Gå til innhold

Stilnoct?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som bruker sovemedisin som Stilnoct fast over lengre tid?

Anonymkode: adc7e...a2b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg. Har brukt det over flere år.

Anonymkode: 16bca...cf7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, jeg. Har brukt det over flere år.

Anonymkode: 16bca...cf7

Jeg har prøvd det meste av tabletter for søvn, og Stilnoct er den eneste som ikke gir meg hangover eller mer angst. Er redd for at legen ikke vil la meg stå fast på dette….. Jeg orker bare ikke å gå tilbake til å våkne ørten ganger om natten😬

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd det meste av tabletter for søvn, og Stilnoct er den eneste som ikke gir meg hangover eller mer angst. Er redd for at legen ikke vil la meg stå fast på dette….. Jeg orker bare ikke å gå tilbake til å våkne ørten ganger om natten😬

Jeg tar bare halv dose og står på de fast noen måneder så prøver jeg ta noen uker pause før jeg står på de fast halv dose igjen i perioder på noen måneder. Gjort det noen år. Har også delt de i 3 i nedtrapping for å ha pause, har fungert det også. Jeg trenger ikke så mye hjelp for å «vippe» meg inn i søvnen. Når jeg ikke står på det så bruker jeg guidet meditasjon på «ørene» når jeg legger meg til å sove. I perioder fungerer det bra. 
men jeg har avtale med lege at det er en fin måte å bruke de på. Han mener Stilnoct er det «mildeste» av det som er spesielt for innsovning på markedet med minst bivirkning.

Anonymkode: ed651...faa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...