AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Er en dame på 30 som har en samboer som Den siste tiden har fått meg til å føle meg lite attraktiv. Han sier aaaaldri at han syne jeg er pen, vakker eller noe i den duren. Det føles som vi nå bare bor unner samme tak bare for å gjøre det. Jeg føler også at gnisten mellom oss har gått vekk. Jeg har ikke de samme følelsene lenger og blir bare irritert av alt han sier. Vi snakker heller ikke sammen lenger… men jeg får stadig kjeft eller blir snakket til, om vi kommuniserer. Han er over ti år eldre enn meg og behandler meg som et barn til tider. han kan kalle meg mye stygt og kommentere vekten min … selvom jeg den siste tiden har tatt tak i meg selv og gått ned i vekt (jeg var en del overvektig før.. men det har endret seg drastisk.. og jeg føler meg mye bedre med meg selv for tiden. Men han vet dette trigger meg fordi jeg hadde en eks tidligere som var veldig slem med meg på dette. jeg vet jeg kanskje burde avslutte forholdet, men en del av meg tenker « hva om vi kan få det sånn som i starten» , samtidig føler jeg kanskje det toget har gått nå ? Anonymkode: d5945...945 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Løp!!! Avslutt forholdet før det knekker deg. Dette er ikke normalt. Anonymkode: 1ad25...5d6 3 2
plomman Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Du har gått ned i vekt og føler deg bedre med deg selv og han... behandler deg verre og får deg til å føle deg stygg? 🚩 1 1
Egenskap Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er en dame på 30 som har en samboer som Den siste tiden har fått meg til å føle meg lite attraktiv. Han sier aaaaldri at han syne jeg er pen, vakker eller noe i den duren. Det føles som vi nå bare bor unner samme tak bare for å gjøre det. Jeg føler også at gnisten mellom oss har gått vekk. Jeg har ikke de samme følelsene lenger og blir bare irritert av alt han sier. Vi snakker heller ikke sammen lenger… men jeg får stadig kjeft eller blir snakket til, om vi kommuniserer. Han er over ti år eldre enn meg og behandler meg som et barn til tider. han kan kalle meg mye stygt og kommentere vekten min … selvom jeg den siste tiden har tatt tak i meg selv og gått ned i vekt (jeg var en del overvektig før.. men det har endret seg drastisk.. og jeg føler meg mye bedre med meg selv for tiden. Men han vet dette trigger meg fordi jeg hadde en eks tidligere som var veldig slem med meg på dette. jeg vet jeg kanskje burde avslutte forholdet, men en del av meg tenker « hva om vi kan få det sånn som i starten» , samtidig føler jeg kanskje det toget har gått nå ? Anonymkode: d5945...945 du reflekterer veldig rett, og sånn vil det bli for alltid, om du ikke trer til side, og bestemmer deg for at nok er nok, og du avslutter det kjæresteforholdet som du ikke vil være en del av lengre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå