Gå til innhold

ArtDeco og Lumene..

Anbefalte innlegg

Gjest Finner det ikke
Skrevet

Skulle så gjerne hatt en øyenskyggebase/primer, som jeg har hørt at disse merkene begge har en godt og rimelig eksemplar av. Noen som vet hvilke butikker i Oslo som selger dette? Eks Vita, H&M osv (har ikke sett det i noen av disse butikkene da)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

ArtDeco har de i noen parfymerier, ikke i de vanlige kleskjedebutikkene :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøpte Artdeco-basen hos Esthetique, i hvertfall.

Gjest Gjest
Skrevet

Artdeco sin er veldig god, skyggen sitter hele dagen. Finner den hos esthetique og hos noen andre.

Skrevet

Art Deco har de på Steen og Strøm og Glasmagasinet, men jeg tror ikke alle Esthetique-butikkene har det.

Lumene hudpleieprodukter har de på Vita, sminken har de ikke så mange steder, men Parfymelle har i hvert fall.

Gjest Gjest
Skrevet

På parfymeriet nede på Byporten ("Fredrik & Louisa" - usikker på skrivemåten...) har jeg iallefall kjøpt ArtDeco.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har øyenskyggebasen fra Lumene, kjøpt på Steen og Strøm. Synes den er bedre enn Art Deco sin, og liker tube bedre enn boks. :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg kjøpte Artdeco-basen hos Esthetique, i hvertfall.

Når du har tatt art deco basen så tar du øyeskygge på fingeren din?

Gjest Gjesta
Skrevet
Når du har tatt art deco basen så tar du øyeskygge på fingeren din?

Nei, jeg bruker applikator eller kost som helt vanlig. Bare lar basen tørke en liten stund først.

• 3 uker senere...
Skrevet

I dag har jeg gått til innkjøp av ArtDeco øyeskyggebase, og jeg fant den hos Parfymelle. Har ikke fått prøvd den skikkelig enda, men reagerte litt på at den er så parfymert! Er det liksom ok å bruke den til daglig? Ser for meg at den tørker huden litt ut.. ?

Gjest Fant tilslutt
Skrevet

Trådstarter her.

Dro innom Steen&Strøm-senteret ved Karl Johan der og fant Lumene øyenskyggebase. Den kommer i en liten tube og koster 120 kroner. Funker utrolig bra!! De siste månedene har øyenskyggen min stripet seg etter bare et par timer. I går hadde jeg øyenskyggen på i tolv timer og den satt perfekt også da jeg la meg, takket være Lumene :)

*endelig funnet nytt favorittprodukt*:)

Skrevet
Hvor mye koster disse?

Jeg betalte kr 80 for ArtDeco på Parfymelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...