AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli (Ja, det er meg som startet trådene med stor mønstret tunika og stor mønstret bluse) Kjøpte også denne på salg på HM. Synes den er sommerlig og fin. Og veldig behagelig i varmen. Bruker den til ensfarget topp. Men hva synes dere? Er det like "dårlig stil" og like mye "kjerring" med mønstret bukse som ned mønstret overdel? https://www2.hm.com/no_no/productpage.1282506005.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mk_no|ln_nor|pl_google|ct_fm|bu_ladies|kt_gen|bg_performance|cs_fmax|adt_all|sp_med|pi_nog06anu3aa214&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=22742309695&gclid=CjwKCAjw4efDBhATEiwAaDBpbr7nCprfRti_3Fgs1mWDn-heswIMbjYuaA4aUHv5l-1syM6du-lkeBoCpkYQAvD_BwE Anonymkode: d5d29...cf0 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Jeg likte den. Tiltross for at jeg ofte styrer unna hm pga dårlig kvalitet og etikk. Anonymkode: 4fb4b...8b1 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Så da er det bedre med mønstret bukse enn mønstret bluse? TS Anonymkode: d5d29...cf0
AnonymBruker Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så da er det bedre med mønstret bukse enn mønstret bluse? TS Anonymkode: d5d29...cf0 Like grusomt, spør du meg. Har ikke sett blusen du snakker om, men denne buksen hadde jeg ikke brukt innomhus en gang, tror jeg. Anonymkode: 9b039...59a 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så da er det bedre med mønstret bukse enn mønstret bluse? TS Anonymkode: d5d29...cf0 Kommer an på mønsteret. Kunne brukt denne buksa i syden med hvit singlet eller t skjorte til, men husker de andre trådene dine og synes begge overdelene var grusomme. Anonymkode: 89e0f...68a 3
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli Passer på stranda og hjemme i hagen Anonymkode: 54813...fcd
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Sikkert ok som en pysjamasbukse og hjemmebukse på vaskedagen Anonymkode: a6419...294
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Om du liker slike mørke klær med blomstrete mønster er det bare å kjøre på. Men virker jo litt ensformig og kjedelig i mine øyne. Anonymkode: 3a145...318
Rotemor Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli Hvorfor spør du, egentlig? Jeg liker det jeg liker og går med det…
AnonymBruker Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Så da er det bedre med mønstret bukse enn mønstret bluse? TS Anonymkode: d5d29...cf0 Jeg synes det ja Anonymkode: 188a9...e1c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Rotemor skrev (Akkurat nå): Hvorfor spør du, egentlig? Jeg liker det jeg liker og går med det… Det gjør jeg også. Men det må jo likevel være lov å diskutere mote og klær på et diskusjonsforum.. Anonymkode: d5d29...cf0
AnonymBruker Skrevet 18. juli #14 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om du liker slike mørke klær med blomstrete mønster er det bare å kjøre på. Men virker jo litt ensformig og kjedelig i mine øyne. Anonymkode: 3a145...318 Liker mørke klær, ja. Og mørke klær med mønster koker ikke i sola. Jeg bruker ikke så mye farger, så føler at noen plagg med mønster piffer opp garderoben litt... Anonymkode: d5d29...cf0
AnonymBruker Skrevet 18. juli #15 Skrevet 18. juli Jeg likte den kjempegodt Anonymkode: c7253...140 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #17 Skrevet 18. juli Jeg synes ikke den var noe fin, men nå liker jeg heller ikke sånn rotete mønster på klær. Anonymkode: acb1e...d80
AnonymBruker Skrevet 18. juli #18 Skrevet 18. juli Veldig fin. Jeg fikk lyst på en. Har hatt en før...men mannen min og moren min hatet den😂 Anonymkode: a6412...3ad 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #19 Skrevet 18. juli Jeg likte den. Feil farge for min del, men hadde den vært feks svart hadde jeg kjøpt den Anonymkode: e24f1...dd0
Capazitet Skrevet 18. juli #20 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): (Ja, det er meg som startet trådene med stor mønstret tunika og stor mønstret bluse) Kjøpte også denne på salg på HM. Synes den er sommerlig og fin. Og veldig behagelig i varmen. Bruker den til ensfarget topp. Men hva synes dere? Er det like "dårlig stil" og like mye "kjerring" med mønstret bukse som ned mønstret overdel? https://www2.hm.com/no_no/productpage.1282506005.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mk_no|ln_nor|pl_google|ct_fm|bu_ladies|kt_gen|bg_performance|cs_fmax|adt_all|sp_med|pi_nog06anu3aa214&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=22742309695&gclid=CjwKCAjw4efDBhATEiwAaDBpbr7nCprfRti_3Fgs1mWDn-heswIMbjYuaA4aUHv5l-1syM6du-lkeBoCpkYQAvD_BwE Anonymkode: d5d29...cf0 Du må slutte å bry deg om hva andre/fremmede folk mener og stole på din egen smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå