AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Kan man se om jeg har besøkt profilen? Anonymkode: c4089...35e
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Kan du se de som har besøkt din profil? Anonymkode: b51bb...854 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Personen kan få deg opp som venneforslag. For noen år siden skulle jeg starte i behandling på DPS og fikk et brev i posten om time og hvilken behandler jeg skulle til. På samme tid fikk jeg opp henne som venneforslag på Facebook, så jeg antar at hun hadde søkt meg opp. Anonymkode: beae7...783 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Nei. Men, svæært mange som har stalket har greid å legge inn en like på et bilde eller noe, særlig på touchscreen 😅 Også finnes det jo noen sånne bilder/storyer som viser hvem som har sett den. Aner ikke om man også kan se folk som ikke er venner der, men mulig. Og så har jeg hørt mange si at man kan havne på «venneforslag». En del sier at dette ikke er mulig, men jeg velger å forholde meg skeptisk. Disse algoritmene fanger opp så mye, så synes det er rart om den ikke snoker opp søk. Så jeg tør ikke søke opp noen som jeg ikke har noen felles kjente med (såfall kunne jo det vært «unnskyldning nok) og ikke vil havne på venneforslag med 😅 Anonymkode: bc07e...509 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli #5 Skrevet 19. juli Du kan ikke facebook-stalke, ved å f.eks gi likes stadig vekk og gi kommentarer hele tiden - det må foreligge et underliggende samtykke. Å facebook-stalke er å anse som forfølgende atferd, og anses dermed som hensynsløs atferd opp mot straffelovgivingen. Anonymkode: 4f2d5...f0c
AnonymBruker Skrevet 19. juli #6 Skrevet 19. juli AnonymBruker skrev (15 timer siden): Personen kan få deg opp som venneforslag. For noen år siden skulle jeg starte i behandling på DPS og fikk et brev i posten om time og hvilken behandler jeg skulle til. På samme tid fikk jeg opp henne som venneforslag på Facebook, så jeg antar at hun hadde søkt meg opp. Anonymkode: beae7...783 Det er å forvente. Noen av disse utredningene innebærer "miljøobservasjoner", hvilket betyr at de googler deg og sjekker deg opp. Anonymkode: e9d81...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå