AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Blokkert meg på alle SoMe samt telefon, epost og sms Oppdaget det helt plutselig da jeg skulle sende snap og hun var ikke på vennelisten. Gikk inn på Insta og FB, borte der også. Prøvde å ringe, men kommer ikke gjennom. Snakket med foreldrene våre. De vet ikke hvorfor heller Men jeg har slått sammen 2 og 2 og her er hvorfor: Jeg ble singel for 6 mnd siden etter å ha vært i langvarig og dødt forhold. Siden da har jeg fått en del oppmerksomhet fra mannfolk og har begynt å date en jeg aldri har sett eller hørt om før. Det viser seg at søsteren min har rotet (ikke sex) med han en gang for mange år siden, men hun var ikke interessert. Hun har heller aldri fortalt meg om han. Hun er sånn som skryter av hvor deilig hun er, hvor mange hun har ligget med og at alle mannfolk legger seg langflate etter henne. Hun har mange ONS kan du si (noe jeg aldri har prøvd). Men nå har hun tydeligvis funnet ut hvem jeg dater og det takler hun dårlig. Det er som om hun har "rett" på alle mannfolka i byen. Hun er singel også. Men hun unner ikke meg å date andre menn eller at menn viser meg interesse. Han jeg dater er ikke interessert i henne lenger, han likte ikke oppførselen hennes og har fått med seg horingen hun driver med. Spørsmålet er om jeg skal gå videre med denne mannen. Hvis jeg f.eks skal ha han med på familiebesøk og møte søsteren min. Vil ikke det bli veldig kleint? Anonymkode: 24ee9...434
BobbySocks Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli (endret) Kan jo hende hun har kuttet deg ut siden du mener hun horer rundt og er høy på pæra? Kanskje hun har bestemt seg for å kun henge med folk som ikke er giftige? Endret 18. juli av BobbySocks 18 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Jeg hadde prioritert meg selv med en slik søster. Forholdet kan du bare senere avslutte hvis det ikke funker uavhengig av grunn. Anonymkode: 8cd36...48a
Grüner Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli BobbySocks skrev (2 minutter siden): Kan jo hende hun har kuttet deg ut siden du mener hun hører rundt og er høy på pæra? Kanskje hun har bestemt seg for å kun henge med folk som ikke er giftige? Hæ?
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Grüner skrev (3 minutter siden): Hæ? Hun du siterte mente nok å skrive "horer rundt", ikke "hører rundt" 😛 TS skriver det i innlegget sitt om søsteren, at hun driver med "horing". Snasent å mene sånne ting om søsteren sin da... Anonymkode: 8c4b8...ef1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Ts, til og meg jeg har lyst til å kutte deg ut, og jeg kjenner deg bare gjennom innlegget ditt. Du høres helt sykt bitter ut. Måten du snakker om henne på. Er dere 14 år gamle? Anonymkode: b68f7...f13 10 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli BobbySocks skrev (2 minutter siden): Kan jo hende hun har kuttet deg ut siden du mener hun hører rundt og er høy på pæra? Kanskje hun har bestemt seg for å kun henge med folk som ikke er giftige? Jeg mener ikke, hun horer rundt ja. Det er jo en grunn for at hun er singel og mannfolka bruker henne som tømmestasjon. Hun er misunnelig fordi jeg kanskje har funnet en ny jeg kan satse på og det liker hun dårlig. Hun begynte også å sende snap til han jeg dater (de ble venner på snap for lenge siden) selfies og nudes. Han viste meg bildene og han blokkerte henne. Synes det var upassende. Så hvem som er giftig her, så er det ivertfall ikke jeg Anonymkode: 24ee9...434 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts, til og meg jeg har lyst til å kutte deg ut, og jeg kjenner deg bare gjennom innlegget ditt. Du høres helt sykt bitter ut. Måten du snakker om henne på. Er dere 14 år gamle? Anonymkode: b68f7...f13 Bitter er jeg ikke, bare trist over oppførselen til min egen søster. At hun ikke unner meg en kjæreste. I tillegg er jeg flau over hvordan hun oppfører seg på byen. Hun er tross alt 47 år gammel. Anonymkode: 24ee9...434
AnonymBruker Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Blokkert meg på alle SoMe samt telefon, epost og sms Oppdaget det helt plutselig da jeg skulle sende snap og hun var ikke på vennelisten. Gikk inn på Insta og FB, borte der også. Prøvde å ringe, men kommer ikke gjennom. Snakket med foreldrene våre. De vet ikke hvorfor heller Men jeg har slått sammen 2 og 2 og her er hvorfor: Jeg ble singel for 6 mnd siden etter å ha vært i langvarig og dødt forhold. Siden da har jeg fått en del oppmerksomhet fra mannfolk og har begynt å date en jeg aldri har sett eller hørt om før. Det viser seg at søsteren min har rotet (ikke sex) med han en gang for mange år siden, men hun var ikke interessert. Hun har heller aldri fortalt meg om han. Hun er sånn som skryter av hvor deilig hun er, hvor mange hun har ligget med og at alle mannfolk legger seg langflate etter henne. Hun har mange ONS kan du si (noe jeg aldri har prøvd). Men nå har hun tydeligvis funnet ut hvem jeg dater og det takler hun dårlig. Det er som om hun har "rett" på alle mannfolka i byen. Hun er singel også. Men hun unner ikke meg å date andre menn eller at menn viser meg interesse. Han jeg dater er ikke interessert i henne lenger, han likte ikke oppførselen hennes og har fått med seg horingen hun driver med. Spørsmålet er om jeg skal gå videre med denne mannen. Hvis jeg f.eks skal ha han med på familiebesøk og møte søsteren min. Vil ikke det bli veldig kleint? Anonymkode: 24ee9...434 Dere høres jo litt like ut 😅 Anonymkode: 76093...895 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli Høres ut som begge har mye forakt for hverandre. Kunne ikke falt meg inn å snakke om søsteren min slik du snakker om din. Kanskje det er best at dere ikke har kontakt? Anonymkode: 8c9b8...2fe 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg mener ikke, hun horer rundt ja. Det er jo en grunn for at hun er singel og mannfolka bruker henne som tømmestasjon. Hun er misunnelig fordi jeg kanskje har funnet en ny jeg kan satse på og det liker hun dårlig. Hun begynte også å sende snap til han jeg dater (de ble venner på snap for lenge siden) selfies og nudes. Han viste meg bildene og han blokkerte henne. Synes det var upassende. Så hvem som er giftig her, så er det ivertfall ikke jeg Anonymkode: 24ee9...434 Han viste deg nakenbilder av søstra di som hun hadde sendt til HAN? Trivelig type… Hun virker absolutt noe spesiell som ikke kan fortelle deg hva hun reagerer på, men bare forsvinner. Og hvis hun tar opp kontakten med han du dater bare fordi du plutselig ble konkurrent. Men du virker ikke så hyggelig du heller, å omtale noen som liker en fri seksualitet som horing hadde vært nok til at jeg ikke ville hatt kontakt med deg. Så høres jo ut som det ikke er helt liv laga det her. Anonymkode: 83e18...e31 8
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dere høres jo litt like ut 😅 Anonymkode: 76093...895 Like vil jeg ikke kalle det. Jeg har hatt 1 mann før og kanskje nå en ny kjæreste. Levd et rolig og nøkternt liv. Og når jeg endelig kan gå ut på byen og leve livet, så skal ikke jeg få "lov" til det fordi hun har "rett" på alle mannfolka i byen ??? Sende nudes og selfies til han jeg dater, for at han skal se på henne og ikke meg ? Forstår ikke oppførselen hennes jeg? Anonymkode: 24ee9...434 1
Snublefot62 Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli Du kan ikke kontrollere andre kun hvordan du forholder deg til dem. Så her er det vel bare å godta at hun ikke vil ha kontakt og gå videre?
AnonymBruker Skrevet 18. juli #16 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han viste deg nakenbilder av søstra di som hun hadde sendt til HAN? Trivelig type… Hun virker absolutt noe spesiell som ikke kan fortelle deg hva hun reagerer på, men bare forsvinner. Og hvis hun tar opp kontakten med han du dater bare fordi du plutselig ble konkurrent. Men du virker ikke så hyggelig du heller, å omtale noen som liker en fri seksualitet som horing hadde vært nok til at jeg ikke ville hatt kontakt med deg. Så høres jo ut som det ikke er helt liv laga det her. Anonymkode: 83e18...e31 Fri seksualitet kanskje,men når kompisgjenger har veddemål på hvor mange av de klarer å få henne til sengs og alle klarte det, og hun går rundt å forteller hvor ettertraktet hun er så vet ikke jeg. Jeg er direkte flau over oppførselen hennes og når hun tar opp igjen kontakten med han jeg dater, så er det noe spesielt ved oppførselen hennes. Hun tåler tydeligvis ikke at jeg får oppmerksomhet. Skal sies at den dagen jeg fortalte jeg var gravid, spyttet hun meg i ansiktet og kalte meg hore. Jeg var gift. Misunnelig på meg har hun alltid vært, så kanskje jeg framstår som bitter og forakt full ovenfor henne, men jeg er egentlig bare trist over at hun er slik Anonymkode: 24ee9...434 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg mener ikke, hun horer rundt ja. Det er jo en grunn for at hun er singel og mannfolka bruker henne som tømmestasjon. Hun er misunnelig fordi jeg kanskje har funnet en ny jeg kan satse på og det liker hun dårlig. Hun begynte også å sende snap til han jeg dater (de ble venner på snap for lenge siden) selfies og nudes. Han viste meg bildene og han blokkerte henne. Synes det var upassende. Så hvem som er giftig her, så er det ivertfall ikke jeg Anonymkode: 24ee9...434 Hvem trenge fiender og uvenner når en har en søster som deg. Fy som du snakker om søsteren din. Du fremstår umoden og noe spesiell Anonymkode: d6886...a2d 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli Han typen høres ikke god ut. Det gjør ikke du heller når du omtaler din søster på den måten du gjør. Det har ikke slått deg at den mannen kan ha brukt henne, gitt henne tro på at han likte henne? (det vil han selvfølgelig ikke fortelle deg sannheten om, i hvert fall ikke om han i tillegg har en greie for å få seg søstre...). Jeg tenker du må hake av for en ons eller kortvarig forhold med den nye typen, ikke pga. din søster, pga. han selv (og deg selv..)... Anonymkode: 35233...73b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #19 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Like vil jeg ikke kalle det. Jeg har hatt 1 mann før og kanskje nå en ny kjæreste. Levd et rolig og nøkternt liv. Og når jeg endelig kan gå ut på byen og leve livet, så skal ikke jeg få "lov" til det fordi hun har "rett" på alle mannfolka i byen ??? Sende nudes og selfies til han jeg dater, for at han skal se på henne og ikke meg ? Forstår ikke oppførselen hennes jeg? Anonymkode: 24ee9...434 Siden du skriver om søstere din som du gjør , at hun sprer beina og horer rundt. Så har nok daten din vært bortpå og brukt snurrebassen sin også. Han liker jo damer som søsteren din da , som er løse i strikken Anonymkode: d6886...a2d 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli #20 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem trenge fiender og uvenner når en har en søster som deg. Fy som du snakker om søsteren din. Du fremstår umoden og noe spesiell Anonymkode: d6886...a2d Da skulle du ha møtt henne. Du hadde rygget ut som alle andre gjør når de oppdager hvordan hun er. Anonymkode: 24ee9...434
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå