AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Min hannkatt på drøyt 6 år er ute nesten døgnet rundt nå med det fine været vi har, og kommer bare inn for å spise og sove litt når han har vært ute om natten og en hel dag. Noen dager kan han spise og spise, og for å få han mett og hydrert gir jeg han mer våtfor +tørrfor siden han drikker lite vann (synes jeg) Er det vanlig at utekatter som er ute i finværet nesten døgnet rundt, er mer sultne nå? Anonymkode: e3708...12a
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Han er mer sulten nå når det er varmt enn når det kaldere ute, så det får jeg ikke helt til å stemme, for vanligvis går jo matlyst ned både hos folk og fen når det er varmt. Ts Anonymkode: e3708...12a
AnonymBruker Skrevet 19. juli #4 Skrevet 19. juli katter er lystmordere og er på jakt - og om sommeren er det mere bytte: Ekornunger,fugleunger mm. Det er også om sommeren flest katter blir borte fordi de jakter på større områder. Så ja, de bruker masse energi og spiser derfor mer. Anonymkode: 45abd...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå