Egvilværeanonym Skrevet fredag kl 20:11 #1 Skrevet fredag kl 20:11 Lurer på om noen andre har hatt noe lignende? Begynte som små prikker som ble små blemmer og til slutt nå større blemmer.. Aner ikke hva eller hvor det kommer fra, da dette bare dukket opp på mandag/tirsdag.. Legekontoret mitt er stengt den neste uken, noen som vet om jeg da kan kontakte legevakt om det blir veldig mye verre i løpet av helgen/uken?
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:22 #2 Skrevet fredag kl 20:22 Egvilværeanonym skrev (9 minutter siden): Lurer på om noen andre har hatt noe lignende? Begynte som små prikker som ble små blemmer og til slutt nå større blemmer.. Aner ikke hva eller hvor det kommer fra, da dette bare dukket opp på mandag/tirsdag.. Legekontoret mitt er stengt den neste uken, noen som vet om jeg da kan kontakte legevakt om det blir veldig mye verre i løpet av helgen/uken? Kan ligne på herpes sår. Selvom det er mest vanlig ved munnen som munnsår og nedentil, så kan man også få det på hendene. Anonymkode: 34247...f5a 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:25 #3 Skrevet fredag kl 20:25 Slitasje fra bruk av datamus? Anonymkode: bb75f...a79
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:37 #4 Skrevet fredag kl 20:37 Eksem feks pomfolyx. Anonymkode: 68c19...1da
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:43 #5 Skrevet fredag kl 20:43 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Slitasje fra bruk av datamus? Anonymkode: bb75f...a79 Fy Fen.... du jobber i det offentlige tipper jeg Anonymkode: 2277a...19f
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:49 #6 Skrevet fredag kl 20:49 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fy Fen.... du jobber i det offentlige tipper jeg Anonymkode: 2277a...19f Hvis du "jobber" i offentlig sektor får du vel ikke akkurat slitasjeskader Anonymkode: bb75f...a79
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:52 #7 Skrevet fredag kl 20:52 Egvilværeanonym skrev (40 minutter siden): Lurer på om noen andre har hatt noe lignende? Begynte som små prikker som ble små blemmer og til slutt nå større blemmer.. Aner ikke hva eller hvor det kommer fra, da dette bare dukket opp på mandag/tirsdag.. Legekontoret mitt er stengt den neste uken, noen som vet om jeg da kan kontakte legevakt om det blir veldig mye verre i løpet av helgen/uken? Det ligner på Herpes Whitlow. https://www.oslohudlegesenter.no/herpes/herpes-whitlow/ Anonymkode: 6a335...c99
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:54 #8 Skrevet fredag kl 20:54 Går ikke på legevakten med et sånn lite "problem". Anonymkode: 9c8c4...404 1
Egvilværeanonym Skrevet lørdag kl 19:16 Forfatter #9 Skrevet lørdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Går ikke på legevakten med et sånn lite "problem". Anonymkode: 9c8c4...404 Legevakt var bare fordi den neste uken er mitt legekontor stengt 🙃 Men ser ikke ut som at det har blitt verre fra igår til i dag, så jeg tror det da blir bedre 🙌🏻
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:38 #10 Skrevet søndag kl 14:38 Det ligner på vorten som sønnen min hadde på samme sted. Ble fryst bort hos fastlegen. Anonymkode: 43a8b...5e5
Egvilværeanonym Skrevet søndag kl 16:49 Forfatter #11 Skrevet søndag kl 16:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ligner på vorten som sønnen min hadde på samme sted. Ble fryst bort hos fastlegen. Anonymkode: 43a8b...5e5 Men det er ikke en vorte, da dette er både små og store blemmer 😅 Heldigvis er dette bedre i dag og den er mindre i størrelse 😁
svartkatt Skrevet søndag kl 16:58 #12 Skrevet søndag kl 16:58 Aldri hørt om denne varianten, men tror det må være det jeg har hatt problemer med noen ganger. Har herpes i kinnet, så kjenner jo igjen tegnene osv. Tror bare det blir kalt herpes simplex, ihvertfall ikke hørt noe annet. Glad jeg ikke har hatt det på mange år. AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 22.52): Det ligner på Herpes Whitlow. https://www.oslohudlegesenter.no/herpes/herpes-whitlow/ Anonymkode: 6a335...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå