AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Noen her som bruker sovemedisin som Stilnoct fast over lengre tid? Anonymkode: adc7e...a2b
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Ja, jeg. Har brukt det over flere år. Anonymkode: 16bca...cf7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, jeg. Har brukt det over flere år. Anonymkode: 16bca...cf7 Jeg har prøvd det meste av tabletter for søvn, og Stilnoct er den eneste som ikke gir meg hangover eller mer angst. Er redd for at legen ikke vil la meg stå fast på dette….. Jeg orker bare ikke å gå tilbake til å våkne ørten ganger om natten😬 Anonymkode: adc7e...a2b
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden #4 Skrevet 24 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har prøvd det meste av tabletter for søvn, og Stilnoct er den eneste som ikke gir meg hangover eller mer angst. Er redd for at legen ikke vil la meg stå fast på dette….. Jeg orker bare ikke å gå tilbake til å våkne ørten ganger om natten😬 Anonymkode: adc7e...a2b Jeg tar bare halv dose og står på de fast noen måneder så prøver jeg ta noen uker pause før jeg står på de fast halv dose igjen i perioder på noen måneder. Gjort det noen år. Har også delt de i 3 i nedtrapping for å ha pause, har fungert det også. Jeg trenger ikke så mye hjelp for å «vippe» meg inn i søvnen. Når jeg ikke står på det så bruker jeg guidet meditasjon på «ørene» når jeg legger meg til å sove. I perioder fungerer det bra. men jeg har avtale med lege at det er en fin måte å bruke de på. Han mener Stilnoct er det «mildeste» av det som er spesielt for innsovning på markedet med minst bivirkning. Anonymkode: ed651...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå