Gå til innhold

Hva ligner dette? Bilde i innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen andre har hatt noe lignende? Begynte som små prikker som ble små blemmer og til slutt nå større blemmer.. Aner ikke hva eller hvor det kommer fra, da dette bare dukket opp på mandag/tirsdag.. 

Legekontoret mitt er stengt den neste uken, noen som vet om jeg da kan kontakte legevakt om det blir veldig mye verre i løpet av helgen/uken? 

IMG_0055.jpeg

Skrevet
Egvilværeanonym skrev (9 minutter siden):

Lurer på om noen andre har hatt noe lignende? Begynte som små prikker som ble små blemmer og til slutt nå større blemmer.. Aner ikke hva eller hvor det kommer fra, da dette bare dukket opp på mandag/tirsdag.. 

Legekontoret mitt er stengt den neste uken, noen som vet om jeg da kan kontakte legevakt om det blir veldig mye verre i løpet av helgen/uken? 

IMG_0055.jpeg

Kan ligne på herpes sår. Selvom det er mest vanlig ved munnen som munnsår  og nedentil, så kan man også få det på hendene.

Anonymkode: 34247...f5a

• Liker 1
Skrevet

Slitasje fra bruk av datamus?

Anonymkode: bb75f...a79

Skrevet

Eksem feks pomfolyx. 

Anonymkode: 68c19...1da

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Slitasje fra bruk av datamus?

Fy Fen.... du jobber i det offentlige tipper jeg :P 

Anonymkode: 2277a...19f

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Fy Fen.... du jobber i det offentlige tipper jeg :P 

Anonymkode: 2277a...19f

Hvis du "jobber" i offentlig sektor får du vel ikke akkurat slitasjeskader

Skrevet
Egvilværeanonym skrev (40 minutter siden):

IMG_0055.jpeg

Det ligner på Herpes Whitlow.

https://www.oslohudlegesenter.no/herpes/herpes-whitlow/

Anonymkode: 6a335...c99

Skrevet

Går ikke på legevakten med et sånn lite "problem". 

Anonymkode: 9c8c4...404

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Går ikke på legevakten med et sånn lite "problem". 

Anonymkode: 9c8c4...404

Legevakt var bare fordi den neste uken er mitt legekontor stengt 🙃

Men ser ikke ut som at det har blitt verre fra igår til i dag, så jeg tror det da blir bedre 🙌🏻

Skrevet

Det ligner på vorten som sønnen min hadde på samme sted. Ble fryst bort hos fastlegen. 

Anonymkode: 43a8b...5e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ligner på vorten som sønnen min hadde på samme sted. Ble fryst bort hos fastlegen. 

Anonymkode: 43a8b...5e5

Men det er ikke en vorte, da dette er både små og store blemmer 😅 Heldigvis er dette bedre i dag og den er mindre i størrelse 😁

Skrevet

Aldri hørt om denne varianten, men tror det må være det jeg har hatt problemer med noen ganger. Har herpes i kinnet, så kjenner jo igjen tegnene osv. Tror bare det blir kalt herpes simplex, ihvertfall ikke hørt noe annet. Glad jeg ikke har hatt det på mange år. 

AnonymBruker skrev (På 18.7.2025 den 22.52):

Det ligner på Herpes Whitlow.

https://www.oslohudlegesenter.no/herpes/herpes-whitlow/

Anonymkode: 6a335...c99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...