6f Han er ikke interessert, men fordelene ved å ha deg rundt er såpass greie at han ikke gidder å ta bruddet selv. Du på din side tillater at det skjer. Man ymter heller ikke om å ha sin egen fritid, man informerer og drar. Anonymkode: ef267...3f3 1 1
Irak Skrevet 20. juli #7 Skrevet 20. juli AnonymBruker skrev (På 19.7.2025 den 0.37): I begynnelsen "ville" jeg bare være sammen med han, uansett. Forstod ikke hvorfor, men det var som en rus. Jeg "likte" han. Nå etter 4 år vet jeg ikke lenger. Han har vist noen sider og holdninger som har ødelagt min beundring av ham. Kjenner at jeg ikke vil at det skal være over og prøver å tvinge fram godheten og kjærligheten for han igjen. Engasjere meg i hva han styrer med, vise at jeg fortsatt interresert. Men føler jeg lurer meg selv, for jeg liker ikke disse nye sidene hans: F.eks når jeg kommer hjem, hilser han så vidt på meg. Han snakker ikke med meg. Tar ikke på meg. Svarer kun enten ja eller nei på ALLE spørsmål! Han spør aldri hvordan jeg har det og om vi skal finne på noe. Han sier NEI til alt jeg foreslår. Så da sitter vi bare her, ser på hver sin mobil og er ganske så usosiale med hverandre. Får han en tlf eller en kompis kommer på besøk, da er det ikke måte på hvor mye oppmerksomhet den tlf.samtalen eller kompisen får. Han snakker mer med dem i løpet av en time enn han gjør med meg i løpet av en uke. Om jeg ymter om å gå ut eller gjøre noe, uten han, blir han stresset og klager på at jeg forlater han og hva skal han finne på da? Altså snakk om å bare besøke en venninne et par timer, liksom. Hvorfor skal jeg bare sitte her, når han virker så uinteressert i meg og mitt? Så nå lurer jeg på hvorfor han er sammen med meg og hvorfor jeg er sammen med ham. Er det noe vits ? Han sier at han er bare sånn og om jeg ikke takler det, så vet jeg hvor døren er. Han vil liksom ikke ta ting til seg Anonymkode: 344ca...a6f Du kan ikke endre han, bare deg selv. Om du ikke trives med dette så gå. Mest sannsynlig så kommer dette til å spise deg opp innvendig, om du velger å bli i dette forholdet. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli #8 Skrevet 20. juli Det høres dessverre ut som at forholdet er over. Han er helt uengasjert i deg, slik skal det absolutt ikke være. Anonymkode: ec152...be9 2
Salamandra Skrevet 20. juli #9 Skrevet 20. juli Kan godt hende han er like glad i deg som før, umulig å si uten å kjenne dere. Men virker veldig som at du blir tatt for gitt, at han ikke trenger legge inn noen innsats for din gunst lenger, i så tilfelle trenger han kanskje en oppvekker? Jo mer du søker til han jo mer vil han trekke seg unna, så jeg tror du må flippe mynten og la han komme til deg. Bare vær ditt normale glade selv, se bra ut og legg planer uten han, og hvis han protesterer bare føyser du det vekk med et smil, «du klarer deg så fint uten meg så» 😉 Gi deg selv den oppmerksomheten du normalt ville gitt han og se om han reagerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå