Gå til innhold

Hva synes dere om denne buksen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Ja, det er meg som startet trådene med stor mønstret tunika og stor mønstret bluse)

Kjøpte også denne på salg på HM. Synes den er sommerlig og fin. Og veldig behagelig i varmen.

Bruker den til ensfarget topp.

Men hva synes dere? Er det like "dårlig stil" og like mye "kjerring" med mønstret bukse som ned mønstret overdel?

https://www2.hm.com/no_no/productpage.1282506005.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mk_no|ln_nor|pl_google|ct_fm|bu_ladies|kt_gen|bg_performance|cs_fmax|adt_all|sp_med|pi_nog06anu3aa214&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=22742309695&gclid=CjwKCAjw4efDBhATEiwAaDBpbr7nCprfRti_3Fgs1mWDn-heswIMbjYuaA4aUHv5l-1syM6du-lkeBoCpkYQAvD_BwE

Anonymkode: d5d29...cf0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Fin 😊

Anonymkode: 188a9...e1c

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte den. Tiltross for at jeg ofte styrer unna hm pga dårlig kvalitet og etikk.

Anonymkode: 4fb4b...8b1

• Liker 2
Skrevet

Så da er det bedre med mønstret bukse enn mønstret bluse? 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS

Like grusomt, spør du meg. 

Har ikke sett blusen du snakker om, men denne buksen hadde jeg ikke brukt innomhus en gang, tror jeg. 

Anonymkode: 9b039...59a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS

Kommer an på mønsteret. 
Kunne brukt denne buksa i syden med hvit singlet eller t skjorte til, men husker de andre trådene dine og synes begge overdelene var grusomme.

Anonymkode: 89e0f...68a

• Liker 3
Skrevet

Passer på stranda og hjemme i hagen

Anonymkode: 54813...fcd

Skrevet

Sikkert ok som en pysjamasbukse og hjemmebukse på vaskedagen 

Anonymkode: a6419...294

Skrevet

Ser ut som en pysjamasbukse.

Skrevet

Om du liker slike mørke klær med blomstrete mønster er det bare å kjøre på. Men virker jo litt ensformig og kjedelig i mine øyne.

Anonymkode: 3a145...318

Skrevet

Hvorfor spør du, egentlig?

Jeg liker det jeg liker og går med det…

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

TS

Jeg synes det ja :) 

Anonymkode: 188a9...e1c

• Liker 1
Skrevet
Rotemor skrev (Akkurat nå):

Hvorfor spør du, egentlig?

Jeg liker det jeg liker og går med det…

Det gjør jeg også. Men det må jo likevel være lov å diskutere mote og klær på et diskusjonsforum..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om du liker slike mørke klær med blomstrete mønster er det bare å kjøre på. Men virker jo litt ensformig og kjedelig i mine øyne.

Anonymkode: 3a145...318

Liker mørke klær, ja. Og mørke klær med mønster koker ikke i sola.

Jeg bruker ikke så mye farger, så føler at noen plagg med mønster piffer opp garderoben litt...

Skrevet

Jeg likte den kjempegodt

Anonymkode: c7253...140

• Hjerte 1
Skrevet

Den var litt kul 

Anonymkode: fa634...446

Skrevet

Jeg synes ikke den var noe fin, men nå liker jeg heller ikke sånn rotete mønster på klær.

Anonymkode: acb1e...d80

Skrevet

Veldig fin. Jeg fikk lyst på en. Har hatt en før...men mannen min og moren min hatet den😂

Anonymkode: a6412...3ad

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg likte den. Feil farge for min del, men hadde den vært feks svart hadde jeg kjøpt den 

Anonymkode: e24f1...dd0

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

(Ja, det er meg som startet trådene med stor mønstret tunika og stor mønstret bluse)

Kjøpte også denne på salg på HM. Synes den er sommerlig og fin. Og veldig behagelig i varmen.

Bruker den til ensfarget topp.

Men hva synes dere? Er det like "dårlig stil" og like mye "kjerring" med mønstret bukse som ned mønstret overdel?

https://www2.hm.com/no_no/productpage.1282506005.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=mk_no|ln_nor|pl_google|ct_fm|bu_ladies|kt_gen|bg_performance|cs_fmax|adt_all|sp_med|pi_nog06anu3aa214&utm_term=&gad_source=1&gad_campaignid=22742309695&gclid=CjwKCAjw4efDBhATEiwAaDBpbr7nCprfRti_3Fgs1mWDn-heswIMbjYuaA4aUHv5l-1syM6du-lkeBoCpkYQAvD_BwE

Du må slutte å bry deg om hva andre/fremmede folk mener og stole på din egen smak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...