AnonymBruker Skrevet 18. juli #1 Skrevet 18. juli Når man har en god samtale gående noen dager, typ man chatter hver kveld, samtalen er fin og lun og flyter lett, han virker interessert i hvem jeg er og gjør.. Og så har jeg plutselig ikke hørt fra han på to døgn. Er det vanlig? Er jeg satt på vent? Han har bare vært høflig og vennlig og varm, spurte om vi skulle møtes en kveld og jeg sa ja. Så to dager etter ble det stille. Jeg har forsåvidt ikke sendt han noe nå jeg heller, men siden jeg avsluttet samtalen siste kvelden så håpet jeg at han skulle ta opp igjen samtalen. Er ny på dette så jeg vet ikke hva som er vanlig. Anonymkode: 9071f...255
AnonymBruker Skrevet 18. juli #2 Skrevet 18. juli Han har et liv utenom chatting. Foreslå å møtes i stedet. Anonymkode: 05d48...3d3 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #3 Skrevet 18. juli Han har foreslått det. Veldig forsiktig, og skrev samtidig at hvis jeg syntes det var for tidlig så skjønte han det.. Men jeg sa ja. Og så håpet jeg han skulle komme opp med tid og sted men det gjorde han ikke. Vi snakket likevel videre et par dager og tonen var veldig fin. Så har det blitt stille. Jeg er litt overrasket for han virket så genuint interessert i å bli kjent. Anonymkode: 9071f...255
Q2012 Skrevet 18. juli #4 Skrevet 18. juli Hvorfor å forsetter å skrive når dere begge vil møtes? Bare send han en melding med et forslag om sted og tid for å møtes og se hvordan han reagerer. Du kan også vise initiativ. 3
Mardina Skrevet 18. juli #5 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Når man har en god samtale gående noen dager, typ man chatter hver kveld, samtalen er fin og lun og flyter lett, han virker interessert i hvem jeg er og gjør.. Og så har jeg plutselig ikke hørt fra han på to døgn. Er det vanlig? Er jeg satt på vent? Han har bare vært høflig og vennlig og varm, spurte om vi skulle møtes en kveld og jeg sa ja. Så to dager etter ble det stille. Jeg har forsåvidt ikke sendt han noe nå jeg heller, men siden jeg avsluttet samtalen siste kvelden så håpet jeg at han skulle ta opp igjen samtalen. Er ny på dette så jeg vet ikke hva som er vanlig. Anonymkode: 9071f...255 Chatting i lang tid er jo ikke noe morro. Foreslå heller et møte, for å se om kjemien er der 😊 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #6 Skrevet 18. juli Kjempevanlig! Hatt mange slike kvelder. En kveld, så over. Derfor gidder jeg ikke mer. Drittlei av å bli kjent med titalls personer, og det bare renner ut i sanden. Anonymkode: a8fd8...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #7 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kjempevanlig! Hatt mange slike kvelder. En kveld, så over. Derfor gidder jeg ikke mer. Drittlei av å bli kjent med titalls personer, og det bare renner ut i sanden. Anonymkode: a8fd8...5e9 Hm. Har hatt mange samtaler som har dødd ut, men da har det skjedd tidlig og vært helt åpenbart hvorfor, feks at samtalen ikke flyter i det hele tatt, eller man finner ut at man har helt forskjellige verdier.. Kjipt. Anonymkode: 9071f...255
AnonymBruker Skrevet 18. juli #8 Skrevet 18. juli Mardina skrev (40 minutter siden): Chatting i lang tid er jo ikke noe morro. Foreslå heller et møte, for å se om kjemien er der 😊 Han spurte og jeg sa ja.. Så fulgte han ikke opp 🤷 og to dager senere forsvant han. Mens tonen fortsatt var varm og fin. Anonymkode: 9071f...255 1
Mardina Skrevet 18. juli #9 Skrevet 18. juli (endret) AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Han spurte og jeg sa ja.. Så fulgte han ikke opp 🤷 og to dager senere forsvant han. Mens tonen fortsatt var varm og fin. Anonymkode: 9071f...255 Da tenker jeg at han kanskje ikke er så interessert i å fortsette relasjonen 🤔 En som virkelig ønsker å bli kjent, tar seg tid til det. Endret 18. juli av Mardina 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli #10 Skrevet 18. juli Mardina skrev (13 minutter siden): Da tenker jeg at han kanskje ikke er så interessert i å fortsette relasjonen 🤔 En som virkelig ønsker å bli kjent, tar deg tid til det. Helt enig👍 Føltes bare så rart mtp hvordan samtalen forløp de første dagene. Anonymkode: 9071f...255 1
luna1 Skrevet 18. juli #11 Skrevet 18. juli AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt enig👍 Føltes bare så rart mtp hvordan samtalen forløp de første dagene. Anonymkode: 9071f...255 Menn🙄 Byr bare på skuffelser.
Mardina Skrevet 18. juli #12 Skrevet 18. juli luna1 skrev (20 minutter siden): Menn🙄 Byr bare på skuffelser. Ikke ta alle menn under en kam da... Det finnes da fine og gode menn. Det gjelder bare å finne dem.
Mei88 Skrevet 18. juli #13 Skrevet 18. juli Ser folk her sier han har mistet interessen, men har dere sett ut de siste dagene, jeg vil tro han er opptatt med venner og evt nyte ferien 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå