AnonymBruker Skrevet fredag kl 19:18 #1 Skrevet fredag kl 19:18 Det er en sommer hit, og den er kjent. Men jeg har bare hørt bruddstykker av den for senere å bare glemme den. Jeg er 35 år og dette er fra tidlige barndomsminner. Det er en dame med blått eller lilla hår, kort bob. Hun er i en vit båt og jeg tror hun synger på spansk, men jeg husker for lite, italiensk eller fransk kan også vere det. Jeg er ikke oppvokst i norge men den er international, har hørt den ofte. Hun gjentar noe "kamilo, kamilio" i refrenget eller noe sånt 🤭 Og så sier hun "loca/loko" som siste ord i refrenget. Europop. Anonymkode: 2a76b...7f2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Gekko skrev (På 18.7.2025 den 23.47): Bailando? Jaaaaa! Tusen takk! Jeg forstår ikke hvordan du greide det, jeg er imponert ts Anonymkode: 2a76b...7f2
Gekko Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jaaaaa! Tusen takk! Jeg forstår ikke hvordan du greide det, jeg er imponert ts Anonymkode: 2a76b...7f2 Så bra! Litt usikker selv, men da jeg leste beskrivelsen dukket sangen opp i hodet, og jeg måtte sjekke videoen på YouTube. 😅
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jaaaaa! Tusen takk! Jeg forstår ikke hvordan du greide det, jeg er imponert ts Anonymkode: 2a76b...7f2 Jeg har vokst opp med den sangen og skjønte med en gang det var den jeg og hehe Anonymkode: 9fbe3...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå