AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Hei. Jeg begynner i ny jobb på en skole 1. August. Lønningsdag er 12. Hver mnd. Den 12, får jeg lønn for 1-31 august utbetalt da, eller får jeg for typ 1-10 august? Noen som vet dette? Anonymkode: 0b641...867
c_buk Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Vet ikke hvordan det er hos dere, men i line jobber i staten har det vært slik du skriver. Altså at man får betalt for hele måneden. Evt. ubetalt ferie osv. som tas ut gjøres opp på neste lønning.
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Jeg jobber i kommunen og vi får halve lønna på forskudd og halve på etterskudd. Vi får lønn den 12. hver måned og lønna regnes fra 25. til 25. i mnd. Anonymkode: c32a3...fb5
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli Takk for svar! Da går jeg mest sannsynlig noe på forskudd! Anonymkode: 0b641...867
Ny Bruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei. Jeg begynner i ny jobb på en skole 1. August. Lønningsdag er 12. Hver mnd. Den 12, får jeg lønn for 1-31 august utbetalt da, eller får jeg for typ 1-10 august? Noen som vet dette? Anonymkode: 0b641...867 Hele augustlønnakommer den 12. august. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Med mindre din kommune er veldig rar, er du offisielt ansatt fra 1.august og får lønn for hele august den 12. Anonymkode: ffd1e...bc3
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Lønn for hele august 12. august. Gitt at lønningkontoret har rukket å legge deg inn i systemet og plassert lønn riktig. Husker jeg fikk etterbetalt noe som nyutdannet fordi de ventet på vitnemål etc. for å få lønn som godkjent lærer. Anonymkode: 4155c...477
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli Hadde du jobbet hos oss, ville du fått din første lønn utbetalt 12. september og da med etterbetaling for august. Anonymkode: c8068...837
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hadde du jobbet hos oss, ville du fått din første lønn utbetalt 12. september og da med etterbetaling for august. Anonymkode: c8068...837 Håper ikke det er tilfellet. Det blir veldig lenge uten lønn! Anonymkode: 0b641...867
AnonymBruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hei. Jeg begynner i ny jobb på en skole 1. August. Lønningsdag er 12. Hver mnd. Den 12, får jeg lønn for 1-31 august utbetalt da, eller får jeg for typ 1-10 august? Noen som vet dette? Anonymkode: 0b641...867 Normalen er at det utbetales lønn en gang pr. mnd. altså du får hele månedslønnen på en gang. Noen steder er det slik at de ikke klarer å melde nyansatte inn i lønnssystemet med en gang, og at lønnen da kommer først ved normal lønnskjøring måneden etter ansettelse. Andre steder kjører de ekstra lønn på nyansatte. Så her må du undersøke når du begynne ri jobb. Anonymkode: 0b57b...330
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå