AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Ja, poteter er sunnere enn hvitt hvetemel, og mel generelt. Anonymkode: 9ce2b...b1a 1
Grüner Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eller ikke? Anonymkode: daa0b...6e5 Sunnere enn loff, men ikke enn grovbrød
Grüner Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, poteter er sunnere enn hvitt hvetemel, og mel generelt. Anonymkode: 9ce2b...b1a Du vet det er hvitt mel i potetlomper?
Frøkenfryden Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Tenker ikke det er et fasitsvar her helt. Jeg spiser mye lomper, men det er litt fordi jeg vektlegger mer pålegg enn karbohydrater i mine måltider. Og kalorimessig går det tre aulielomper på en skive. Så blir mer på måte, og mer pålegg å bli mett av. Og praktisk som niste. 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tenker ikke det er et fasitsvar her helt. Jeg spiser mye lomper, men det er litt fordi jeg vektlegger mer pålegg enn karbohydrater i mine måltider. Og kalorimessig går det tre aulielomper på en skive. Så blir mer på måte, og mer pålegg å bli mett av. Og praktisk som niste. Ja! Det var det jeg tenkte 😃 Men jeg er ikke så flink med kosthold ennå. ts Anonymkode: daa0b...6e5 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Grüner skrev (11 minutter siden): Du vet det er hvitt mel i potetlomper? Det vet jeg godt. Men det er fortsatt poteter i dem, det er det ikke i pølsebrød. Anonymkode: 9ce2b...b1a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå