Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en sommer hit, og den er kjent. Men jeg har bare hørt bruddstykker av den for senere å bare glemme den. Jeg er 35 år og dette er fra tidlige barndomsminner.

Det er en dame med blått eller lilla hår, kort bob. Hun er i en vit båt og jeg tror hun synger på spansk, men jeg husker for lite, italiensk eller fransk kan også vere det. Jeg er ikke oppvokst i norge men den er international, har hørt den ofte.

Hun gjentar noe "kamilo, kamilio" i refrenget eller noe sånt 🤭 Og så sier hun "loca/loko" som siste ord i refrenget. Europop. 

Anonymkode: 2a76b...7f2

AnonymBruker
Skrevet
Gekko skrev (På 18.7.2025 den 23.47):

Bailando?

Jaaaaa! Tusen takk! Jeg forstår ikke hvordan du greide det, jeg er imponert :bolledeig:

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jaaaaa! Tusen takk! Jeg forstår ikke hvordan du greide det, jeg er imponert :bolledeig:

ts

Så bra! Litt usikker selv, men da jeg leste beskrivelsen dukket sangen opp i hodet, og jeg måtte sjekke videoen på YouTube. 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

ts

Jeg har vokst opp med den sangen og skjønte med en gang det var den  jeg og hehe

Anonymkode: 9fbe3...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...